/i/Başıma Geldi

  1. 1.
    +764 -68
    evet beyler bugün başıma gelen ibretlik olayı anlatiyorum;

    ben lise son yabancı dil okuyan bi panpanızım, okul huur çocuğu dolduğundan sınıftaki incici panpalarım dışında pek kimseyle takılmıyorum. Okulda ekşicilere karşı zeki attacklarımız sürekli devam ediyor. Bu gün okulda ygs denemesi olduğumuzdan dolayı öğleden sonra okuldan çıktık panpalarımızla ve otobüs durağına yürürken yanımızdan ekşici kızlar ve bir kaç yalak huur çocuğu geçiyordu, ve o an ibretlik olay yaşandı.

    B: ben E: ekşici kız H: huur çocukları

    H: kanki bir sigara verir misin ya benim ki bitmişte .s.s
    E: tabi ya lafı mı olur allahtan sarma içmiyoruz .s.s ( gözüyle yanımdaki incici panpalarıma bakış atıp küçümsemeye çalışarak camel mentolünden bir tane huur çocuğuna verdi)
    " ben de ekşiciye doğru dönüp "
    B: oo ver de, bir keyif sigarası içelim...
    E: yha pakette 1dal kalmış o da akşamlık bana kalsın pff .s.s
    " cebimdem marlbora red paketimden bir tane dal çıkarıp "

    B: sigara istememiştim ki ?

    Ekşicilerin inceyi anlaması hatrı sayılır bir süre aldı ve slk yha gibi tepkiler verdi yanındaki binlerde noluyo yha bakışları attı. Gururla incici panpalarımla otobüs durağına doğru yürüdük. Şuan çay sigara ve verdiğimiz ayarın mutluluğuyla takılıyoruz.
    Bu da böyle bir anımdır.
    Edit: imla
    Edit2: Fotoda ki kızın ismini cismini sormuşsunuz yoğun uğraş sonucu buldum
    ismi: Rebecca Fox
    instagram: @foxillaa

    (bkz: niyja) bir nick6 hor görmessiniz inşallah kızın ismi için şimdiden sağolun binler
    ···
  1. 2.
    +231 -4
    yhaa ben chok entelektuelelel br insanım tmm mı pfff .s benim le konsma (~.^)
    ···
    1. 1.
      +1
      Karikatürü okuyup hayal görmüş. Buraya yazmış
      ···
    2. 2.
      0
      (bkz: sınıftaki çocuğa verdiğim göz karartan ayar) başınız dönebilir okuyunca
      ···
  2. 3.
    +84 -2
    Trendin şimdiden h.o.

    edit: nası bildim ama
    ···
    1. 1.
      +1
      ilk cugun h.o atmasam içimde kalırdı
      ···
    2. 2.
      0
      ikinci de benden olsun
      ···
    3. 3.
      0
      yanliz fotodaki kiz eksiciyse aninda eksici olurum amk alayinizi satarim dakikasinda kazigi gotunuze basarim haberiniz olsun
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +101 -2
    Resme geldim gidiyorum.

    Edit:Okudum. Adam liseli olduğunu itiraf etmiş normal karşılanmış amk. Ayar güzel eyvallah'ta ne ara bu kadar düştü buralar amk.
    ···
    1. 1.
      +1
      Oo panpam gelmiş
      ···
    2. 2.
      +3 -1
      Olm liseli olmayi huur cocuklugu diye mi anliyonuz anlamiyom ki siz liseyi atladiniz mi aq sanki sizde liseliydiniz
      ···
    3. 3.
      +1
      sen demesen ben diyecektim aynen amk eskiden kimse diyemezdi liseli olduğunu
      ···
    4. diğerleri 1
  4. 5.
    +60
    40 yıllık sanayiciyim böyle ayar görmedim bin
    ···
    1. 1.
      +2
      sağol bin
      ···
    2. 2.
      0
      ne demek panpa ne olucak bu ekşicilerin bizden yediği dalgalar
      ···
    3. 3.
      +2
      itiraf etmeliyim ki arada böyle zekiliklerimiz var
      ···
    4. diğerleri 1
  5. 6.
    +9
    şukuladım panpa tutar pff .s
    ···
    1. 1.
      0
      kızın adı NEY LAN
      ···
  6. 7.
    +1 -3
    Rezerved.
    ···
  7. 8.
    +7
    Eksiciyi giber incicii
    ···
  8. 9.
    +22 -1
    Önceden ponçiktik şimdi parçaponçiğiz aq ayolllll
    ···
    1. 1.
      +3
      Ş3ReFe Z4M GeLm1ş KahPelik BeDAv4
      ···
    2. 2.
      -1
      Amlısın noQta
      ···
  9. 10.
    0
    upupupupupupupupuupup
    ···
  10. 11.
    +1
    upupuupuppupuupupupupuupupup212312
    ···
  11. 12.
    +2 -1
    upperino kalkelito idiod bliod çikilot
    ···
  12. 13.
    -2
    kuantum fiziği za za za
    ···
  13. 14.
    -28
    Anlamadım anlatn aq

    Anladık AMK mal gibi cugu atmayın ananızı giberim
    ···
    1. 1.
      +7
      vermek fiili sesteş bir kelimedir bu bilgi ışığında bir daha oku
      ···
    2. 2.
      +5
      Eyw ama yinede anlamadım
      ···
    3. 3.
      0
      Şaka AMK anladım bazı salaklar malmisin diyor
      ···
    4. 4.
      0
      Malmisib
      ···
    5. diğerleri 2
  14. 15.
    +1
    Şsdnwbjnqdlwmdn wldnwnd
    ···
  15. 16.
    +2
    Cakmakmi istedin
    ···
    1. 1.
      +2
      çakmak istedim ;)
      ···
    2. 2.
      +2
      iyi. ÇAkmissin ;)
      ···
    3. 3.
      +1
      bir zamanlar kendi ağzıyla ona bir çakmak lazım olduğunu söylemişti
      ···
    4. diğerleri 1
  16. 17.
    +1
    Bi bastım 3 gitti güzelmiş
    ···
  17. 18.
    -1
    Anladım hocam
    ···
  18. 19.
    +27 -1
    vay amk eskiden liseli olduğunu belli etmemek için kırk takla atarlardı. şimdi lise son panpanızım falan yazıyolar. harbi çok bozmuş buralar.

    edit: 10 saniye içinde eksiledin ama hala liselisin
    ···
    1. 1.
      +1 -3
      anliyorum derdini ama buranın bozulmasına sebep yaş falan değil zihniyet ve düşünce tarzı, şimdi entryine bir şuku bırakıyorum büyüklük mü dersin ne dersen de senden sadece yazdığın şeyin etik olup olmadığını idrak etmeni istiyorum ve burada genellenicek bi durum yok vesselam.
      ···
    2. 2.
      +2 -1
      farkındayım sebeplerin. burası inci sözlük,8 sene önce liseliyken de burda liselilerle taşak geçerdik, kasmaya gerek yok.
      ···
    3. 3.
      +2 -1
      alındığımdan falan değil aramızdaki 8 nesilin hürmetine yazdığım yanıtı 3 kere okuyup girdim,
      yoksa burası inci sözlük taşak geçmenin ve geçilmenin zevkli olduğu bir yer mamafih yanıt vermene de çok sevindim
      ···
    4. diğerleri 1
  19. 20.
    +2 -4
    lise son yazısından sonra okumadım. okuyanıda papazlar gibsin
    ···