/i/Tespit

  1. 1.
    +866 -53
    (Adres sampi kavşağı illa bilen vardır)
    Fotoğrafı antalyada yolda yürürken görüp çektimm
    TÜRKiYEEE oğlummm burasııı TÜRKiYEE
    ZORUNUZA NiYE GiDiYOR
    Ne demek bu
    Arapça tabela koymak (farsçaymış)
    Hem de şehrin ortasınaaa
    Hem de çift yönlü farsça
    Bir tarafı türkçe de değil
    Balkondan dışarı bakıyodum bir baktım aha bu hemen dışarı koştum.
    Ben her balkondan dışarı baktığımda bunu mu görcem lan!!!
    Kendi ülkemizde mülteci mi olcaz
    Ya herkes arapça öğrencek ya da biz surilere yol sorcaz
    Ha bir de şehrin göbeğine asıyolar

    EDiT: Deepoya yazmıştım. Onu sildim. Gereksiz oldu. her mağaza yapıyonuş

    EDiT2: ingilizce tabelayı da savunmuyorum ama bu başka.
    (bkz: niye mi dünya ingilizce konuşuyor)

    EDiT3:
    Sadece Mersinde Suriyelilerin açtığı iş yerlerinin sayısı Esnaf ve Sanatkarlar Odası Birliği’nin araştırmasına göre 700’ün üzerinde iken, kayıt dışı işyerleri ise bu rakamı 3’e katlıyor. Birliğin verilerine göre, mersinde Suriyelilerin iş yeri açması nedeniyle son 3 ayda 1250 Türk esnafın kepenk kapattığı belirlendi.

    BANA KATILAN PANPALARIM OLDUĞUNU GÖRÜNCE MUTLU OLUYORUM SAĞOL iNCi SÖZLÜK AiLESi

    EDiT4: PARANINORTASINICIKARCAM PANPAM UYARDI ARAPÇA DEĞiL FARSÇAYMIŞ.
    DOĞRUSU BENiM iÇiN BiR ŞEY DEĞiŞTiRMiYOR. iKiSiNE DE KARŞIYIM
    http://imgim.com/eefe.png
    Bunlarada bakın:

    http://imgim.com/2730inciy595567.jpg
    http://imgim.com/2287incil6345832.jpg

    EDiT5: iranlı turist içinmiş. mesela Alışverişi merkezinin biri bi kampanya için reklam yapcak biz bi şey anlamıcaz. yol tabelası koycaklar ben anlamıcam. Biz başka bir ülkeye (mesela amerika diyelim) toplu olarak gitsek adamlar türkçe tabela mı koycak. Yoooo. sana dicek ki duyusipikingliş. Bilmiyosan yürü git dicek.
    Lan bi de bu kadar suriyeli türkçe öğrenmek zorunda mı onlar arapça öğrensin diyen bi kürt de vardı onu hatırladım bak
    http://imgim.com/3640incit7273105.jpg
    Bu fotoğraf ironiymiş. Doğrudur. Bunu temsili olarak görün. Çünkü gerçekten böyle düşünenler ve aynılarını dile getirenler var
    BAŞLIK ALTINA ÇOK ENTRY GiRDiĞiM iÇiN KENDi KENDiMi UPLUYOMUŞ VEYA FLOOD ATIYOMUŞ GiBi OLDUM
    O YÜZDEN ONLARI SiLiP DiREKT BAŞLIĞA EKLEDiM

    EDiT6: TAMAM KÜFÜR FALAN YOK SAKiNLEŞTiM YUMUŞAK DiLLE DE YAKLAŞIYIM PANPALAR TAMAM TURiST iÇiN OLDUĞUNU ANLADIM. ASLINDA TEORiK OLARAK iYi NiYETLi AMA YAPMAYIN OĞLUMM. TÜRKÇEMiZi KORUYUN. TAMAM ONLARA FARSÇA BiLEN REHBER BUL TUR DÜZENLE REKLAM YAP AMA ABARTMAYALIM LÜTFEN. HELE ŞU SON ATTIĞIM RESiM. HARBiDEN YAZIK BEE.

    TURiZMCi PANPAM UYARDI:
    MADEM REKLAM YANINA TÜRKÇEDE YAZIN ZOR BiR ŞEY DEĞiL YANi

    iSLAMA PEYGAMBERE LAF ATTIĞIMI SÖYLEYENLER VAR:
    La oğlum ne alaka nerenle dinliyonuz, okuyonuz
    Hem farsça olduğunu söyledim. Farsçayla peygamberin ne alakası var
    1 2 aya diz çökceksiniz diyorsun da kime niye diz çökcez
    Allahtan başkasına secde etmeyiz diyen siz değilmisiniz?
    Bak ben inanırım veya inanmam benim kararırm karışamazsın bende sana karışamam. Herkes istediği ibadetini yapar. Hoşgörü dini islam değil mi? Suudi arabistanda ki gibi namaza gitmeyen sokak ortasında dövülsün mü istiyorsun. Ben bu başlıkta ne islama ne başka bir inanışa laf attım. Ben yabancı tabelalara karşı olduğumuzu türkçeyi korumamız gerektiğini anlattım
    ···
   tümünü göster