5
  1. 1.
    +1
    http://www.youtube.com/watch?v=o7qocnKnaY8

    sakirt alert

    bu arada sözler yunus emreye ait
    ···
  1. 2.
    +1 -1
    ---reklam alinir---
    ···
  2. 3.
    -1
    reserved
    ···
  3. 4.
    +1 -1
    ccc ateizm ccc
    ···
  4. 5.
    0
    allah razı olsun panpa. ruhuma serinlik geldi ilahiyi dinleyince.
    ···
  5. 6.
    0
    http://inciswf.com/buckminsterfulleren.swf
    ···
  6. 7.
    +1
    hacılar armağan düzer?
    ···
  7. 8.
    0
    http://video.uludagsozluk.../kabe-yollar%C4%B1-75348/
    ···
  8. 9.
    0
    beyler şakirtlerden nefret etme hikayemi
    okumanızı tavsiye ederim
    ···
  9. 10.
    0
    çok beğenerek dinliyorum panpalar sübanallah :O
    ···
  10. 11.
    0
    subanallah ibretlik bir paylaşım kardeşim
    ···
  11. 12.
    0
    sakirt degilim ama cok guzel lan
    ···
  12. 13.
    0
    ibretlik paylaşım
    ···
  13. 14.
    0
    beynimde yankılanıyor
    ···
  14. 15.
    +1
    arkadaki hah hah hah hah temposunu tutmak ok zevkli amk :d
    ···
  15. 16.
    0
    olum aslında güzel şarkı laaa hoşuma gitmedi değillll
    ···
  16. 17.
    +2
    sübhanallah panpalar ibretlik swf.

    ilahi de güzel aslında lan.

    çik çiki çik çiki durmayın oynayın amk oturmaya mı geldik :)
    ···
  17. 18.
    0
    http://inciswf.com/buckminsterfulleren.swf
    ···
  18. 19.
    0
    http://video.uludagsozluk.../kabe-yollar%C4%B1-75348/
    ···
  19. 20.
    0
    bunun papağanlı bi swf si vardı atana şuku binler ama bu baslıkta paylasılanlardan değil bilginiz ola
    ···