/i/Soru Cevap

Bilmemek değil başlık açmamak ayıptır...
  1. 1.
    +1 -12
    Yalnızca 20 saniyede boşalan bir erkeğe 3000 lira karşılığında 31 çeker miydiniz
    ···
  1. 2.
    +1
    Başlık açardım
    ···
  2. 3.
    +11
    3000 liraya sakız alınmıyor amk
    ···
    1. 1.
      0
      Kaça çekersin mesela
      ···
    2. 2.
      +16
      Başlık açıp sorardım
      ···
  3. 4.
    +2
    parayla yapmam
    ···
    1. 1.
      +1
      Hege kalpkiran
      ···
    2. 2.
      0
      hb agam
      ···
  4. 5.
    +13
    bi de para mı alcaz amk
    ···
  5. 6.
    +6
    3000ne aq 3000ben ona vereyim o bana sakso çeksin 1000000 verirse düşünürüm.
    ···
    1. 1.
      +5
      100000 verirse öyle bir muamele yaparım ki
      ···
  6. 7.
    +1
    Farketmez
    ···
  7. 8.
    +6 -3
    Erkek adam bole baslık acmaz.
    ···
  8. 9.
    0
    3000 karşılığında kendime bile 31 çekmem mk. 3000 ne lan Suriyeli dilenci miyim ben mk.
    ···
  9. 10.
    0
    3k ne olum, o kadar mı düştün. milyon falan sandım
    ···
  10. 11.
    +5
    Yemin ederim çekerdim, lütfen öyle bir niyetin varsa özelden konusalım
    ···
  11. 12.
    +1
    Oha ful şehrazatlar toplanmiş
    ···
  12. 13.
    0
    Paraya gerek yok sırayla birbirimize çekelim, erkek gibi.
    ···
  13. 14.
    0
    kalkmaz ki amk kalksa kalksa midem kalkar kusarım
    ···
  14. 15.
    +1
    Ona, yalvarırım ağzına al, derdim.
    ···
  15. 16.
    +6
    ben 3000 lira verip kendimi gibtirirdim
    ···
  16. 17.
    0
    Erkek adam erkek adam s*ker.
    ···