/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 1.
    +115 -8
    şimdikiler rezerve alıyor geleceği zaman sandıkları kapatıyorlar. demokrasi yolunda Türkiye'den can alıcı yenilikler.

    edit: modlar trendi görmedim hemen ekleyin bakem
    ···
  1. 2.
    +22 -1
    Siyaset oldu tak çukuru
    ···
  2. 3.
    +10 -1
    son seçimi almayacaktı ecevit. bırakıp gidecekti 70'lerden sonra.
    ···
    1. 1.
      0
      allah varrrr
      ···
    2. 2.
      0
      Kurt kocayınca çakallara maskara olurmuş!
      ···
    3. 3.
      +3
      Tayyibin de şerefiyle yapması gereken budur.
      ···
    4. 4.
      0
      Ecevite operasyon yaptı amerika
      ···
    5. diğerleri 2
  3. 4.
    +1
    Reserved
    ···
  4. 5.
    0
    Ak partiye vermişti o gün gördüm
    ···
    1. 1.
      0
      galiba 1935 seçimlerine katıldın sen
      ···
  5. 6.
    +43 -2
    Siz ecevit dönemindeki ananızın amı kuyruğunu bilmezsiniz
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      ksjdjdjsjdjfjdkdkfkelcpdp
      ···
  6. 7.
    +11 -2
    Çok kuyruk yaptı o adam bide kendi denemiş
    ···
  7. 8.
    +12 -2
    Ecevit in taşağının kili bile olamazlar
    ···
  8. 9.
    +11 -13
    Çok acayip lan bi dönüyosun arkanda bu dörtgöz amk
    ···
    1. 1.
      +3
      orspu cocu haykırdım hasdahh
      ···
    2. 2.
      +13
      Senin ben o şerefsiz babanın ağzına tüküreyim! Senin gibi saygısız bir bine vesile olduğu için!
      Ananla zaten anancılar ilgilenir!
      ···
      1. 1.
        +1
        Kes la bebe xde
        ···
      2. 2.
        +4
        Yetiştim panpa. Ananci arayiyormussunuz.

        Anan için Bülent Ecevit dönemindeki kerane kuyruklarında bekledim.
        ···
  9. 10.
    +19 -1
    insanların çıkıp karşısına Bülent abi diye hitap ettiği bir kişilik.. Çocukluğumu o varken geçirdim, paranın hiçbir kıymetinin olmadığı, herkesin meteliksiz olduğu dönemdi ama hiç kimse aç değildi. Mutluyduk amk. Ekmeğin tadı tuzu vardı, bakkaldaki ürünlerin hepsi türkçe isimliydi. Erdoğan'ın dahi adını ağzına almayıp unutturmaya çalıştığı bir isim..
    ···
  10. 11.
    +3
    Babamın kirvesiymiş bu adam harbi adam esas adammış da harbiden çok kuyruk yapmış be amk ota taka ne buluyorsa kuyruk stoklar saklanır margarine ayrı ekmeğe ayrı ilaca ayrı kuyruk
    ···
    1. 1.
      0
      genelde bilerek yapılırmış onlar yağ şeker ne varsa tezgah altı yapılıp depo edilirmiş
      ···
  11. 12.
    +9 -2
    Zamanında dolar 15 kuruş arttı diye Ecevit'e kasa fırlatanlar şimdi 10 lira da olsa önemli değil diyor dıbına kodumun evlatları
    ···
    1. 1.
      0
      Harbi malsın amk
      ···
  12. 13.
    +2 -1
    O dönemlerde yazarkasa fırlatanlar bu dönem de gör yalamakla meşgul. O dönem edemedikleri kalmadı dolar yükseldi diye şimdi dolar anasının ami oldu bir esnaf çıkıp da isyan etmedi. 24 haziranda gidip oy verecekler 3-5 kuruş için. Ülke vizyonsuz olunca içindeki halk da vizyonsuz olur. Neyse konusturmayin beni amk.
    ···
  13. 14.
    0
    la bu guyruk muhabbeti nedir amk?? çörçil inönü'nün zütünü yaladı ikinci dünya savaşına girsin diye... sonra da ambargonun dıbına koydular... ekmeği karneynen alıyoduk ama milletin yarısı köyde yaşıyodu amk, ekmeğini kendi yapıyodu... ecevit de aynı şekilde 74te kıbrısı alınca anasını sktiler ülkenin... kuyruk lafı sanırım o zamandan kalma... yağ yok, şeker yok, tüp yok, millet telef oluyodu kuyruklarda... sonra apoyu yakalayınca da hoop bi ekonomik krizle alaşşaa ettiler adamı... yerine de bu zütünü sktiğimin fetullahçıları geldi işte...

    hacı ben 90lar çocuğuyum, o yıllara dair hiç kuyruk muyruk hatırlamıyom ben... benim gördüğüm bi kuyruk ankara'da doğalgaz kuyruğuydu, o da gökçek zamanında... bi de su kuyruğu vardı ankara'da gene, su yoktu amk, gökçek çamur içiriyodu bi ara millete...

    yanisi ülkede bolluk vardı da devlet mi vermemezlik ediyodu?? biz pirinci 8 liradan alırken pirinç gemileri bekliyodu karadeniz açıklarında...
    ···