1. 1.
    +14 -1
    organizatör panpa. pekekentlik yeteneğini iyi kalbiyle birleştirmiş bin.
    ···
  2. 2.
    +8 -4
    ankaragücünün son transferi.
    messi turk oldu, turkiye a milli takımda oynayacak, gokcek baskan adama kendi adını verdi.
    ···
  3. 3.
    +7 -3
    .. ………………………………………………………._¸„„„„„„_
    …………………….………………………... „--~*'¯……………….'
    ………….………………………………… („-~~--„¸_………….,/ì'ì
    …….……………………………….¸„-^"¯ : : : : ::: : :¸-¯"¯/'
    ……………………¸„„-^"¯ : : : : :: : : : : : : : '¸„„,-"
    • *¯¯¯'^^*^*'"¯ : : : : : : : : : : : : : :¸-"
    .:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
    :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
    .::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
    :.' : : ' : : : : : : : ;¸„„-~"¯
    :.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
    :.': : : : :"-„ : : :"
    .:.:.: : : : :" : : : : ,
    :.: : : : : : : : : : : : 'ì
    : : : : : : :, : : : : : :/
    "-„_::::_„-*__„„~"

    merhaba
    ···
  4. 4.
    +5
    okana çıkma giberim! gerisi iyi.

    ps: pelin batu konusuna gelince: bence biraz daha çabalarsan verir!
    ···
  5. 5.
    +2 -2
    mal gibi nick i olan yazar , dıbına koymak istedigim yazar , en gibtigim yazar
    ···
  6. 6.
    +2 -2
    15 mayısta sözlüğe gelmiş.

    ilk entrysi ayrım yapmayın falan olmuş. demek ki türk ırkından değil.

    işsiz bi zavallı.

    ilk entrylerinden itibaren okana yavşamaya başlamış

    tahminen bi maymun aq : /
    ···
  7. 7.
    +2 -1
    mektubunu okuduk ve dinledik. e peki noldu? ben şuyum, buyum ve biz aslında şunu yapmak istiyoruz, onun için böyleyiz tarzında cümlelerin neler kattı bize? ne yani okan "inci sözlük" dedi diye zütümüzün kalkması falan mı gerekiyor? ya da ne bilim bunu yapma amacın neydi? telefonla bağlanan kızı korumak mı?

    yaptığın tek şey şuydu; inciyi gibtirdin.. (bkz: inci gibilir)
    ···
  8. 8.
    +1 -1
    vay zanzi
    ···
  9. 9.
    +2
    gibtirip gitsin sözlükten sonra okana mektup yazsın

    "atıldım ama bir sor neden ? bana vermedikleri şukularla oğullarına cip alıyorlar :(("

    diye. bin.
    ···
  10. 10.
    +1 -1
    anlıyorum canım.
    ···
  11. 11.
    +1 -1
    bilo31'e mal dioduk en azından onun mazereti var liseliydi. bu huur çocuğu da küfür dinlemekten haz alıyo. bırakın yazmayın muallaknin evladına her başlığı nicki ile açtığı gibi küfürün içinde de adı geçse mutlu oluyo gibilmiş loser.
    ···
  12. 12.
    +1 -1
    http://fizy.com/#s/16qfuy

    bu da sana gelsin =)
    ···
  13. 13.
    -2
    @7 it oglu it

    *
    ···
  14. 14.
    +2
    senin bu mektubun ile girmiştim bu sözlüğe o kadar komik ve o kadar orjinaldi ki buralar başlık açıp entry girmeye korkardım yazamazdım bir süre internet ile aram koptu sonra yine burası ama değişikti çoluk çocuk saçma sapan entryler ah ulan ah
    ···
  15. 15.
    +1
    @454 gözlerim yaşardı. hoşgeldin, iyi bayramlar panps
    ···
  16. 16.
    -1
    @87 dünya değişti sen değişmedin abaza bin
    ···
  17. 17.
    -1
    çöl sıcağından norveç serinliğine kavuştu bir anda.
    ···
  18. 18.
    +1
    işsizsen internet parasını nasıl karşılıyorsun lan işsiz adam ne gezer burda liseliyim de de anlayalım
    ···
  19. 19.
    -1
    yazmaya devam et, flood dan ucacaksın.
    ···
  20. 20.
    -1
    istanbul bugun çooooooooooooookkkk güzeeeeeeeeel
    ···