/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  • 10 dk. önce
    +1
    şuku
    -5
    çügü
  • 10 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 13 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    misalsiz    

    sadece 1 entrysi var ama benden kaçamazsın KÖLEMSİN `devgibensolucan köle kampı`

  • 13 dk. önce
    +1
    şuku
    -3
    çügü
    namik ve ferrarisini satan muallak yüzünden     4

    sözlüğü bırakıyorum. benim gibi değerli bir yazarı kaybettiniz. ağlayın. Türk, kendisine yapılanı unutmaz!

  • 15 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    izlanda ya gidecek erkek aranıyor     6

    izlanda yetersiz erkek nufusu nedeni ile izlandalı kadınlarla evlenen göçmenlere aylık 5000 dolar ödeyeceğini açıkladı. koşun beylerrr izlanda konsolosluklarından

  • 18 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    suya dalarken dışarıda kalan popoyu     2

    temaşa etmek için fırsat kollayanlar gelin sarılalım ahuahuahu

  • 20 dk. önce
    +1
    şuku
    -1
    çügü
    ağla ağlaaaa     2

    çaylak yemiş amın oğlu ağlaaaaa

  • 22 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
    7 deliklinin çaylak yemesi şerefine     6

    herkese benden nick6 bkz bırakın lan. not:inanmayan girip bakabilir.

  • 25 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 27 dk. önce
    0
    şuku
    -1
    çügü
    namik ben seni sevmiştim    

    bunu bana neden yaptın :/ anneni götünden sjk tm

  • 28 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 29 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 30 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    akım başlatıyom arkama takılın     2

    örn : (bkz: hacked by anan 828292 ) diye başliyoz beyler hadi

  • 34 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 34 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    rüyalarıma giren kırmızı kilotlu kız    

    burdaysan hele bi gelllllllluzaklar sana gelir sen hele bi gelll bütün dertler bitiverir aminyum

  • 38 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 39 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 40 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    sözlüge sırf ferre linki     8

    almak için istemek için hesap acanlar var mesela bu arkadaş gibi bunu kim sagladi peki ben ve benim gibi arkadaslar mr.yaglisaç gor bunlari gor biz olmasak yeni kayit

  • 41 dk. önce
    +6
    şuku
    -4
    çügü
  • 44 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 47 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 50 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    ahahahahhhahahhahahahahaahahahahahahahahhahahahaha     3

    Ahahahahhaahhahahahahahahhahahahahaahahahahahahahahhaahhahahahahahahhahahahahaahahahahahahahahhahahahahahahhaahhahahahahahahhahahahahaahahahahahahahahahhaahhahahahahahahhahahahahaahahahahahahahahhahah

  • 55 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
    bu herif bizim     3

    sirkana dönüşmemizi istiyor amk

  • 57 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    ben de illuminatiye girip     4

    ruhumu satmak istiyorum yeter ulan parasiyla degilmi

  • 58 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    bir ara sebepsiz yere yükseldiğim namık kardeşim     2

    beni bağışla yiğidim bir ara senle rakı içmeye gidelim sonra da karıya gideriz masraflar benden aminyum

  • 1 saat önce
    0
    şuku
    -1
    çügü
    7deliklitokmağın asıl hesabi varken     4

    daha babasinin taşşaginda olan oybirinciler 7delikliye laf ediyor

  • 1 saat önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 1 saat 1 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    pandik atmaca oynasak ahuahuahu     3

    namık kımıldamaz yerinden ahuahuahu helal et aminyum

  • 1 saat 6 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    estrama bebek arabası ile binen    

    orospu çocuklarından nefret ediyorum çocuk gelmiş 3 yaşına hala bebek arabasında gezdiriyor amk karısı

  • 1 saat 6 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    22 mart 2019     3

    türkiye amerikaya füze atacak rezerved.