/i/Sinema

Sinema hayatı eşsiz kılar.
  1. 1.
    +7
    arif evde otururken 216 dünyaya düşüyo arif gidip alıor eve getirior parçaları takarken 216 nın takma yannanını görüyo ananskm diyip fırlatıyo sonra geçiyo orayı 216 yı canlandırıyo uzaydan gelince swatlar evi basıyo zaman makinesini kullanıp 1969 a gidiyolar orda eski artistleri görüyolar orda 216 zengin bi adamla anlaşıp arifle kavga edio 216 1969 yılında popüler oluyo aynısından yapılmak üzere 10 bin sipariş alıyolar garavel geliyo gözlerini açıyolar arif 1969 da günümüzdeki şarkıları söyleyip meşhur oluyo filmin sonun da 216 nın pili bitiyo arif patatesle dolduruyo pili barışıp 2018 e dönüyolar
    ···
    1. 1.
      +3
      filmi nasıl 10 satırda açıkladın amk
      ···
    2. 2.
      +2
      vay dıbına koyim sinemadan yeni çıktım adam şaka maka harbi filmdeki her şeyi yazmış be helal olsun
      ···
   tümünü göster