1. 51.
    0
    E bu gelince ne olucak şimdi aq
    ···
    1. 1.
      0
      sözlükteki züt yoğunluğu artacak panpa
      ···
  2. 52.
    0
    Midem bulanıyor aq
    ···
  3. 53.
    0
    lan getirmeyin amk rezil olcaksınız
    ···
  4. 54.
    +1 -1
    Gelsin panpa bekleriz
    ···
  5. 55.
    0
    Mal herif
    ···
  6. 56.
    0
    2 nn olacaktı
    ···
  7. 57.
    0
    Böbrek.avi
    ···
  8. 58.
    +3
    Böyle tanınmamışların zütüni kaldırıyorsunuz kaldıroyorsunuz sonra korktun mu cringe leri çıkıyor ortaya. Sonra aog bizi geçti eski sözlük nerede? Yalvarmayın kızı davet için. Zaten neden davet edesiniz? Ne bilgi birikimi var da paylaşacak? Ne marifeti var da hayranısınız soru soracaksınız? Özge ulusoyu da üniversitenin biri davet etti ne oldu? Erkek arkadaşın varsa cüzdana ihtiyacın yoktur. Parası yoksa güzel kızla olmaz davul dengi dengine tarzı açıklamalar yaptı. Dış görünüş için züt kaldırmayın. Kız belli ergen beyinli züt gösterem popi olam kafasında. Fakir olduğu da belli zengine kapak atma derdinde. Hiç kariyerim olsun yada çalışıp kendi paramı kazanayım da yoluma bakayım yok. Kısayoldan zütü koy ortaya al ünü. Burunu da yaptırma.
    ···
  9. 59.
    +1
    görmedim ben amı buruşmuş bi kızı sözlüğe davet etmek için yalvarıyosunuz lan azdıysanız pornhub a girin çekin 31 inizi rahatlayın veletmisiniz amk kendinizi düşürüyosunuz az onurunuz şerefiniz olsun ilgi huursu kızlara prim niye veriyosunuz sonra ağlarsınız sözlüğe amlılar doldu yok eski inci ruhu sizin yüzünüzden amcıklar şu yannanınızı bi kenara bırakın da iki kitap okuyun ilim öğrenin boş adamsınız amk dilan mıdır ne gibse gelme lan sözlüğe isteniyoruz amk
    ···
  10. 60.
    +1
    Yapma panpa.
    Anasını gibtik sözlüğün hep beraber de bu kadar rezil etme bizi aleme,

    Tek vasfı tiksinç bir züt olan kadını getirip soru sordukları yer diye bilinmesin burası..
    ···
  11. 61.
    0
    Gereksiz zaten millet burayi 31ci ergen yuvasi zannediyor iyiyce millet öyle düsunecek hayir bu kadinin tek ozelligi gotu baska bir sey de yok sizin erkekliginize tukureyim
    ···
  12. 62.
    +2
    Altinciye bakın amk
    ···
    1. 1.
      0
      Modlarin muallakligi
      ···
  13. 63.
    0
    Gelmesin lan gidin ferre izleyin am delileri
    ···
  14. 64.
    0
    Gelmişken bir arkadan versin
    ···
  15. 65.
    0
    Ya gibtirgit amk sanatçı, yazar,çizer gibi insanlar getirmeye çalışmak yerine bu kadını getirmeye çalıştığınız için kafanızı gibim
    ···
  16. 66.
    0
    Knk ne zaman geliyor aq
    ···
  17. 67.
    0
    dıbınq koduğumun domuz zütlüsünü ne yapim aq
    ···