/i/Hikaye

Herkesin bir hikayesi var, ya senin hikayen nedir?
Bu entry silinmiştir
  1. 1.
    +3 -1
    30 Dakika sigara molası devam edeceğim beyler~~
    ···
  2. 2.
    +7
    Bi kiz bulacak kiz bunu aldaticak vs. Klagib liseli ask hikayesi. Biraz da maddi durumlardan falan acitasyon yapacak.
    ···
    1. 1.
      +1
      Aynen öyle
      ···
  3. 3.
    +4
    30 dk sigara molasi ne amk sigarayi yeniden mi buluyon
    ···
  4. 4.
    +3
    Ekmek arasi sigara mi yapiyon 30 dk ne
    ···
  5. 5.
    +5 -2
    --spoiler--
    Dostlarım kusura bakmayın sigaramı içtim tuvalete gittim biraz işlerim uzun sürdü affınıza sığınıyorum beklettiysem affola devam ediyoruz hikayemize.
    --spoiler--
    ···
  6. 6.
    +11 -3
    Dostlarım inanırmısınız kınaları oldum olası sevmemiştim ozamanlar saçma geliyordu hala saçma gelir bir gelin oturuyor ortaya herkes etrafında dönüyor neyse konumuza dönelim günlerden cuma
    cumartesi saat 6 gibi kına olduğunu biliyorum erkenden gitmem gerekiyor o yüzden dükkan'a.
    tabi uyku girmedi ilk defa gidecektim bir kınaya fotoğraf falan çekecektim orhan abi tarafından verilen ilk işim olabilirdi bazıları için küçük bir iş olsada benim için önemi vardı hem orhan abiye kendimi kanıtlamam gerekiyordu hemde onu utandırmamam gerekiyordu cumartesi sabahı orhan abi aradı ve kınaya tek başıma gitmem gerektiğini dükkandan fotoğraf makinelerini almam gerektiğini söyledi tabi benim kalbim güm güm güm mayın gibi patlıyacak şekilde atıyor, Hayatımda hiçbir işi becerememiştim bunuda becerememekten korkuyordum açıkcası, Dükkan'a gittim normal rutin işleri yaptım ve akşam oldu saat 5 gibi fotoğraf makinelerini sırt çantam'a koydum kına'nın olduğu mekan'a doğru ilerlemeye başladım.
    ···
  7. 7.
    +11 -1
    https://youtu.be/039QyF-zwWA

    Mekan'a sonunda gelmiştim baya cix biryerdi bir villa gibi evin arka bahçesinde oluyordu kına tam olarak mekan'ı incelememiştim anlaşılan zengin bir aile diye düşünmedim değil. bu arada ailevi durumum ortalamadaydı yani ne fakirdik nede zengin, Ortalama bir aileydik
    Mekan'a girdim ve kına sahibi yanıma geldi işte orhan abinin hastalandığını ve kınaya gelemediğini onun yerine benim gelmem gerektiğini güzel dilde anlattım ve kabul edercesine kafa sallıyarak beni bahçeye aldı kınanın başlamasına 10 dakika vardı kameraları falan çıkardım ve fotoğraf çekmeye hazır bir vaziyette bekliyordum. Ardından bahçeye bir kız girdi güzelliği beni benden almıştı adeta, Okadar güzeldiki kınayı falan bıraktım sadece onu izliyordum.. hani dünya durmuştu adeta kına başlamıştı artık millet gelin adayının etrafında dönüyor ben fotoğraf çekiyorum kına devam ediyor aynı zamanda kızı düşünüyorum saat 11 civarında kına bitti ve bende ayrılmak zorunda kaldım ordan, Fotoğrafları 2 gün sonra alacaklardı dükkandan, Kameralar ile direk eve gittim ve o gece hiç uyuyamadım hep düğündeki kızı düşlüyordum... Acaba birdaha onu görebilecekmiydim ?
    ···
  8. 8.
    +4
    Sanırım 9 yaşında
    ···
  9. 9.
    0
    PUAHAUHAHSHHAiKDSOJFLSJCOSNDLSJD
    ···
  10. 10.
    0
    Sonra devam ederim mq
    ···
  11. 11.
    +1
    fazla acitasyon yapma
    ···
  12. 12.
    0
    acitasyon diye bir şey yoktur ajitasyon olmasın o mq cahilleri
    ···
  13. 13.
    0
    Rezerve
    ···
  14. 14.
    0
    Lan yazsana
    ···
  15. 15.
    0
    başladı yine neyse rezervasyon
    ···
  16. 16.
    0
    Rez amk
    ···
  17. 17.
    0
    rezerve
    ···
  18. 18.
    0
    Rezerved
    ···
  19. 19.
    0
    Rezerve ediyorum
    ···
  20. 20.
    0
    Rezzzzz
    ···