/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +211 -17
    Öyle don-gömlek, boxerla sözlüğe giremezdi kimse bir saygı vardı insanlarda. Ya şimdi? Eli gibinde huur çocukları dolmuş sözlüğe. Bu hale mi gelecekti bu inci sözlük?

    Entry girmek için ağabeylerimizden izin alırdık özel mesaj atarak, izin verirse entryimizi girerdik.

    Önüne gelen huur çocu başlık açamazdı şimdiki gibi. Başlık açmak için günlerce düşünür istişare eder ondan sonra açardık başlıklarımızı. Bu yüzden bu günlere geldik biz.

    Ama şimdi görüyorum ki gibini yağlayan buraya geliyor, saygı kalmamış, büyük sözleri tamama tutulmaz hale gelmiş. Gerçekten bu günleri gördüğüm için kan ağlıyorum. Nerde o eski inci sözlük beyefendileri aaah ah.
    ···
  1. 2.
    +14 -116
    Bu mal ne diyor aq
    ···
    1. 1.
      0
      Rica etsem bu bin kurusunu çugu yağmuruna tutar mısınız. istirham ediyorum sizden.
      ···
      1. 1.
        +1 -1
        internetten artislenen tip işte boşver
        ···
    2. 2.
      0
      31 cuku var bozmicam panpa helal et
      ···
    3. 3.
      +1
      Anan yanindaymis pozisyon soruyor
      ···
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    +61 -7
    çıplak girdim orspu çocuğu napcan
    ···
    1. 1.
      0
      gibicekmis
      ···
  3. 4.
    +44 -1
    Adam gelmiş rahat rahat ferre de link soruyor olacak iş değil biz şuku vermeye korkardık abilerimiz kızacak diye
    ···
    1. 1.
      0
      Magara.jpg
      ···
    2. 2.
      -2
      Anasini gibtimin mali sanalda bile korkak , ulan eski nesiller bildigin sivilceli sisko veya asiri zayif mal oglu mal asosyal muallakler.
      ···
    3. 3.
      +2
      Bu niye silik yedi amk
      ···
    4. 4.
      0
      La silik yemil
      ···
    5. 5.
      0
      Ne ara silik yedi bu
      ···
    6. 6.
      0
      Ne ara silik yedi bu
      ···
    7. 7.
      0
      Silik yemiş
      ···
    8. diğerleri 5
  4. 5.
    +1 -2
    Dikkatli bakınca içlerinden darbeci çıkıyo
    ···
  5. 6.
    +14
    Trend olursa canlı yayında @2 yi , trend olmazsa @3 ü gibicem
    ···
    1. 1.
      0
      trend oldu za xd
      ···
    2. 2.
      0
      Bekliyoruz
      ···
    3. 3.
      0
      Evet beklemedeyim
      ···
    4. 4.
      0
      Evet beklemedeyim
      ···
    5. diğerleri 2
  6. 7.
    +2
    senin ki nereye gidiyo önce onu söyle
    ···
  7. 8.
    +10 -4
    Şuku gelirse @6 yı çügü gelirse @5 i gibecem
    ···
  8. 9.
    +5
    Amk adam altına sıçsa başlık açıyor şimdi
    ···
    1. 1.
      0
      (bkz: sıçtım)
      ···
  9. 10.
    0
    Fotodakiler kız istemedeler herhalde.
    ···
  10. 11.
    +4
    Fotoya 1 dk gözünü kırpmadan bakınca kapıya kendini "abi" olarak tanıtan biri gelip " hadi mübarek pilavlı sohbet başladı hem namaz da kılarız haftaya da pikniğe gitcez " diyo
    ···
    1. 1.
      0
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      ···
  11. 12.
    0
    ah ahh dedem
    ···
  12. 13.
    +1 -2
    @1 daha uyanmamış.
    ···
  13. 14.
    -1
    Boyle daha iyi çugu
    ···
  14. 15.
    -1
    Updullah
    ···
  15. 16.
    0
    Sus len attırmayayim konuna . Devir değişti
    ···
  16. 17.
    0
    Muhtesem
    ···
    1. 1.
      0
      Ne muhteşem aga
      ···
  17. 18.
    +1
    Nerede o günler şimdi donu geç cıbıl giriyor adam
    ···
  18. 19.
    0
    pijamayla girdim
    ···
  19. 20.
    0
    Fotoya geldim gidiyorum
    ···