/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +51 -5
    Bir panpanizim. Lisede hic calismadim seneye mezuna birakmakti hayalim ama evdeki hesap carsiya uymadi. Ailem seneye birakmadi ben de bu naletin sehri elaziga geldim bilgisayar muhendisligi okumaya. Burada hic mutlu degilim hatta stresten hasta bile oldum 1 hafta hastanede yattim o derece. Yurttakilerden nefret ediyorum buradan da universiteden de. Simdi bir daha uni sinavina girsem diploma notum kirildigi icin bir yer gelmez zaten kirilmamis hali bile baya geriye atiyor o is yaş. Uniden gecis yapmaya calissam gecis yapacak kadar yuksek ortalama hayatta yapamam. Anlayacaginiz hayatimi gibip attilar. Ben de kaldim boyle. Simdi kaybolmusum. Boyle mi olacakti kaderim ne buyuk hayallerim vardi benim. Emegi gecen herkesin allah belasini versin daha 19 yasindayim kullanmadigim antidepresan birakmadilar. Bir hayat daha gitti.

    Edit: ya canim inci ailem dun incisozlukteki bir seyden dolayi hic giremedim surekli hata verip durdu bugun girebildim bir suru entry mesaj gelmis hepiniz derdime derman oldunuz tesekkurler sizi cok seviyorum. Bana gelirse ben yeniden baslamaya karar verdim. Cok calisip gecis yapacagim ayrica burada kuluplere katilip orada ilgilendigim seylerde kendimi ilerletecegim. Ayrica yurtta da farkli bir odaya gececegim. Sizi seviyorum. Bu arada modlar trend bildirimi hic gelmiyot bana son 2 3 trendimde de gelmedi adam gibi calisin
    ···
  1. 2.
    +7 -56
    sg amk liselisi git ders çalış
    ···
    1. 1.
      0
      @1e. hayali olan adam lisede hiç çalışmamazlık yapmaz senin hayaline sokayım
      ···
      1. 1.
        +1
        ya hasgibtir be kardeşim hayat bu insanın başına ne geleceği belli olmaz Allah korusun
        ···
    2. 2.
      +1
      ne yapacaktin? istanbulda gibik bir bolume gidip, haftasonu taksimde ananin babanin parasiyla gotunu basini sallayacaktin. planlarin tutmadi, gibik bir sehirde iyi bir bolum okumak zorunda kaldin.

      o zaman birak bu ergen tavirlari da okulunu oku dangoz. niyet okumak olunca her sehirde okunur. okulunu bitir, diplomani duvara as, sonra hangi sehirde nasil yasiyorsan gibtir git yasa.
      ···
      1. 1.
        +1
        Hayir ben iyi bir sehir iyi bi unide kendi bolumumu okumak isterdim bi yerimi acmak icin degil biraz daha uni hayatini yasayip orada daha basarili insanlarla birlikte okumak isterdim
        ···
  2. 3.
    +6
    Mezuna kalinca puan kiriliyor fakat o kadar etkilemez cok calisip acigi kapatabilirsin
    ···
    1. 1.
      -2
      Abi zaten diploma notum 70 bu bile nasil geriye atiyor kirilmis haliyle full bile ceksem 30 bine atiyor
      ···
    2. 2.
      +2
      Diploma notum 65 , full çeksen 30 bine atmaz hayatta , programlar var siteler var hesaplıyabilirsin.
      ···
    3. 3.
      0
      Abicim ben zaten cok iyi yapamam diplima da geriye atti mi elimde yine bir sey kalmaz
      ···
    4. 4.
      +1
      toprak kardeşim kendine kurmuş olduğun hayali barikatları gibip at artık. Otur çalış fullesem bile 30k ya atıyo falan yalan hep bunlar
      ···
    5. 5.
      0
      Tercih yapmazsan puan kirilmiyor ayni duruyor (bkz: ben)
      ···
      1. 1.
        +1
        lan mal adam üniye yerleşmiş amk
        ···
    6. diğerleri 3
  3. 4.
    +7 -1
    @2 nin aq
    ···
  4. 5.
    +1
    ilk seneden mühendislik tutturduysan mezuna kalınca hedefin neresi bilmiyorum ama baya baya iyi yerlere gelirdin
    ···
    1. 1.
      +2
      Oğlum adam üzgün iyice uzecen sghshsgwsj
      ···
    2. 2.
      0
      Ailem sagolsun iste lisede kitap acmadan bunu yaptim ama birakmadilar
      ···
      1. 1.
        -1
        kardeşim kusura bakma senden bi gibim olmaz sınava girip çalışman için ortamın var onu gibtir et ortalama yapmak için bile her imkanın var once ergenlikten cıkıp sonra emek vermeden bi yannan olamayacağını kendine anlatmalısın
        ···
    3. 3.
      +2
      Lan Elazığ bilgisayar müh 215.000den sokuyor her mühendislik iyi mi sanıyon sen kör girse koklayarak alır 215k sıralamayı
      ···
      1. 1.
        0
        Kör girse koklayarak alır ahahhahaja
        ···
    4. diğerleri 1
  5. 6.
    +2
    gibayet etmek sana yarar saglamaz, calismak zor geliyor sana ama calismadigindan dolayi da pismansin bencd bosuna diz dovmek bu insanlar yaptiklarindan pismanlik duyar ama daha kotusu yapmadiklarinsan pisman olmak tek diyecegim cok calis, pozitif bak hayata...
    ···
    1. 1.
      +1
      Neye calisacagim iki ucu taklu dere bu isin
      ···
      1. 1.
        +1
        Sizlanmak sadece ruhunu bunaltir calismayacaksan da kendini bunaltma koy gitsin...
        ···
    2. 2.
      0
      Cok calismak bir seyleri basarmak istiyorum ama durum bu ve bu sehirde hicbir sey yapasim gelmiyor
      ···
  6. 7.
    0
    Orada misiniz
    ···
  7. 8.
    -1
    Dene olm yks kas dinle beni belki düzgün bi şehre gidersin elazığ ne amk
    ···
    1. 1.
      0
      Yazdm zaten diploma notum kiriliyor zaten iyi bir sey yapamam
      ···
      1. 1.
        0
        Ben de yazdım dene bari amk kaç. Bindeydin
        ···
    2. 2.
      0
      240bindeydim bu yil
      ···
  8. 9.
    0
    Nasil yapamam amk dertlenecegine biraz çalış herşey senin elinde
    ···
    1. 1.
      0
      Neye calisacagimi ne yapacagimi bilmiyorum ki
      ···
  9. 10.
    +1 -1
    Geçmiş olsun hiçbir şey için geç değil hayallerine kavuşursun fakat Elazığ'da seni üzen beklentilerini karşılamayan ne oldu yani hangi şehirlerde ne vardı da burada yok.
    ···
    1. 1.
      0
      Ya sehri sevemedim ayrica insanlarini da sevemedim burada hic arkadasim da yok herkes oylesine gelmis kimse unide oldugunun bilincinde degik
      ···
    2. 2.
      0
      ilk seneni atlar görür herkes ebesinin dıbını #rez al bekle
      ···
    3. 3.
      +1
      Elazigin insanının neyini sevmedin tez vakte yannanı yemen dileğiyle
      ···
    4. diğerleri 1
  10. 11.
    0
    Sen orayı elinden geldiğince iyi şekilde bitir bence yurtdışına cıkmadiginda yada tanidik bi patronun yanina gitmezsen nereyi bitirirsen bitir 2000-7000 arası alirsin devlette 5000~6000 gibi bisey alirsin buna cok sahit oldum hacettepede muhendislik okuyan biri olarak soyluyorum uni adına takılma sen iyiysen iş bulursun zaten kac ay gecmis sinava hazirlansan bile ekgiblerin kalabilir dusunme bile onu...
    ···
    1. 1.
      0
      Burada calisasim bir seyler yapasim gelmiyor ayrica hacettepe gibi bi yerde uni hayati yasamak var sosyal olarak da coktum
      ···
    2. 2.
      0
      Yemekhanede tek yemek yiyorum otobuse tek biniyorum molalarda sinifta inciye giriyorum asosyal heryerde asosyaldir şehire bağlama bence ve asıl anlatmak istedigim suydu maaslarimizda olumcul bir fark kesinlikle olmaz ve sen mutlu olmak istemezsen kimse edemez burda taktikle felanda olmaz sevmen lazım icinde buludugun hali şu yaşı birkere yasiyosun boyle gecmemeli degil mi en guzel yıllar ;)
      ···
      1. 1.
        0
        Bende senin gibiyim ama bu sehir beni daha da sömuruyor. Senin imkanin cok guzel sansin varken degerlendir lutfen
        ···
  11. 12.
    0
    Bilgisayar mühendisliği 3-4 yer dışında boş bölüm panpa.
    Ne yazikki mühendislikler bile yarra yedi.
    ···
    1. 1.
      0
      Uzuldum
      ···
  12. 13.
    0
    2 yıllıktan 4 yıllağa geçip
    elazığdan daha taktan bi üni bitiren bi tanıdığım var
    şuan kumsal bir şirketin dba sı
    azcık güven kendine amk
    hiçbişeyin bittiği yok
    tabi sen bitirmezsen
    ···
    1. 1.
      0
      Bu sehirde calismaya gezmeye bile istegim yok hevesim kalmadi artik
      ···
  13. 14.
    0
    Sırf senin için hesaba girdim. Sen belli ki oraya uyum saglayamayinca bir de aileden evden uzak kalınca depresyona batmissin. Yapacağın en iyi şey bazı değişiklikler yapmak kardeşim en ufak değişiklik bile seni biraz da olsa yeniler daha 19 yaşındasın çok erken her şey için. Şuan için yapacağının en iyi şey kendine yakın iyi bir arkadaş çevresi edinip üniyi güzel anılarla bitirmek sonra da yoluna bakarsın istersen sonra tekrar hazirlanirsin kimseye ihtiyacın kalmaz. Depresif müziklerden falan da uzak dur. Bozma moralini
    ···
    1. 1.
      0
      Ya cidden aldigim en iyi yorumdu. Burada hic arkadasim yok kimlerle nasil tanisacagimi bilmiyorum utaniyirum.
      ···
  14. 15.
    -2
    Upupupuupupupupupup
    ···
  15. 16.
    +1
    Panpa al bendende o kadar sağlık okuyorum son sınıfım bu sene ve mfden hazırlanıyorum mk üniyi kazansam iyidir kazanamazsam yannanı yedim beyler oto galeride işe gircem ehliyet alıp 😂🌹
    ···
  16. 17.
    +1
    Beyler bende makine okuyorum ama uni sinavina hic calismamistim su an 2. sinifim cokmu geç sizce amk cok merak ediyorum acaba adam gibi calissaydim istanbulda bir uni kazanabilir miydim
    ···
  17. 18.
    +8 -2
    Derdini gibeyim kardeşim senin ben
    ···
  18. 19.
    +1
    Çalışsaydın yarram lisede çalışmaman ailenin suçu değil son pişmanlık fayda etmez
    ···
  19. 20.
    0
    bas rahatla ->>>> (bkz: hayatımı gibeyim butonu)
    ···