/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +63 -38
    bu kadar rağbet beklemiyodum beyler öncelikle sağolun
    şimdi anlatıyorum baya bi istemişsiniz
    önce googlea concentration curl yaz aynı hareketi yapıyorsunuz
    bu hareketi yatmadan önce 100 kere 25x4 şeklinde yapıyorsunuz ve bitince telefona bile bakmadan direk yatıyorsunuz
    farkı 2 haftada göreceksiniz
    ama dediğim gibi yaptıktan sonra hemen uyumak zorundasınız yoksa gelişim olmaz
    yapanlar editlesinler 2 hafta sonra bakın farka

    evet beyler her erkeğin isteği büyük kollara sahip olmaktır

    bunun için yapmanız gereken şeyi anlatıcam
    yalnız duvara anlatmamak için sadece 5 rez istiyorum

    tek ihtiyacınız olan şey kollarınız

    bu yöntemle 2 haftada farkı göreceksiniz
    ···
  1. 2.
    -5
    Şınav çekmek mi?
    ···
    1. 1.
      0
      yok panpa
      ···
    2. 2.
      +3
      hayır şınav göğüs geliştirir.

      3×10 set os1 çekmelisin
      ···
      1. 1.
        0
        Benim kollarım şınav ile gelişmişti vallaha yine çok güçlü değil de
        ···
      2. 2.
        0
        şınav da kol geliştirir ama hızlı değil
        ···
    3. 3.
      +1
      Panpaa ozledim lan seni ben salona gidiom sınav hikaye
      ···
      1. 1.
        0
        Panpa ben hep buradayım sıkılırsan konuşmak istersen özele gelebilirsin (:
        ···
    4. 4.
      0
      Güldürdün panpa verdim şukunu
      ···
    5. diğerleri 2
  2. 3.
    0
    Geliş panpa
    ···
    1. 1.
      +1
      Ultimate Warrior gibi kollara sahip olcaz maco
      ···
  3. 4.
    0
    mekik cekmek
    ···
    1. 1.
      0
      lan bu gibtiğimin liselisini dinleyeceğinize gidip 2 tane poşetin içine kitaplarınızı koyun sonra onuda dumbbel gibi kaldırın bu kadar basit. ama tabiki beslenerek gelişirsiniz
      ···
  4. 5.
    +33
    Yarramı yemek
    ···
    1. 1.
      0
      yarramı ye
      ···
  5. 6.
    +13
    31 cekiyorum yillardir kas yapamadim
    ···
    1. 1.
      0
      Guldurdun
      ···
  6. 7.
    +4 -6
    beyler mekik veya şınav değil amk başka bi hareket dips de değil
    ···
    1. 1.
      +1
      Anlatsana huur evladi
      ···
    2. 2.
      0
      Yazacanmı amk evladı
      ···
    3. 3.
      0
      Ee bekliyoruz hâlâ
      ···
    4. 4.
      0
      Rezerve
      ···
    5. 5.
      0
      yazsana amkuduğum
      ···
    6. diğerleri 3
  7. 8.
    0
    Rezerved
    ···
    1. 1.
      0
      Helal et.Yarram her gün her gün aynı bölgeyi çalışırsan o bölge gelişirmi. Hadi onu gibtir et kas çalışıp yatmak ne gibtigimin cahili antrenmandan sonra kaslar proteine ihtiyaç duyuyor sen yarardan kasları en kotu 8 saat proteine aç bırakıcan yırtılan yerler neyle dolucak gibik. birde 4x25 ne lan amina koyduğum saykosu 25 tekrar yapıp gotunumu gibtircen 4x12 veya 12-10-8-8 yap amk. kolu adam akıllı güzel goruncek şekilde yapicaksan arka kol ve bilek tek çalış gibtigim mal gibi bı tak biliyormuş gibi şurada yalan yanlış bilgi verme. sizde burdan öğreniceginize zütünüzü kaldırın salona gidin yerinde öğrenin amk.Her kas grubunu da çalışın kol göğüs için gidiyorsanız hic gitmeyin daha iyi amk veletleri.
      ···
    2. 2.
      0
      Kol olmuş 34 herhalde hoca sandı kendini amk çubuğu
      ···
    3. 3.
      0
      Benim alttaki kol daha kalındır amk çıtası .Beyler kusura bakmayın tutamadım kendimi böyle hemen personel training hocası olan muallaklere gıcık oluyom.
      ···
    4. diğerleri 1
  8. 9.
    -1
    Rez diyelim bakalım
    ···
  9. 10.
    +15
    su şişesiyle curl yapmayı anlatacak şimdi
    ···
    1. 1.
      0
      Sen muezzin misin
      ···
    2. 2.
      0
      Müneccim o amk
      ···
  10. 11.
    0
    Rez pnp
    ···
  11. 12.
    +1
    Rezz kanka baslayinca mesaj at sukunu atarim
    ···
  12. 13.
    0
    Rez amk
    ···
  13. 14.
    +1
    yannan gibi kollar istiyoz panpa anlat
    ···
  14. 15.
    0
    Geliştir beni yiğidim
    ···
  15. 16.
    0
    Reserved
    ···
  16. 17.
    +1
    Ee soyle mk tam bir REZaletsin
    ···
  17. 18.
    +1
    3 saat oldu amk hadi
    ···
    1. 1.
      +1
      Artı bir
      ···
  18. 19.
    +1
    Annnennn
    ···
  19. 20.
    -1
    PRezarvatif
    ···