1. 1.
    +2
    dediğim gibi 4 yıldır adam akıllı entry girmiyorum, size de öneririm binler.

    serkan ne zaman reisçi aktroll oldu, ben de sözlüğü bıraktım amk.

    söyleyim dedim.

    peki.
    ···
  1. 2.
    0
    Oha 2 nesil

    saygılar başkan
    ···
  2. 3.
    0
    En iyisi
    ···
  3. 4.
    0
    Fosil bin...
    ···
  4. 5.
    +1
    Sen daha kömür olmadın mı lan
    ···
  5. 6.
    0
    Aaaa fosil bilim adamları şaşkın bilim adamları şok
    ···
  6. 7.
    0
    Mantıklı olanı yapmışsın.
    ···
  7. 8.
    0
    Reis yatta bi sakso çekeyim
    ···
  8. 9.
    0
    Botlar sirkanada laf atiyor artik
    ···
  9. 10.
    0
    Saygilar reis.vay amk ikinci nesil. Saygi duyarim
    ···
  10. 11.
    0
    @5 yok daha ölmedik liseli.
    ···
    1. 1.
      +1
      Bak liseli falan ayıp oluyor amk anama söv liseli deme
      ···
  11. 12.
    0
    en çok mal adamla bıyıklı genç forveti merak ediyorum. yaşıyor mu o zütlekler hala? sırf bıyıklıyı okumayı özlemişim amk.
    ···
  12. 13.
    0
    Bende burdayım binler
    ···