/i/Soru Cevap

Bilmemek değil başlık açmamak ayıptır.
  1. 1.
    +25
    evet beyler? böyle bir vefat yüzünden değil de duygusal çöküş veya bunalımdan dolayı, kendinizi çok güçsüz, çaresiz, yalnız hissettiğiniz çok sinirlendiğiniz o anda. erkekler ağlamaz demeyin, duygusu olan her insan ağlar.. evet gülmek güzeldir ama insan her zaman mutlu olamaz, elbet içine attıkları vardır..
    ···
  1. 2.
    +5
    Babam ağır covidken fena ağlamiştim. Tanriya sükür iyilesti
    ···
    1. 1.
      +1
      geçmiş olsun pnp
      ···
    2. 2.
      +1
      Sagol pnp
      ···
    3. 3.
      +1
      Gecmis olsun hocam Allah kimseyi o duruma düşürmesin
      ···
    4. 4.
      +5 -1
      yalan amk covid falan olmadım
      ···
    5. diğerleri 2
  2. 3.
    0
    3 güne 1 :(
    ···
    1. 1.
      0
      deşarj olmak için iyidir
      ···
      1. 1.
        +1
        aynen. sağlam bir dram açıp salya sümük ağlıyorum sinir stres kalmıyor. ama bazen sinirlerim bozulduğu için ağlıyorum ki hiç sorma
        ···
  3. 4.
    +2 -1
    Çook çok. rahatlattığı için ağladım çünkü içte tutmak zararlı
    ···
  4. 5.
    +9
    Ölüler ağlmaz.
    ···
    1. 1.
      +1
      😥
      ···
  5. 6.
    +4
    ne zaman ağlamadın diye sorsan xd
    ···
    1. 1.
      +3
      üzdün (:
      ···
      1. 1.
        +4
        öle maalesef
        ···
  6. 7.
    +6
    bazen nemlendirici kremim bitiyo, ben de aglayarak yanaklarimi ovaliyorum
    ···
    1. 1.
      +3
      o yanaklarını ısırırım 🌝
      ···
  7. 8.
    +10
    Sık sık ağlarım. Ağlamak endorfin salgılanmasına neden olur. Çok uzun bir süredir neredeyse her gece sessizce ağlarım. Çok fazla sesli ağladığımı hatırlamıyorum ama. Sessizce ağlıyorum hep.

    Ağlamak ve gülmek dediğim gibi endorfin salgılatır, bu da sizi rahatlatır. Ağladıktan sonra bu yüzden çok güzel uyunur. Ama ben tabii ki sırf bunun için istesem de ağlayamam.

    Daha önce hiçbir yerde böyle bir şey görmedim ama çok ağlayan insanın gülme bozukluğu da oluyor sanırım. Çünkü aptal aptal şeylere hiç içimden gelmeyerek ve kendimi engelleyemeyerek gülüyorum. Bu mutluluktan filan değil kesinlikle. Gerçekten kendimi alamıyorum bazen ki bazı durumlarda da görece komik şeylere bile en fazla gülümseyen biriyim. Bazen iğrenç bir ruh halinde olsam bile (hatta genelde böyle zamanlarda) istemsizce gülüyorum.

    Yazı karman çorman oldu, kimse de okumayacak biliyorum ama önemli değil.
    ···
    1. 1.
      +6
      Adam Joker beyler
      ···
    2. 2.
      +1
      nasil aglayabilirim bu konuda yardimci olabilir misin pamp
      ···
      1. 1.
        +1
        Bilmiyorum. Ben bazı şeyler yapıyorum da anlatsam çok saçma gelir. Boşver.
        ···
      2. 2.
        +1
        Anlatsan fena olmazdı
        ···
  8. 9.
    +1
    4 sene önce (sonraki 3 yıl boyuncada) beynimin içi her gibildiğinde, bu sinir noktası belirli bir sınırı her aştığında tükenmişlik, ağır anksiyete ve aşırı fiziksel acıdan dolayı ağlıyordum. pgibolojikmen gerçekleşiyor. şu aralar yok. ama olmayacağınında garantisi yok.
    ···
  9. 10.
    +4
    o tür şeyler için ağlayamıyorum. ağlamak istiyorum ama olmuyor, sadece gözlerim doluyor. sadece sevdiklerimle ilgili vefat ya da çok ciddi bir hastalık olunca ağlıyorum ben.
    ···
  10. 11.
    +1
    hatırlamıyorum ağladığımı hiç ancak gözlerim dolacak gibi boğazımın düğümlendiği birkaç anım olmuştur. Vefat hariç.
    ···
  11. 12.
    +1
    Evet ağladım amk. 2 hafta önce acayip depresyondaydım akşam eve geldigim an huzursuzluk çokuyodu genelde de aglıyodum kendime ve hayata söverek şimdi geçti şimdi hayatı gibme sahfası başladı çünkü
    ···
  12. 13.
    +1 -7
    sorunun saçmalığına bak mk tam 1 ergen sorusu
    ···
  13. 14.
    +1
    Ne sen sor ne ben söyleyim kral
    ···
  14. 15.
    +1
    En son ağladığım gecenin sabahında çok kişiyi ağlattım...
    ···
    1. 1.
      +1
      olay nasıl oldu panpa anlatsana
      ···
  15. 16.
    +1
    işsizliğimin sene-i devriyesine yakın bir zamanda bir kaç damla gözyaşı akıtmışlığım oldu. Borçlar, iş tutturamama, meteliksizlik, çevremden gelen desteğin kesilmesi, meteliksizlikten dolayı kaçan fırsatlar vs. Çaresiz kaldığımı anladığım o vakit içimde hayallerime dair büyük bir parçaya gibe gibe elveda demem gerektiğini kabullenişimin somut bir dışa vurumudur hıçkıra hıçkıra ağlarken dökülen gözyaşlarım.
    ···
  16. 17.
    +1
    Geçmişte hiç hatırlamıyorum ağladığımı, en son bi geçenlerde ağladım epey tuzluydu mk
    ···
  17. 18.
    0
    https://www.youtube.com/w...channel=CanKo%C3%A7-Topic
    ···
  18. 19.
    +1
    ben ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum.
    cenazelerde bile ağlamadım.
    ···
  19. 20.
    0
    kuranı kerim tilaveti dinlerken hep ağlarım
    ···