/i/Kız Meselesi

  1. 7.
    +1
    hay senin şeklini bari pragraf arsı bırakaydın dur okuma gözlüğümü takıyım
    ···
  2. 6.
    +1
    dostum eğer kızı dışarı çıkartıp vakit geçirebileceği yerlere zütürecek kadar düzenli paran yoksa bu işlere hiç girmemeni tavsiye ederim. paran varsa öz güvenin yükcikse kıza yemek teklifinde bulunacaksın sonra kendinden becerilerinden bahsedip ortak ilgi alanlarınızı bulmaya çalışacaksın. her şey iyi gidiyorsa ne kadar cömert bir kalbinin olduğunu göstermek için sürekli yardımlarda bulunacaksın her konuda sana danışmasını sağlayacaksın bu böyle devam edecektir
    ···
    1. 1.
      0
      anladım pnp teşekkür ederim
      ···
  3. 5.
    +1
    kanka ben de okudum, kanka kendini başta çok yerin dibine sokmuşsun kızla 1-2 kelam edeceksin,sen soru sormadan konuşmadan biriyle arkadaş oldun mu aq.O yüzden bir daha böyle yapma bir kızla konuşmak soru sormak seni bu kadar yerin dibine sokmamalı,he utanırsın bazı yerlerde o ayrı.Ve kanka biliyorsun kızlara instagramdan çoğu kişi yazıyor teknoloji gelişti, kızın seninle konuşması sana karşı bir şey hissetmesi anldıbına gelmiyor ki bak kız günde kaç kişiyle konuşuyordur hepsine mi ilgisi var. Kız sadece seninle muhabbet etmeyi sevmiş hepsi o kadar.Sen bundan sonra bi şeyler olsun istiyorsan sadece kızın hoşuna gidecek şeyleri konuşman yetmez, flört etmen lazım. Sonra sevdiğim kız bana kanka dedi, friendzone durumuna düşersin.
    ···
    1. 1.
      0
      panpa şimdi kız o başta bahsettiğim olayı hatırlamıyor bu benim avantajım gibi de bu avantajı nasıl flörte dönüştüreceğim malum kimse instagramdan tanıştığı biriyle çıkmaz
      ···
  4. 4.
    +1
    PAnpa üşenmedim okudum harbi okudum da panpa bence bir sorun yok kizin ustune gidersen sendedir kizlar boyle no suoheler ile kendilerine dikkat cekmeye cabalarlar. Yuru kiz swndedir.
    ···
    1. 1.
      0
      panpa sağol böyle bir gaza ihtiyacım vardı
      ···
  5. 3.
    0
    ···
    1. 1.
      0
      :QWR:FDSA:SD:SDAG:SGD:EW:RAD:FSHGDF:HSDHF:SGDHFG:DH:HDF
      ···
  6. 2.
    +1 -1
    Kardeş bunu insan okuyacak biliyon mu huur evladı
    ···
    1. 1.
      0
      ne yapayım panp içimi rahatlatmak için bir yere kusmam gerekiyordu
      ···
  7. 1.
    0
    Ben lise mezunu bir panpanızım. Mezun olduğum lisenin son sınıfına bu sene geçmiş olan ve benim aşırı beğendiğim bir hatun kişi vardı. Okula gittiğim günlerde neredeyse her gün dolmuşta karşılaşıyorduk ben kızı rahatsız etmemek için içine düşercesine bakmıyordum tabii sadece: dolmuşa yeni biri bindi kim bu acaba? Bahanesiyle izleyebildiğim kadar izliyor ardından da kafamı çevirip yol boyunca dışarıyı seyrediyor bir an bile kıza bakmıyordum. Günler günleri kovaladı vakit su gibi akıp geçti... Günlerden bir gün bu kız benim yanıma oturdu nefesim kesilmişti, heyecandan kafamı kaldıramıyordum en sonunda bunu kaderin benim önüme çıkardığı bir fırsat olarak gördüm, tüm cesaretimi toplayıp kibarca boğazımı temizleyerek kıza: 'Sen kaçıncı sınıftasın?' diye sordum. Kız da 10 dedi kafasını bile kaldırmadan ve başka hiçbir şey demedi. Hani nezaketen 'ya sen?' diye bile sormadı ben de üstelemedim kendi kendime: 'Neyine güveniyorsun da böyle bir kıza soru soruyorsun ki?' diyorum içimden. Üzüntümden çok başımı eğdim ben de sonra bir daha da kaldırmadım yol boyunca... Sonra bu olay bir türlü aklımdan çıkmamaya her hatırladığımda utanmama sebep olmaya başladı. Dışarıdan bakan biri için çok komik bir durumdu bence rezil olmuştum, yerin dibine girmeliydim. Sonra aradan bir hafta geçti. Olayın bendeki etkisi giderek azaldı. Bu kızı başka bir erkeğin yanında gördüm çocuk havalı bir şeydi kıskandım dersem yalan olur öyle geçtim sanırım ona olan hislerim henüz beğeni düzeyindeydi kıskanacak kadar kuvvetlenmemişti. Sonra dolmuşta karşılaşmalarımız dışında kızı bir daha göremediğimden sanırım aklımdan uçup gitti... işte geçenlerde gece 1'de Instagram'da fake hesabımla takılırken hikayesinde bir şarkı paylaştığını gördüm. Müzik zevkim, yabancı müzik bilgim vardır. Kendisine bir iki şarkı tavsiye edip muhabbeti buradan kurmaya karar verdim. Gayet mahcup bir şekilde şarkımı tavsiye ettim ve hiçbir şey demeden 'hoşçakal' dedim. Yine aynı soğuklukla davranmasından veya terslemesinden çok korkuyordum çünkü. Kız gayet sevecen bir tavırla şarkı tavsiyelerinden hoşlandığını söyledi ve biz muhabbete başladık konu konuyu açtı iki buçuk saat boyunca konuştuk sohbet boyunca hiçbir kabalık yapmadım ileride yavşayabiliritemin yüksek olduğuna dair bir izlenim de vermedim. Gayet kibar bir şekilde konuştum işte sonra sohbetimiz bitti bende bir şey yazmadım 6 gün boyunca sadece sohbetimizden iki gün sonra kendi gerçek hesabımdan ona takip isteği gönderdim ama o hesaba hiç girmediğim için kabul etti mi etmedi hiç haberim bile yok. Instagram'da bildirim olarak da gözükmeyince 'Herhalde kabul etmemiştir.' diye düşünmeye başladım. Sonra bir gün: 'Acaba red mi etti?' diye düşünerek gerçek hesabıma giriş yaptığımda isteği kabul ettiğini ve bana istek gönderdiğini gördüm. Kabul ettim sonra hesaptan geri çıkış yaptım ama 6 gün olmuştu ve kızdan ses seda çıkmıyordu kendimi gösterebilmek adına mesaj atması için yani Instagram'da paylaştığı fotoları beğenmeye karar verdim. 6 fotosu vardı zaten hemencecik beğendim üzerinde durmadım ve Instagram'dan çıktım. O gece uyumadım (başka bir sebeple) uyumaya hazırlandığımda saat sabah altıydı. Rüyamda onu en yakın arkadaşımın omzunda uyurken gördüm. Kalbime inanılmaz bir ağrı (beni uyandıracak şiddette) saplandı. Uyandım telefonumu kontrol ettiğimde gerçek hesabımda kızın profilini açtığımda takip isteği gönder yazıyordu. Sanırım önce engellemiş sonra engeli tekrar kaldırmıştı çünkü diğer hesabımdan beğenenler listesinde adımı görebiliyordum. Niye böyle bir şey yaptığını ne hata yaptığımı anlayamadım hemen fake hesabıma giriş yapıp ona yazdım saatlerce bir cevap gelmeyince artık ya tamam ya devam fikriyle tekrar mesaj attığımda da onu kıracak hiçbir şey yapmadığımı söyledi ders çalıştığından Instagram'a fazla giremediğini söyledi diğer hesabın bana ait olduğundan da haberi olmadığını söyledi. Bu arada ben söylemedim benim gerçek hesabım budur diye. Son görülmesi mesajımın ona bildirim olarak ulaştığını söylese de inandım dediğine sonuçta bir anlık girip çıkmış olabilirdi ama neden böyle bir şey yaptığını anlayamadım o yüzden size danışmaya karar verdim. Tecrübeli panpalarımızın yeşillendirmesi iyi olur...
    Tümünü Göster
    ···