/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
  1. 1.
    +157 -8
    bahsedeyim biraz, benim bu konudaki ilk kalkışmam sekizinci sınıfta falandı,o zamanlar askeri liseler çok yüksekti gerçi şimdi fiili olarak artık kaldırılsalarda hala öyle aslında,o zamanlar sbs zamanlarıydı aq,sbs ye ilk giren nesilliz biz tabi,her neyse askeri lise sınavları vardı genelde daha zor ve yüksek puan istiyorlardı,o sınavlara girmiştim baya da zeki bi tiptim ama sınava 50000 tane zeki bin girecekse işi garanti almak için bi 4000 falan lazımdı aq,işin özü 80 gibi bi puan alıp girememiştim ama giren arkadaşım vardı, kuleli maltepe ışıklar vs vs bi dünya askeri lise vardır beyler, bileniniz bilir türkiye nin en seçkin liseleri arasında gösterilirler, hele ki kuleli, arkadaşım anlatırdı hep kuleli nin efsanelerini, kuşkusuz en çokta hoşuma giden kız lisesine yapılan baskın efsanesiydi bu,her kuleli üyesi bilir bunu,ben sadece duydum,14 yaşlarında askerliğe adım atar bu çocuklar, askeri eğitimleri ağırlıklı olarak yazın alırlar,ama bu içtima sabah sporları vs hep vardır, üst düzey fen lisesi seviyesinde akademik eğitim alırlar, sayıları az olmasına rağmen öss ortalamalarında fen liseleri ile yarışmalarının sebebi budur, sosyal aktivite ve imkanlar hat safhadadır kulelide, alışması zor ama sonrada bırakasın gelmiyor derdi arkadaşım,o manzarası, eski binası bi yanda da aslında küçük bedenlere ağır gelen bi zorluğu yükü vardır, gün sonunda geceleri ailelerine karşı olan özlemlerinden durmadan göz yaşları ile ıslatırlar yastıklarını, aralarında sakin ruhlu olanda vardır pgibopatıda, üst devrelere her zaman saygı duyulur,o efsaneler kuleliyi kuleli yapan tüm imgeler devreler arası aktarılır böylelikle, kantini ucuz yemekleri ise lezzetli ve büyük porsiyonlu olur,en sonunda lise macerası son bulur, kendilerini kara harp okulunda ayrılan kontenjana rutin küçük sağlık kontrolleri ile girer ve tam anlamı ile harbiyeli olurlar,ama onlar için değişen fazla şey olmaz, çünkü çoğu ileride hangi alanda bi subay olacaklarına daha kuleli de karar vermiştirler,ama bazı sorunlar olur, sağlam giren tam anlamıyla sağlam çıkamaz kuleliden,bi yerde bi ssorun bi ekgiblik her daim olur, adamın hayatını giber kuleli,ama seven gibilir hesabı herkes halinden memnundur aslında, şimdi bu çocukların ve astsubay olacak subay olacak tüm abilerinin ve hava deniz lisesine giden tüm kardeşlerinin kanına girildi bu sene, çok sağlam dostlukları olur bunların, çok açıklaması vardır gibi gelir insana. çünkü hep yüz yüze olmak hep aynı eğitimlere girmek hep aynı şeyleri aynı zamanlarda beraber yaptıkları için böyle olduğunu düşünürsün,ama sanırım onları arkadaştan öte kardeş yapan şey kader yoldaşı olmalarıdır çünkü onların tutkusuda birdir aşkı da,onlar aynı kızın değil aynı bayrağın aynı vatanın sevdalılarıdırlar, bedelli yapanların attığı o üniformaları kamuflajları giymek için ömürlerini tüketen ama tüm bunlara rağmen askerliğin apolet ile değil yürek ile ruh ile olduğunu bilirler, öyle dostdurlar, büyük tayfalar halinde dolaşıp haftasonları izine çıktıklarında bile ayrılmazlar bunlar,en azından benim harbiyelinin tayfa böyleydi,ama sanırım mevcut düzen tarafından geleceğin darbeci komutanları olarak görüldükleri için hayatları bitirildi, şehitlerimizin bile en fazla iki gün gündemde kaldıkları bu medyada onlarda en fazla bir iki gün kaldılar, haketmedik dediler twitter da tt oldular, paylaşıldılar orada burada, sonra unutuldular ama... yaşı gereği şanslı olanlar üniversitelerde liselerde koşturuyorlar, daha şanssız olanları iş peşindeler,en şanssız olanlarının ise ölüm haberlerini hapishane haberlerini alıyoruz,ama hepsi şuan ne yaptığının nerede olduğunun farkında değil aslında, bildikleri tek şey haketmedikleri...
    ···
  1. 2.
    +36
    panpa kurunun yanında yaşta yandı be. gencecik evlatlara, parlak zekalara yazık oldu...
    ···
    1. 1.
      0
      olan şu çocuklara oldu ya amk
      ···
    2. 2.
      0
      Aynen öyle be
      ···
    3. 3.
      +2
      Akp li olan net huur cocugudur.Tek Yol HEPAR TEK YOL OSMAN PAMUKOGLU.

      EDIT: Simdi Osman Pasayi tanimayan liseli binler altta entry gircek bakin.
      ···
      1. 1.
        0
        Konuyu nasıl birden akp ye çevirdin amk
        ···
      2. 2.
        +1
        kardeş bu kadar abartma: kurunun yanında yaş yanmayacak dediler, yaktılar...
        ohal hiçbir vatandaşımıza zarar olmayacak dediler, askeri okullar ohal kapsamında kapatıldı...
        bu ne demek olmuyo bizi ya insandan ya vatandaşdan saymıyolar... ama yinede o kadar ileri gitme bence biz bile VATAN sağolsun diyoruz sonuçta...
        ···
      3. diğerleri 0
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    +1
    Bi paragraf koysaydın insafsız
    ···
  3. 4.
    0
    Anlat pnp
    ···
  4. 5.
    -1
    kör oldum
    ···
  5. 6.
    +3
    Olum şu Türkçe'yi düzgün kulanın bir şey anlamıyorum .
    ···
    1. 1.
      +2
      Olum değil oğlum.
      ···
    2. 2.
      0
      Kulanın değil kullanın.
      ···
    3. 3.
      0
      ahahaha kardeş bu ne amk n'apıyonuz beyler insan mıyız?
      ···
    4. diğerleri 1
  6. 7.
    0
    Okudum beğendim şukunu verdim
    ···
  7. 8.
    0
    Vay amk be
    ···
    1. 1.
      0
      Öyle işte
      ···
  8. 9.
    -1
    vayyy devrem çıktı aq
    HANGi OKUL PMP ?
    ···
  9. 10.
    0
    Hangi okul devrem
    ···
    1. 1.
      0
      sen devrem
      ···
  10. 11.
    0
    (bkz: askeri öğrencilerden bahsedeyim diyen arkadaşa)
    ···
  11. 12.
    +2
    Bu kadar güzel anlatan başka birini daha gormedim
    ···
  12. 13.
    +8 -1
    Kuleliyi bilmem de senin okulunda dil ve anlatım dersine bedenci giriyor galiba
    ···
  13. 14.
    0
    iyide bunun akepe dönemiyle ne ilgisi var
    ···
  14. 15.
    +2 -1
    Adamsınız abim harbiyeliydi 😢 hakkı yendi
    ···
  15. 16.
    0
    @16 anani darbe yaparak gibeyim
    ···
  16. 17.
    +3
    bizde denizciydik #haketmedik be
    ···
  17. 18.
    +3
    Damyo :-(
    ···
  18. 19.
    0
    Rezetbr
    ···
  19. 20.
    +1 -2
    ku ku le le kule girsin fetöye
    ···