1. 1.
    +7 -1
    bayram namazından geldim ve vaktimi bu güzel ilahinin sözlerini yaymaya harcadım.

    yabancı kardeşlerimizi de düşünüp bi arkadaşımdan yardım alarak ingilizceye çevirdim.

    bayrdıbınız hayırlı olsun mü'min kardeşlerim.

    http://inciswf.com/buckminsterfulleren.swf

    minada kurulur bazar
    hacılar armağan düzer
    melekler sevabın yazar
    güzeldir kabe yolları
    güzeldir kabe yolları

    ay doğarken çıktım yola
    salavatlar verdim dile
    gel gide...

    translate:

    bazaar is built in mina
    pilgrims prepare presents
    angels write your good deeds
    roads of kaaba are beautiful
    roads of kaaba are beautiful

    i departed on moonrise
    i gave salavats to tongue
    lets go...
    ...
  1. 2.
    0
    ...
  2. 3.
    +1
    dinden imandan çıkarırsınız siz adamı
    ...
  3. 4.
    0
    up
    ...
  4. 5.
    +1
    güldüm ve ibret aldım şukunu ekgib etmedim
    ...
  5. 6.
    0
    @5 eyvallah kardeşim ben de sana şuku verdim. bayramın mübarek olsun
    ...
  6. 7.
    +1
    http://imgim.com/317498_2...126_1379156_4008352_n.jpg
    ...
  7. 8.
    +1
    şakirtim ama güldüm bin şuku
    ...
  8. 9.
    0
    @7 eyvallah panpa sana da
    ...
  9. 10.
    +1
    @7 imgim ne pünönünk
    @6 panpa seninde ramazan bayramın mübarek zafer bayramın kutlu olsun
    http://incicaps.com/bayra41560.jpg
    ...
  10. 11.
    0
    hadi beyler oturmaya gelmedik hobba
    ...
  11. 12.
    0
    @11 ilahide dans edilmez panpa kafa sallanır
    ...
  12. 13.
    +1
    inci sözlük bayramlaşma merasimi
    ...
  13. 14.
    0
    updurrahman
    ...
  14. 15.
    0
    ...
  15. 16.
    0
    bi kere daha uplayıp solo türkü izlemeye gidiyorum panpalar.
    ...
  16. 17.
    0
    up
    ...
  17. 18.
    0
    emeğe saygı teşekkürler dostum, +rep
    ...
  18. 19.
    0
    gerçekten güzel şuku vereyim sana regicide ziker beyler abi
    ...
  19. 20.
    0
    imana geldim bin.
    ...