/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
  1. 1.
    +612 -28
    Youtuberlar yok
    Aleyna Tilki yok
    Suriyeliler yok
    Savaş yok
    Kaygı yok
    Kekolar yok
    Apaçiler yok
    Emolar var xd
    Msn var
    Knight Var
    Metin 2 var
    Silkroad var
    Gta San Andreas var
    Call of Duty 2 var
    Nokia 3310
    Samsung E250
    Sabahtan akşama kadar dışarıda oyun oynuyorsun
    Taso , Digimon , Yugi oh , Beyblade , Boncuk tabanca , Cız Bız , Saklambaç
    Ölümüne koşturduğun mahalle maçları var
    Her gün düşüp dizini dirseğini kanattığın bigiblet var
    Ülkede siyaset henüz yozlaşmamış
    Halk birbirine düşman değil
    Dolar 1.10 civarı Euro maksimum 1.50
    içi dolup taşan internet kafeler var
    Arkadaşlık var
    Dostluk var

    edit : 95 liyim
    ···
  1. 2.
    +162 -5
    Alıntı yazsan iyiydi
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Silkroad a şuku
      ···
    2. 2.
      +4 -2
      8 cugu suriyeliler
      ···
  2. 3.
    +532 -4
    Ama sen yoksun.
    ···
    1. 1.
      +1
      Öffffffff
      ···
      1. 1.
        +1
        @3 euro 2008 tadında gibti
        ···
    2. 2.
      +1
      O neydi lan
      ···
    3. 3.
      +2
      Gelişine vurmuş
      ···
    4. 4.
      +1
      Wayyyy bee
      ···
    5. 5.
      +1
      gibmiş.
      ···
    6. 6.
      +1
      Pis burun vurmuş
      ···
    7. 7.
      +1 -1
      ilk çüğü
      ···
    8. 8.
      -2
      Hay mk içim el vermedi
      ···
    9. 9.
      +2
      Düşman zütüne
      ···
    10. 10.
      +5
      Korkunç bişey korkunç bişey...
      ···
    11. 11.
      +1
      O neydi la ateş etti
      ···
      1. 1.
        +1
        Tak tak tak
        ···
      2. 2.
        +1
        hahahahah
        ···
      3. 3.
        +1
        içinden geçmiş
        ···
      4. 4.
        +1
        @3 karadelikten hızla çıkıp gibmiş
        ···
      5. diğerleri 2
    12. 12.
      +1
      Vooaattı ffaak
      ···
    13. 13.
      +1 -1
      Abi resmen adamın anasının dıbına sarı tuvalet terliği sokdu
      ···
    14. 14.
      +3
      icabında artılanmıştır
      ···
    15. 15.
      0
      gibti mk
      ···
    16. 16.
      +1
      @3 acimamiş ana baci taklaci yapmış helal @3 her zaman giber @3 acımam demiş havaya atıp yere düşmeden silkmiş tebrikler.
      ···
    17. 17.
      +1
      Benim canim acidi amk
      ···
    18. 18.
      +1
      Çok iyidi lan
      ···
    19. 19.
      +1
      Amk aagaggaixdbkss
      ···
    20. 20.
      +1
      Aboooovvv gibmiş atmış
      ···
    21. 21.
      +1
      Bu iyiydi bebegim
      ···
    22. 22.
      +1
      Aga be yak yak yak yak yak yak albayım
      ···
    23. 23.
      +1
      Helal Amk Iyiydi
      ···
    24. 24.
      +1
      OH MA GAAAAAAA
      ···
    25. 25.
      +1
      Bidaha başlık açmadan önce iki kere düşünür artık
      ···
    26. 26.
      +1
      Ahahhahahhahajja
      ···
    27. 27.
      +1 -1
      Fena gibmissin bri
      ···
    28. 28.
      +1
      Yaktım aga
      ···
    29. 29.
      +1
      Sen nası bı kralsın ya
      ···
    30. 30.
      +1 -1
      Tutan @3 ü görünce ağlayan zenci
      ···
    31. 31.
      +1
      Çok guzeldi
      Tebrikler
      ···
    32. 32.
      +1
      Telin ekranı çatladı naptın reis
      ···
    33. 33.
      +1
      iyiydi
      ···
    34. 34.
      +1
      Ooooo gipti
      ···
    35. 35.
      0
      vay ananı avradını
      ···
    36. diğerleri 33
  3. 4.
    +86 -1
    ALlah 1 metin 2
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      Playstation 3 gta4 gta5
      ···
    2. 2.
      +1
      I Phone 4 gta5
      ···
    3. 3.
      -1
      Allah 1 Cs 1.5 Metin 2 Playstation 3 Call of Duty 4 Gta 5 R6 fifa 7 euro 8 pes 9 ben10
      ···
    4. diğerleri 1
  4. 5.
    +5 -1
    Beyinsizz yok Cyxeen var
    ···
    1. 1.
      0
      Gta San Andreas ve Call of Duty 2 hala var ben oynuyom amk
      ···
  5. 6.
    +65 -2
    Anan sana yeni hamile
    ···
    1. 1.
      0
      bu şimdi anancılık mı değil mi
      ···
  6. 7.
    +10 -1
    Sorunlar asla bitmez o zamanda başka sorunlar vardı
    ···
  7. 8.
    +2 -2
    Ananı unutmuşsun
    ···
  8. 9.
    +30
    Zamanı geri alma tuşu nerde
    ···
    1. 1.
      0
      Aklımı okudun kardeşim
      ···
    2. 2.
      0
      Ctrl+z yap panpa
      ···
  9. 10.
    +6
    keşke hep 2008 de kalsaydık be
    ···
  10. 11.
    +8
    Metin2 varsa oc demirci var
    ···
  11. 12.
    +21 -8
    O zamanlar yaşım 6 :d
    ···
    1. 1.
      0
      Oğlumla yaşot açlık görmeyen çocuklar neler diyor yahu ben mahallede oynarken komşunun yavrum sırtın terlemiş git annen havlu koysun demesini birde erik şerbetini sürahiyle dağıtmasını özledim şimdiki komşular çocoğonoz gürültü yapıyor çocok parkına gitsin diyor
      ···
  12. 13.
    +35 -2
    Eskiden üniversite okuyanlar değerliydi.

    Eskiden imam hatipten mezun olanların arkasında namaz kılınırdı.

    Eskiden ülke güvenliğini sağlayan polis mülakatlarında cart curt yok 1 kg fazlasın gibisinden dağ gibi adamı bırakıp cılız silahı tutamayan zibidileri almazlardı.

    Adam kayırma bu kadar fazla değildi.
    ···
  13. 14.
    +1 -1
    Ah ahhhhhhhh
    ···
  14. 15.
    +22
    2005 2008 dönemi süperdi çocukluğum dediğim gerçek seneler gerisi hikaye hele 2013 ten sonra hepten koptu olay
    ···
    1. 1.
      +3
      Harbi lan bendede öyle 2013den sonra koptu neler olduğnu anlayamiyor insan belki de düzeni bozan gta V di ya da şu siyah dar pantolonlar ya da ne bilim aleyna tilki felan
      ···
    2. 2.
      0
      Aynen gta 5 yüzünden olayları anlayamıyoruz
      ···
  15. 16.
    +8 -2
    Özet : ülkenin anasını gibtiler
    ···
    1. 1.
      0
      Helal et. 3310 daha önce kullanılmıyor muydu amk?
      ···
  16. 17.
    +26 -1
    En önemlisi euro 2008 vardı lan. Milli takım ruhu vardı, maç akşamı sokakların bomboş olduğu günler vardı, maçı geriden çevirmeler vardı, son dakika golleri vardı, nöbetçi golcü semih şentürk vardı. Efsane yıldı be özlememek imkansız
    ···
    1. 1.
      0
      Nihat kahvecii
      ···
  17. 18.
    +4
    Ergenliğe yeni girmişim, aşık olmuşum...
    ilk defa el ele sevgilimle okulda dolaşmışım, en gerçek dostlarımı o zaman edinmişim
    Ne günlerdi be
    ···
  18. 19.
    0
    Ağlattın
    ···
  19. 20.
    -7
    youtube 2005 te kuruldu.

    bu kadar çugu yu hakedecek ne yaptım amk.
    ···