/i/Tespit

  • 16 sn. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 5 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
    sana tecavüz edenin     2

    Ta amına koyayım tipe bak kalkmış siki indirir bu moruk

  • 5 dk. önce
    +2
    şuku
    -2
    çügü
    mesas denen yazar abartılmış bir balondur    

    Amınısiktimin eziği, qewu'nun biraz daha maskulen hali iste. Kendi capinda milleti köle aldığını sanıyor. Yav sen benim yarra bile eline alamazsın, beynini siktimin

  • 5 dk. önce
    +3
    şuku
    0
    çügü
  • 7 dk. önce
    +7
    şuku
    0
    çügü
    anası bir gün    

    Sikilmeyince rangdezlich in girdiği tripler

  • 9 dk. önce
    +2
    şuku
    -2
    çügü
    detonecan anasının    

    amcığını siliklerden koruyor 😃

  • 10 dk. önce
    +2
    şuku
    -1
    çügü
  • 15 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    aynı tabaktan 2 defa yemek yenmez diyip     2

    yeni tabak çıkartırken annemin şiddetli saldırısına uğradım. kimsenin felsefeye saygısı kalmamış amk

  • 15 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    soramazsının 7 temmuz konuğu rangdezlich    

    sormak istediklerinizi yorumlarda belirdin bizde rangdezlich'e (orospu çocuğu) belirtelim 😃

  • 17 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
  • 18 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
  • 18 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
    rangın soyunun başlangıcının atıldığı    

    ağaç 😃 demek ki odun orospu evladı olması normalmiş 😃

  • 18 dk. önce
    0
    şuku
    -3
    çügü
    mültecileri gönderemezsiniz noktaaa     5

    Popülist ümit hocanın tuzağına gelmeyin boş vaatler veriyor 1- yüzbinlerce tc vatandaşlığı alan var. Bunlar artık kanunen türk hiçbir yere gönderemezsin 2-

  • 19 dk. önce
    +3
    şuku
    0
    çügü
    yaprak atan qewu bu agac     3

    Dallarıyla beraber gotune girsin ne mal bi orospu evladısın sen ya, okudugun mektebi sikiyim

  • 23 dk. önce
    +2
    şuku
    -1
    çügü
    susma haykır escinseller     3

    Vardır - 1941, Hitler, Halk'a seslenirken.

  • 24 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    ee gayse ne olmus yani    

    Gay olamaz mi? Eril diliniz batsın!

  • 27 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
    danthescan inci derin yapılanma lideri    

    olduğu kanaatindeyim altinciye dikkat✋

  • 27 dk. önce
    +3
    şuku
    0
    çügü
  • 27 dk. önce
    +2
    şuku
    -1
    çügü
    danthes kadar mal bir evladım olsa    

    Bende maltepede oturturdum sikişken orospunun evladını.

  • 28 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 29 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    bilge adam reis gaymis     3

    Ne kadar boyle erkegim, boyle delikanliyim, bunlar top travesti diyen tip varsa ibne cikiyor amk

  • 32 dk. önce
    +3
    şuku
    0
    çügü
  • 38 dk. önce
    +4
    şuku
    -3
    çügü
    danthescan leşini    

    Bir Güzel sikip göle top edasıyla fırlatmak istiyorum

  • 43 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
    dunyada 7 8 milyar insan var    

    Milyarlarca olasilik varken gelip burda birbirimizin anasina sovuyoruz, helal olsun lan bize

  • 44 dk. önce
    +1
    şuku
    -1
    çügü
    nickinizden hangi adliyede     4

    Yargılandığınızı tahmin ediyorum yollayın gelsin

  • 46 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 50 dk. önce
    +2
    şuku
    -2
    çügü
    iki kişi çalışınca bile eve 11 bin lira giriyor     6

    ama halen geçinemiyoruz cart curt 😃😆😆😆🤚🏻

  • 53 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 54 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    genç pasifler huzursuz    

    ortada bizi tokmaklayacak aktif kalmadı, yarrağını tadına varan pasif oluyor diyorlar

  • 55 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü