/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +16 -1
    avcılardan çıktık bakalım yola 🌝

    Renault Clio 2020 model 1.0 tce

    renk : demir mavi

    33 bin km de

    Florya semalarındayım araba fişek fişek 🌝

    alırım bi h.o.
    ···
  1. 2.
    +7
    hayırlı olsun pnp zeus kaza bela vermesin
    ···
    1. 1.
      0
      eyvallah
      ···
    2. 2.
      +15
      Yav gibecem zeusunu, bi kere de bana dua edin amk.
      ···
    3. 3.
      0
      😁😁😁
      ···
    4. 4.
      +12
      Ulen tekne mi bu posediona dua edelim
      ···
    5. diğerleri 2
  2. 3.
    +2
    Lan gördüm sanki seni aq araba sürmeyi bilmeyen bi mal var mavi clio sensin dimi aq
    ···
    1. 1.
      0
      🌝🌝 öndeki megane coupe de kuzenim benzin az arabada takip ediyorum
      ···
  3. 4.
    +4
    Hayirli olsun reia 🌝🔥
    ···
    1. 1.
      +1
      Eyvallah ries 🌝🙏
      ···
  4. 5.
    +1
    pnp bu arada 1.0ı yeni gördüm tork cok düsük değil mi
    ···
    1. 1.
      0
      1.0 deneyelim dedik reis çok öven oldu çevremde.
      ···
      1. 1.
        +1
        şehir içi kullanıyosan iyi pnp az yakar bu hayırlı olsun tekrar
        ···
      2. 2.
        0
        Aynen şehir içi genellikle bazen Tekirdağ’a gidiyorum. Eyvallah
        ···
  5. 6.
    +8
    bacakların çok ince parlak pasif olabilme ihtimal yüksek. arabayı nasıl aldığın konusunda şüphelerim mevcut
    ···
    1. 1.
      +1
      gayim
      ···
      1. 1.
        +2
        ananı zütünden gibeyim 😃
        ···
      2. 2.
        0
        küfr yok
        ···
  6. 7.
    +1
    sabri artık zütürürsen bir yerlere oraya giderik çaylarık reik
    ···
    1. 1.
      0
      ayıpsın reis 🌝
      ···
  7. 8.
    +2
    1.0 nedir aq erkek dediğin 0.8 kullanır
    ···
    1. 1.
      0
      aynen o yoktu buna razı olduk
      ···
  8. 9.
    +3
    Tam ılık arabası beğendim. Artık daha kolay g*y ayartabilirsin.
    ···
    1. 1.
      0
      🌝🌝🌝
      ···
  9. 10.
    +2
    1.0 ne fişeği mk anca kız kaçıran fişektir o . Bildiğin Clio emlakçı arabası.
    ···
    1. 1.
      0
      çok kaçıyor az yakıyor
      ···
  10. 11.
    +1
    qasqai ne oldu?
    ···
    1. 1.
      +1
      sattım onu reis 600 bine
      ···
      1. 1.
        +1
        hayırlı olsun. yeni mi sattın? bunu ne kadara aldın?
        ···
      2. 2.
        0
        Oluyor 2 hafta
        ···
  11. 12.
    +1
    hayırlı olsun reik
    ···
    1. 1.
      +1
      teşekkürler zeis
      ···
  12. 13.
    +1
    Kötü araba kral almasaydın.
    ···
    1. 1.
      0
      neden la
      ···
      1. 1.
        0
        Ya yanlış anlaşılmasın ama araba diyebileceğimiz arabalar 1 milyondam başlıyor hocam.
        ···
  13. 14.
    +1
    Hayirli olsun eski bankaci abim
    ···
    1. 1.
      0
      teşekkürler kardeş
      ···
  14. 15.
    +1
    muallak misin olum 1.0 nedir erkek adam 1.6 motordan aşağı binmez
    ···
    1. 1.
      +2
      sinirlenme necdet gibtir et gel 2 tekila shot verim içek amk
      ···
      1. 1.
        0
        🌝🌝🌝
        ···
    2. 2.
      0
      Tekilaya mı düştün reis. Alkol fiyatları çok uçtu evde sahte rakı yapıyorum
      ···
    3. 3.
      0
      1.0 deli kaçıyor amk ne bi em vi lerden yol alıyor bu fişek
      ···
    4. diğerleri 1
  15. 16.
    0
    Sabri Bey hayırlı olsun.
    Tekerine taş değmeyelenk Gardaş…🧔🏻📿🧿🧿🧿
    ···
  16. 17.
    0
    Ho pnp darısı bize sende inşaatçı arabası mi vardı bi ara iyi yükseltmişsin
    ···
  17. 18.
    0
    1.0 clio kiralamıştım bi ara çok yakıyor sanki
    ···
  18. 19.
    0
    👏👏👏👏👏
    ···
  19. 20.
    0
    Hayırlı olsun reiço

    Bu arada kufr yok🖐️
    ···