/i/Yardım

  1. 1.
    +1 -13
    Aşık oldum aq tüm gün aradım ama bulamadım tanrının bitirme tezi hatun lütfen bulun şu yengenizi koçlarım size güveniyorum

    Klip linki https://youtu.be/JCOHsfyi3b0
    ···
  1. 2.
    +3
    Annen mi
    ···
  2. 3.
    +2
    Denisa değilmi bu aq ahahah
    ···
  3. 4.
    +2
    çok güssel karı
    ···
  4. 5.
    +6 -1
    Tarkanın dansçılarına mı çekiyor sefill PiSLiK
    ···
  5. 6.
    +15 -1
    Aşık oldun ve fotosunu buraya mı koyuyorsun bi 10 posta atayım da aklın başına gelsin oç
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      "Bi 10 posta atayım da aklın başına gelsin oç" inci sözlüğü tek cümleyle tanımladın helal olsun.
      ···
      1. 1.
        0
        Õžhet bīžím îšîmîz kárdō
        ···
    2. 2.
      +3
      yok kardeşim yok akıllanmaz bu bi 5 postada ben atayım.
      ···
  6. 7.
    0
    Allah rızası için up
    ···
  7. 8.
    0
    Allah rızası için up
    ···
  8. 9.
    0
    Allah rızası için up
    ···
  9. 10.
    0
    Allah rızası için up up
    ···
  10. 11.
    +4
    Amk çocuğu az daha uplasan uzaya çıkacan
    ···
  11. 12.
    0
    Allah rızası için up aqq
    ···
  12. 13.
    0
    Allah rızası için up
    ···
  13. 14.
    0
    neyi güzel la bunun çügü
    ···
  14. 15.
    0
    Survivor denisa yaz cıkar kardeşim
    ···
  15. 16.
    0
    Klipteki kıza aşık olmuş sen nasıl bir zirtosun Mk
    ···
  16. 17.
    0
    serkan inci
    ···
  17. 18.
    0
    Adam 4 sayfa up up yapmış senin ben kafanı gibeyim
    ···
  18. 19.
    0
    Aşık olmuşmuş demiyor'da 31 ÇeĞcEm ferresU VaR mI
    ···