/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  • 20 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    bi kavanoz minnacık fıstık ezmesi    

    9-10 lira lan yuh yav yuh sabah ekmeğin arasına ne sürücez lan inşallah tereyağı ve bal da zamlanmaz o zaman kendimi intihar ederim ha napıcaz olum ya kuru ekmekmi

  • 23 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    erdoğan son noktayı koydu     4

    ''Bizde kriz yok, bunlar manipülasyon''

  • 25 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    vergiyi aşıp ötv ile vergilendirme     3

    artık vergi değil cezalandırma sigara ve alkol ü hayvani şekilde pahalı edince bunları alan tüketen vatandaşı vergilendirmiş değil cezalandırmış oluyosun ! nerden

  • 36 dk. önce
    +6
    şuku
    0
    çügü
    bu ekşiciler islamdan başka hiçbir dine laf etmiyo    

    orospu çocukları ya ateistsen hepsine laf et ama yok bunların derdi islamla yarın almanya hristiyan ol seni vatandaşlığa alıcam dese en önde istavroz çıkartmazlarsa

  • 49 dk. önce
    +1
    şuku
    -2
    çügü
    türkçü komünist düşünce sistemi     4

    Üzerinde çalıştığım ideolojidir. Zamanı geldiğinde dalga dalga yayılacağız. Yıllardır birbirini Türkçü-Komünist diye yiyenleri tek çatı altında toplayacağım.

  • 51 dk. önce
    +3
    şuku
    -1
    çügü
    sosyalist bir parti neden yok     6

    1-Sosyalizm sanılanın aksine dindarlığa VE dinlere liberalizmden daha çok önem verir ve daha verimli bir ortam sunar 2-Muhafazakar sol dile bir tarım duymuşmuydunuz

  • 53 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    stratosfer bombaı kainatın en güçlü silahı     3

    amerikalıalrdadır kimse onlara bulaşamaz şakası yok !

  • 53 dk. önce
    +4
    şuku
    0
    çügü
    türkçülük vs nazizim     3

    arasında hiç bir fark yoktur, sempatizanları genelde kavga etmekten hoşlanan uyuşturucu bağımlısı insanlardır

  • 55 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    türk siyasetçilerinin göbekli olması     4

    Kıçlarını makamlarından kaldırmayıp paraları löp löp yemesinden kaynaklı olabilecek sorun

  • 1 saat önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    bu bayrağı komünüklerin     3

    götlerine aahuahuauahau yok yok ayıp onlarda insan evlerinni tam ortasına asıcam yaşasın faşizm

  • 1 saat önce
    +1
    şuku
    -2
    çügü
    türkler komünizmi istemez     4

    çünkü sikilmeyi çok sever seçim zamanı kandili bombalar pkkyı bitiririz milliyetçi oyları alırız, yada kabataşta türbanlı bacılara sakso çektirir gündem yapar

  • 1 saat 1 dk. önce
    +1
    şuku
    -1
    çügü
    bu solcular genelde kürtlere benziyor     5

    neden lan yok mu benim gibi üstün ırka mensup beyaz bir solcu?

  • 1 saat 1 dk. önce
    0
    şuku
    -2
    çügü
    sol görüşlü kizlar     4

    dışarıda her konu hakkında konuşup bilgi alabileceğiniz pırıl pırıl kızlardır

  • 1 saat 4 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    türkiye komünist partisi realisttir     7

    ama ne yazık ki %70 i milliyetçi ve islamcı olan bir ülkede iktidara hiç bir zaman gelemeyecek olmaları beni üzüyo

  • 1 saat 13 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    2020 büyük şanlıurfa savaşı     2

    fırat ve dicle arasındaki vaadedilmiş topraklar için anlamsızca bi savaş çıkacak kürtler ile aramızda topyekün kürtler israil ve ermeni destekli olacak buun

  • 1 saat 17 dk. önce
    +1
    şuku
    -1
    çügü
    amerika türkiyeyi robot orduyla     6

    işgal edecek 2020 li yıllarda derhal emp teknolojileri geliştirmeliyiz adamlar terminatör filmini üstümüzde çevirecek 2020 de robotlara verilecek yapay zeka çipleri

  • 1 saat 56 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 2 saat 15 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 2 saat 19 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 2 saat 26 dk. önce
    0
    şuku
    -1
    çügü
    önümüzdeki başkanlık seçimleri     2

    2 aday var biri lord humungus diğeri başkomutan halife dexter hazretleri oyunu hangisine verirsin ?

  • 2 saat 27 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    zütümüzde ki dona kadar zamlandı her şey     4

    Bu ameriganın sucu kelvin klayn almayın, seher yıldızı alın aq qardeşlerim!

  • 2 saat 32 dk. önce
    +3
    şuku
    -1
    çügü
  • 2 saat 52 dk. önce
    +5
    şuku
    -1
    çügü
    hala kürt sorunu türkçülerin eseridir diyen     6

    Angutlar var. Bu ülkeden adam olmaz. 30 milyon kürt 20 milyon suriyeli kardeşinizle mutlu mesut yaşarsınız artık, ama gün gelir de ailenizden birini pkk katleder,

  • 3 saat 29 dk. önce
    +4
    şuku
    -3
    çügü
  • 3 saat 37 dk. önce
    +7
    şuku
    -3
    çügü
    büyük kampanya kaçırmaa     8

    Orrospu çocuğu mu arıyorsun uzaklarda arama!! hdp millet vekilleri tek telefon uzağınızda tek yapmanız gereken en yakın hdp teşkilatını arayarak sipariş vermek! Daha

  • 3 saat 40 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    mad dexter durmak yok yola devam     2

    öfke yolu 4 tüm sinemalarda ! atı alan üsküdarı geçti bacılarımız baş örtüsüyle okuyabilecek ananıda al git her türlü mlliyetçiliği ayaklar altına

  • 3 saat 52 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 4 saat 3 dk. önce
    +6
    şuku
    -2
    çügü
    kürt kardeşlerimizin 11 aylık bebeği katletmesi     3

    Türk kürt kardeşliğini göstermiştir. Teşekkürler kürt kardeşlerimiz, bizi katlettiğiniz için...

  • 4 saat 31 dk. önce
    +5
    şuku
    -2
    çügü
    kürt kardeşlerimiz 11 aylık bebeği katledeli     8

    1 ayı geçti. Ama olsun Türk-kürt kardeştir, onlar bizi öldürsün biz yine de kardeş olalım çünkü enayi malız biz, yaşasın enayi Türk ile terörist kürdün

  • 5 saat önce
    0
    şuku
    -1
    çügü
    iş bankası niye chpnin kontrolünde     2

    atatürkün vasiyeti devletin elinde kalması yönünde değil miydi

  • / 6876

ne bekliyorsun?

inci sözlük bilinmeyene olan sevgidir, cesaretini topla, sevgini paylaş! üye ol