• 21 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 30 dk. önce
    0
    şuku
    -2
    çügü
    ccc rammstein ccc günaydın diler 22 07 2018     2

    Günaydın 4 birim ölçülü şeftali ve bademli rulo pastalar :` `)

  • 31 dk. önce
    +1
    şuku
    -1
    çügü
    gün aydın bugün biraz değişik     8

    bir şeyler yapmaya karar verdim... saçma sapan bir rüya gördüm. kendimi biraz şımartmalıyım

  • 1 saat 5 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 1 saat 51 dk. önce
    +1
    şuku
    -1
    çügü
    bir yerimizde değildir     7

    (bkz: tarkanın baba olması) (bkz: danla bilicin mide küçültme ameliyatı olması) ekşide bu başlıklara sayfalarca entry giriliyor. ben 1 cümle ile konuya kilit

  • 1 saat 54 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 1 saat 59 dk. önce
    +2
    şuku
    -8
    çügü
  • 2 saat 8 dk. önce
    +1
    şuku
    -1
    çügü
  • 2 saat 16 dk. önce
    0
    şuku
    -1
    çügü
  • 2 saat 18 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    hayatin burda gecmis amk    

    Az önce birinden aldığım PM. Ne demek istedi anlamadım

  • 2 saat 52 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    her hareket olmuş masturb    

    yalnızlığa giderek daha da çakıl

  • 3 saat 3 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 3 saat 3 dk. önce
    0
    şuku
    -2
    çügü
    yok ya bugun burayi cekemem     5

    zaten sinirliyim amına kodumun dünkü sunepeleri bana velet diyor vallaha kudurdum sabah sabah hayır velet diyon özelden numara istiyom at da ananı bi sikiyim at bana

  • 3 saat 6 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    eğlencesini fotoğraflayabilenler     4

    anın dışına çıkabiliyosanız orda sayılmazsınız

  • 3 saat 10 dk. önce
    0
    şuku
    -3
    çügü
  • 3 saat 16 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    lan bu 0ybirinciler ne ayak     12

    Adam buraya geleli bir ay olmamış bana ortaokullu diyor yan yana gelsek abi diye diye canı çıkacak amın oğlunun Velet sendromu yemin ederim ya kendi velet ya başkasına

  • 3 saat 21 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
    inci sözlük ne ya instagram gibi bişi mi     3

    hayır canım türkiye'nin sağlam kalmış tek forumu.

  • 3 saat 21 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    instagramı sürekli kullanan insan     3

    Sürekli fotoğrafını çekip paylaşmak nedir lan? Oğlum ayak uydurayım dedim bir süre sonra dayanamadım. Ben keko muyum lan niye yapamıyorum

  • 3 saat 27 dk. önce
    +1
    şuku
    -3
    çügü
    sabah namazı vakti geldi bhyler     5

    Size iyliği emir, kötülükten ise men ediyorum! Hadi oçeler. Go go go go Abdest almayi bilmeyenimiz yogdur inşaallah

  • 3 saat 37 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    bederli askerlik    

    patatesleri artık daha hızlı soyabileceksiniz

  • 3 saat 39 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
  • 3 saat 48 dk. önce
    +5
    şuku
    -2
    çügü
  • 3 saat 53 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 3 saat 56 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    ya sbbb3 kardeşim neden la    

    olum bu sözlüğe her insan giriyor anladım ama şunları atmayın olum hayır 2 dakka abdest dayanmıyor amk yapma ya

  • 3 saat 58 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 4 saat 1 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    lan madem modlar offlineee     2

    bi meme am göt filan atinda keydimiz gelsin

  • 4 saat 1 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    ya olum şu berkini salın artık    

    la sanki ben çok seviyorum amk ama ölü insanın arkasından da yapmayın amk olum harbi günah la

  • 4 saat 2 dk. önce
    +3
    şuku
    -1
    çügü
    resimli başlık açan ibineler     6

    orospu çocukları hiç utanmıyormusunuz imgime gidiyorsunuz o resmin olduğu klasöre girip o resmi seçiyorsunuz upload edip başlıklarınıza ekliyorsunuz ve boktan

  • 4 saat 4 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    aaaaaaaaaaaauvvvvvvvvvvvvvvv    

    eeeeeeeeeeeeeeey yaksss kıssss kısssss

  • 4 saat 9 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
    başlıkları hangi muallak taşıyor     2

    yarramı da taşırsın sen 1ton yarak seyit onbaşının kaldırdığı top mermisinden ağır

  • / 18479

ne bekliyorsun?

inci sözlük kendi benliğini arayan zaman yolcularının uğrak yeridir. üye ol