5
  1. 1.
    0
    düşünüyorum düşünüyorum mantıklı bi cevap bulamıyorum
    ···
  1. 2.
    -1
    onlar sigişmiyalar yımırtlıyalar
    ···
  2. 3.
    0
    yumurta nasıl oluşuo gibişmeden mal yaa
    ···
  3. 4.
    0
    @2yi leylekler getirmiş
    ···
  4. 5.
    0
    hiç mi zoolog falan yok
    ···
  5. 6.
    0
    iç içe geçiyolar
    ···
  6. 7.
    0
    aa resmen cevabı olmayan bi soru buldum ohaa
    ···
  7. 8.
    0
    panpa sokuluyorlar birbirlerine işte sarıyorlar birbirlerini.. kafalarını kontrol etmesen tek yılan bile sanabilirsin panpa..

    http://www.incicaps.com/r...nlarinciftlesmesiure.jpg/ al caps
    ···
  8. 9.
    +1 -1
    @1 benim yılanla çiftleşmek istermisin
    ···
  9. 10.
    +1
    çiftleşme yumağı oluşturuyorlar ve uzun sürüyor.
    ayrıca yılanın penisi kırmızı
    ···
  10. 11.
    +1
    misyoner yapıyolar
    ···
  11. 12.
    0
    @1 erkek yılan dişinin ağzına tükürüyo panpa
    ···
  12. 13.
    0
    onlarda hemipenis var panpa yani cift baslı penis
    ···
  13. 14.
    0
    @9 ee spermler derilerinden mi geçiyo o ne öyle
    ···
  14. 15.
    0
    koynunda beslediğin yılanları gibiyosun. tamamdır.
    ···
  15. 16.
    0
    penisi neresinde ya yılan penisi gören var mı dümdüz hayvan diye biliodum ben
    ···
  16. 17.
    0
    @11 yılan penisi uzmanı amk.
    ···
  17. 18.
    0
    dolanıyor bilrbirlerine
    bir de national geographic de vardı bacakları çıkıyormuş yılanların çiftlerşirken
    ···
  18. 19.
    0
    penis ciftlesme sirasında cıkar panpa hayvan surungen sonucta
    ···
  19. 20.
    0
    @19 birbirlerine dolanınca noluo onu açıkla erkeğin spermleri kızın vücuduna nasıl giriyo
    ···