/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
3
  1. 1.
    +113 -2
    25 kuruşluk beybileyt
    ···
  1. 2.
    +36
    Vay bee amk anilarim gibişti
    ···
    1. 1.
      0
      Aynısının alt kısmı şeffaf olanından vardı bende
      ···
  2. 3.
    -5
    yok mq ne hatırlayacam
    ···
  3. 4.
    +4
    hagibtir nerden buldun bunu pnp
    ···
    1. 1.
      0
      evin en ücra köşesinde
      ···
  4. 5.
    +2 -4
    Demir beybladeli binler beni yenip hava basarlardı
    ···
    1. 1.
      0
      Ah o huur cocuklsri yok muydu Xd
      ···
      1. 1.
        0
        Hepsi ölsün muallakler
        ···
      2. 2.
        0
        o bendim amk cocu dfaısdfhdsufkjlsdfhfkl
        ···
    2. 2.
      0
      bendede vardı demir bi ara kıvılcım saçardı
      ···
      1. 1.
        0
        Vay şerefsiz onla kaç kişinin ahını aldın kim bilir
        ···
    3. 3.
      0
      ahı bırak plastiğe bir vuruyodu kırıyodu direk ahh ahh nerde o eski günler tasolar vardı misket vardı şimdi hiçbiri yok
      ···
      1. 1.
        0
        Aynen panpa be
        ···
    4. diğerleri 1
  5. 6.
    0
    Helal lan bune olum hepinizdemi vardı bunları getiren disipratör firma vardır kesin
    ···
  6. 7.
    +3
    Ortasindaki o basma seyini stres azalsin diye durmadan basip bozardim mq Xd
    ···
    1. 1.
      0
      sitres çarkımı len bu mq
      ···
    2. 2.
      0
      Aynen amk ya
      ···
  7. 8.
    0
    Kırılırdı da tutkalla yapistirirdik kuzenler lr
    ···
  8. 9.
    +1
    Aklıma tepsi geldi
    ···
    1. 1.
      +1
      panpa tepside demirler çok güzel oluyodu vıjjj diye ses çıkardı
      ···
      1. 1.
        0
        Bi keresinde döndürmekten altı dümdüz olmuştu amk en sevdiğimdi :(
        ···
  9. 10.
    -1
    Anlarım fantazi yapiyor
    ···
  10. 11.
    0
    Hemen bozulurdu
    ···
  11. 12.
    0
    made in china ama
    ···
  12. 13.
    0
    bizim sınıfta bir psiopat vardı okul harçlıklarını biriktirir beyblade alırdı amk 15 20 tllik olanlardan ama her çocuğun hayali olan o demirlerden
    ···
    1. 1.
      0
      bendede vardı bi kere demir kıvılcım atardı mermerde çevirince
      ···
    2. 2.
      0
      vay zengin gavat seni ben hep para biriktiricem alıcam derdim 2 gün sonra parayı harcardım aq
      ···
  13. 14.
    0
    Panpa kargoyla yolla bana müzede saklayacam ne kadar özlemişim be
    ···
    1. 1.
      0
      10 papel moruk antika bi noktada
      ···
  14. 15.
    0
    Çevirirken ki ses
    ···
    1. 1.
      +1
      böyle aşırı çevirip bırakınca çıkıyo orgazm etkisi yaratıyo
      ···
  15. 16.
    0
    Bizim kırtasiyede satıyoz lan bunlardan
    ···
  16. 17.
    +1
    Bunun bi tane çizgi filmi vardı ordaki kıza azıyordum amk
    ···
  17. 18.
    0
    ilk çüğü benden
    ···
  18. 19.
    0
    Hemen bozulurdu amk yayı
    ···
  19. 20.
    0
    Duygulandım
    ···