1. 0
    Beyler sürekli şey yazıyorlar mesela;
    22 aylığına Londra'ya gidiyorum veya
    5 aylığına Amsterdam'a gidiyorum falan yazıyorlar
    Nedir bu mevzu
    ...
  1. 0
    Up uP upp
    ...
  2. 0
    he ya benim listede var o muhabbet nedir amk?
    ...
  3. 0
    Biri çözsün sunu derhal amk
    ...
  4. 0
    Her takun fotosunu çekip bişeyler yazıyolar mesala aaa bugün sıçtım alın size resmi ...
    ...
  5. 0
    onlarda yok sütyen rengini yazarlar yok seyahat yaparlar yine meme kanserine falan dikkat çekiyolardır büyük ihtimal yoksa bizim kezbanlar bakkala gidemez ne londrası
    ...
  6. 0
    bi ara da renk yazıyorlardı ya panpa onun gibi bişey.
    ...
  7. 0
    meme kanseri ile alakalı dediler ben inanmadım altından çok daha ilginç şeyler çıkabileceğine inanıyorum. söylemediklerine göre de çşili taklu bişey olabilir amk
    ...
  8. 0
    http://inciswf.com/253745974.swf
    ...
  9. 0
    yok lan. doğum günlerini belirtiyorlar. londra demek şubat oluyor. 22si de 22 şubat oluyor. çözdüm ben amk
    ...
  10. 0
    doğumgünlerini şifreliyorlar panpalar.
    bakın şimdi

    ocak - mekgiba
    şubat - londra
    mart - miami
    nisan - dominik cumhuriyeti
    mayıs - fransa
    haziran - st. petersburg
    temmuz - avusturya
    ağustos - almanya
    eylül - new york
    ekim - amsterdam
    kasım - las vegas
    aralık - kolombiya

    doğumgünü 4 mayıs diyelim 4 aylığına fransa'ya gidiyorum oluyor.
    edit: meme kanseri. evet.
    ...
  11. 0
    am züt meme
    ...
  12. 0
    2010 da çantamı şuraya bıraktım buraya bıraktım
    2011 de bilmem kaç haftadır şunu yemedim bunu yemedim
    bunlar meme kanseri için kadınların bilinçlenmesi biraz daha işin içine girmeleri için yapılmış sosyal medya kampaynalarıydı
    bu seneki hakkında bilgim yok fakat panpamım dediği gibi bu da meme kanseriyle ilgili olabilir
    özet: meme kansariyle ilgili diyorum bende
    ...
  13. 0
    kızları anlamak mümkün değil gibtir et
    ...
  14. 0
    @11 reserved
    ...
  15. 0
    @13 şuku
    ...
  16. 0
    hiç özelimiz kalmadı nan şu hale bak
    ...
  17. 0
    Ki ayrı yazılmaz amcık ağızlı
    ...
  18. 0
    sizin ben arkadaşlarınızı gibeyim
    ben görmedım hıc
    ...
  19. 0
    yine mi çıktı lan o muhabbet .
    ...
  20. 0
    vay amk geçende arkadaş avusturyaya gidiyorum yazmıştı şok olmuştum amk, zira kendisi ilçe sınırlarını geçmeyen bir insandır
    ...