1. 1.
    +1 -2
    önceden verilmişti ama olsun yine verelim.

    http://www.glassass.com

    sdgsgs sonuna kadar izleyin
    ...
  1. 2.
    0
    iyi amk
    ...
  2. 3.
    +1
    ananın ammı yaaaaaa huur çocuğu günümü bitirdin
    ...
  3. 4.
    0
    her izlediğimde patlamicakmış gbi geliyo lan
    ...
  4. 5.
    0
    midemi bulandırdın lan yavşak
    ...
  5. 6.
    +1
    zütüne nutella giren adam mı deseydik dsıghaıgsuhag
    ...
  6. 7.
    0
    laaan. bin.hay amkkkkk
    ...
  7. 8.
    0
    bikaç saniye izledim korktum amk adamın züt deliği çevresindeki kabartılar ne bilen var mı lan???
    ...
  8. 9.
    0
    korkuyorum ama izliyorum lan biri bişey söylesin!
    ...
  9. 10.
    0
    ulaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnn ahhhhhhhhh gibeyimmmmmmm. nasıl bişey lan buuuuuuu . breeeeeeehhhhhhhhh
    ...
  10. 11.
    0
    kavanoz zütlü dünya
    ...
  11. 12.
    0
    http://www.efukt.com/2452_1_guy_1_screwdriver.html

    bu da onun kardeşi
    ...
  12. 13.
    0
    @9 aynen.!
    ...
  13. 14.
    0
    feci bişi bu.
    ...
  14. 15.
    0
    tansionum düştü.
    ...
  15. 16.
    0
    izlemeyin lan sakınn uzun süre etkisinden çıkamıyosunuz. inci ilk açıldığı zamanlar vardı bu peh..
    ...
  16. 17.
    0
    @1 a.q ya inci giber dicem ama kavanoz giber olum.

    bu adam 1 sene kendine gelemez o züt nasıl iyileşir a.q bırak adam ipne zaten bellide bence gidip kendini öldürüyor ipne.
    ...
  17. 18.
    0
    @1 beyler züte giren şemsiye açılmış capsli videolu.
    ...
  18. 19.
    0
    koymayın böyle videoları lan muallakler.
    ...
  19. 20.
    0
    @1 ilk izlediğimde günlerce yemek yiyemedim amk. iğrenç lan.
    ...