1. 0
    odadan çık sağa dön düz git
    ...
  1. 0
    eğer taşınmadıysa bir ara avrupa yakasında oturduğunu söylemişti.
    ...
  2. 0
    babandan sağa dön anana doğru dümdüz git bacından sola sap
    ...
  3. 0
    reserved
    ...
  4. +1
    panpa orası harbiyeye bakıyor dur sana tam adres verecem

    edit: vay amk duygulandım eski mahallemi eski evimi görüyor
    ...
  5. +1
    panpa anladığım kadarıyla taksimdeki elektrik idaresinin arka sokaklarında oturuyor oralar pek tekin değildir hiç bulaşma bence
    ...
  6. 0
    izmir konak orası amk
    ...
  7. 0
    @9 panpa babaevini sormadım.
    ...
  8. 0
    reklam mı yapıyorsun amcık
    ...
  9. +1 -1
    o ne lan

    12 haziran ı am at starbuks

    12 haziran ı am at taksim geziparkı

    direnişçilerin anneleri toplanmıştı, heralde o gün gitmiş gezi parkına asdfdsasd
    ...
  10. 0
    @12 zannetmiyorum fotoyu çektiği yer kanaltürkün sağ tarafında kalıyor ama oralarda 2 sene önceye kadar yüksek bina yoktu ama şu aralar diktiler muhtemelen ordaki rezistanslardan birinde bu
    ...
  11. +1
    resimlerine baktımda bu devirde huur olucaksın dıbına koyim, yaşadığı hayata imreniyoruz
    ...
  12. 0
    karaköy sirkeci tarafları panpa eminim
    ...
  13. +1
    @16 hasgibtir lan ordan salak herif yok halıcıoğlu amk
    ...
  14. 0
    http://i.capsspot.com/s/33/1/440071.jpg
    http://i.capsspot.com/s/21/3/440068.jpg
    http://i.capsspot.com/s/27/5/440066.jpg
    http://i.capsspot.com/s/34/8/440070.jpg
    http://i.capsspot.com/s/19/2/440064.jpg
    ...
  15. 0
    evini bulsan kızın napcan panpa merak ediyorum
    ...
  16. 0
    rezerve alayım işten sonra bakarım *
    ...
  17. 0
    @9 nesi konak amk oha
    ...
  18. 0
    bunun geceliğine 2200 tl veren gitsin annesini gibsin.
    ...
  19. 0
    haydaa
    1 haftadır tatildeydim
    bu karı benimle aynı oteldeydi yemin ederim
    kendisine benzeyen bi karı daha vardı yanında
    az dedikoduları yapılmadı
    vay mk
    ...
  20. 0
    @25 karım yanımdaydı panpa ne capsi
    bakamadık bile
    ...
  21. +1
    @27 boşver panpa iyi yapmışsın pompaya 2200 lira isteyen, sadece dikize sinema salonu hesabı bilet keser yollardı.
    ...
  22. +2
    Fotoğraf Dolapdere Rixostan çekilmiş panpa karşı taraf kurtuluş

    Edit:ilerdeki Türk bayrağı asılı yer harbiye ordu evine benziyo
    ...
  23. +1
    @29 panpa rixos camlarda beyaz pimapen kullanıyorsa yansın bu dünya :(
    ...
  24. 0
    @30 orası Dolapdere
    ...