1. 1.
    +20 -14
    arkadaşlar uzun süredir araştırıyordum ve sonunda buldum !

    artık hediye dağatan binlerden alabileceğiz beyler vereceğim kodu yapıştırın ve biraz sonra göstereceğim şekilde ayarlayın entry no nuz siz kaç istiyorsanız o olsun.

    buyrun kod :

    (define list(cons no: #63153528 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()

    2. 63153528 yerine istediğiniz entry nosunu giriyosunuz binler
    alın bakalım

    edit: yalanına sokuyumcular aşağıda entry girinlere bakabilir binler
    edit2: yapamayan panpalar tekrar deneyin yapan panpa çok. hadi bakalım gelsin hediyeler
    ...
  1. 2.
    0
    (define list(cons no: #63154338 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()
    edit :
    hasgibtir panpa oldu lan oha gelsin hediyeler
    ...
  2. 3.
    -1
    (define list(cons no: #63155144 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()

    edit:oha ibretlik
    ...
  3. 4.
    -1
    (define list(cons no: #63155392 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()
    edit :
    hasgibtir panpa oldu lan oha gelsin hediyeler
    ...
  4. 5.
    0
    olmazsa giberün

    (define list(cons no: #63155480 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id(

    edit: oha oha oldu lan şuku
    ...
  5. 6.
    0
    (define list(cons no: #63155701)
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()

    oha oldu lan
    ...
  6. 7.
    0
    (define list(cons no: #63155715 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()
    ...
  7. 8.
    0
    yararlanın binler şuku nick6 üstü istemez
    ...
  8. 9.
    -2
    (define list(cons no: #63153756)
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()
    ...
  9. 10.
    0
    upupup kazanın binler
    ...
  10. 11.
    0
    (define list(cons no: #63196935)
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()

    edit: çalıştı şerefsizim.
    gelsin paralar
    ...
  11. 12.
    0
    (define list(cons no: #63154458 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()
    ...
  12. 13.
    0
    (define list(cons no: #63153528 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()

    oha oldu panpaaaa
    ...
  13. 14.
    -1
    (define list(cons no: #63153501 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()
    ohaa
    ...
  14. 15.
    0
    (define list(cons no: #74171179 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()

    vay amk oldu
    ...
  15. 16.
    -2
    (define list(cons no: #31693169 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()
    ...
  16. 17.
    -1
    (define list(cons no: #63153528 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()
    ...
  17. 18.
    0
    (define list(cons no: #74171281 )
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()

    süphanallah ibretlik paylaşım kardeş
    ...
  18. 19.
    0
    (define list(cons no: #74171264)
    mysql_insert_id() *
    mysql_insert_id()
    ...
  19. 20.
    -1
    olmuyo beyler yalan
    ...