/i/Saçmalamaca

Bu altincide saçmalamak serbest !
  1. 1.
    +82 -2
    onsuz uyuyamıyorum demiş bide duxhddbdjsgsvxhxshsbdb
    ···
  1. 2.
    +8
    Evet uyuyamıyorum
    ···
    1. 1.
      0
      @1 anan için mi bakıyosun bunları?
      ···
  2. 3.
    +51 -3
    Başarılar dilerim ne amk
    ···
    1. 1.
      0
      Boşalırken yazdıysa demek ki :D
      ···
    2. 2.
      0
      Boşalılar dilerim
      ···
    3. 3.
      0
      Ilk cugu
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +1 -1
    Millet niye dildoya yorum yapıyor aq
    ···
    1. 1.
      0
      Niye ayıp mı ?
      ···
      1. 1.
        -2
        Garipsedim sadece. yoksa güzel olm böyle şeylerin konuşulması gelişiyoruz ahlak olarak.
        ···
  4. 5.
    +16
    Sen de almayı düşünüyorsun herhalde panpa
    ···
    1. 1.
      0
      Hahahaahhahaha
      ···
  5. 6.
    0
    ahjahajahh
    ···
    1. 1.
      0
      Sua hain
      ···
      1. 1.
        0
        Ne haini amk?
        ···
      2. 2.
        0
        Git başka sözlüklere yaz sen ...
        ···
    2. 2.
      0
      Sus hain
      ···
  6. 7.
    +1
    Ohhh olsa da kullansam
    ···
  7. 8.
    +57
    Öğlenin 3'ünde n11.comdan dildo yorumlarına bakma kararı alacak ne yaşadın çok merak ediyorum
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Çaldım pnp
      ···
  8. 9.
    0
    Amk ahuahauaauha
    ···
  9. 10.
    +1
    Ulan efkarlı ergen postu zannetmiştim
    ···
  10. 11.
    +7
    BELDEN BAĞLAMALI , TiTREŞiMLi , EKSTRA DAMARLI , OYNAR BAŞLIKLI ... OHA AMK NOLUYO ABS , ASR , HER tak VAR AQ
    ···
  11. 12.
    0
    Peki sen niye buna bakıyon
    ···
  12. 13.
    +4
    Annenin n11 hesabına girmeye utanmıyor musun?
    ···
    1. 1.
      0
      Mal😄😄😄
      ···
  13. 14.
    0
    anan bana da öyle derdi bizim zamanlar ne oldu şimdi
    ···
  14. 15.
    0
    Yanımdasın ama dokunamıyorum çok saçma
    ···
  15. 16.
    0
    Hahahahha
    ···
  16. 17.
    0
    Lazımsa yardımcı olalım kardeş
    ···
  17. 18.
    0
    Aman panpam nasıl başlık bu böyle :D
    ···
  18. 19.
    0
    Abahahahaaa
    ···
  19. 20.
    0
    Glok glok
    ···