/i/Devlet

  1. 1.
    -1
    Ulan amk malı cenazesini taşıyacak 4 kişi bulamadılar 1 tane siyasi lider yoktu davul zurna çaldılar arkasından sen ne saçmalıyorsun orol orol huur çocuğu sinirlerimi bozdun gece gece gibik git bi bak darbeden sonra bu millete maddi ve manevi ne kadar zarar verdi beyinsiz herif
    ···
    1. 1.
      +1
      işkence yok demedim ,asılanlar cinayet suçlusuydu dedim , varsa aksini iddaa ettiğin iddaan hodri meydan
      ···
    2. 2.
      0
      asılan cinayet suçlusu mu ? git bi dedelerine falan sor olm bu kadar kıt nasıl yetiştirdiler seni ? adam kendi ağzıyla söylüyor bir sağcı bir solcu asalım sonra sağcıları astılar sadece demesinler diye önüne geleni imzalayıp sallandırmış, git erdal eren dosyasına bir bak vicdanını gibtiğim madem bu kadar darbeyi seviyorsun 15 temmuz a da alkış mı tuttun sen ?
      ···
   tümünü göster