/i/İş Güç

İŞLER GÜÇLER
  1. 1.
    +175 -2
    300 Liraya oda bile tutamazsın tay yarrağa
    ···
    1. 1.
      +1 -11
      anadoluda 300 e 3+1 evler var
      ···
      1. 1.
        +9
        link atsana kardeşim biz ahırda yaşıyoruz resmen 900 tl kiraya amk yardımcı ol şu kardeşine eğer öyle bir şey varsa
        ···
      2. 2.
        0
        gümüşhane gibi bir yerde bile 3+1 eve 1000 tl kira veriyor teyzemler neyden bahsediyon nerde 3+1 300 e ev amk
        ···
      3. 3.
        0
        muallak işte umutlandık o kadar bi an beynime kan gitmedi ne güzel sevinmiştim a.q
        ···
      4. diğerleri 1
    2. 2.
      +2
      hedonist manyak hani lan amın feryadi link at
      ···
    3. 3.
      +3
      Eminim vardır amın oğlu
      ···
    4. 4.
      +1
      lan 300 lira 3+1ne amk salağı. çalıştığı yerden çok uzak olunca ne yapdın o evi a amın oğlu.
      ···
    5. 5.
      +1
      Bizim evin alt katı 300 kağıt var merak etmeyin. Ama alt kat. Merkezi sistem doğal gaz. Minimalist şekilde Herkes geçinir asgari ücretle fazla abartmayın.
      edit: bu arada 2+1 ama salon ortadan 2 ye ayrılacak şekilde 3+1 büyüklüğünde diyebiliriz.
      edit2: 350 ymiş pardon beyler ama ev güzel değil yani içinize sinmez. ama 350 lira villa beklememek lazim. 350 liraya göre güzel hem semti de fena değil. Eskişehir de
      ···
    6. 6.
      0
      Zonguldak'ta da mahallelerde evler ortalama 400
      ···
    7. 7.
      0
      Ispartada aparttayım 1+1 700 tl veriyorum tavşan gibi
      ···
    8. diğerleri 5
   tümünü göster