/i/Tespit

  1. 1.
    +251 -41
    bir kızın bi bebeği severkenki 'yaa ne tatlı şeysin sen öyle off' deyişi bebeğin ellerini kollarını ısırışı kadar gerçekliğe ve içtenliğe sahip bi sevginin çeyreğini bile bi erkeğe karşı gösterdiğini görmedim. Gitsin adamın kolunu ısırsın demiyorum tabi ama gerizekalı olmayanlarınız anladı beni. Sevgilim olursa huur evladıyım. Köpek sevişindeki içtenliği istekliliği adama sarılırken yok, o sevgi dolu sesi de yok. Kadınlardan bi gibim olmaz. Sevgilim olursa suratıma tükürün. Ha bunları da sizi seven bi kıza söylemeyin. Sonra sevdiğine inandırmak için inanacağınız şekilde rol falan yapıyor kandırır sizi. Ağlarsa da inanmayın ağlaklar zaten. Neyse zaten çoğunuz önüne gelenle çıkacak adamlar, çok da konuşmayayım boşa.
    ···
  1. 2.
    +63 -2
    Tipini yolunu gibtiklerim
    ···
    1. 1.
      +3
      Bak erkeklerde varmı. Köpek gördümü dıbına kodum köpee diye tokatliyoruz aq
      ···
      1. 1.
        0
        Sana şöyle deyim sağ alttakini soluksuz s*kerim o durumdayım. Hem de öyle s*kerim ki o ağzındaki sıgaradan s*ktikçe duman çıkarır.
        ···
    2. 2.
      +1 -6
      @1 cekerken iyi giberken iyi bakarken iyi sonra burda kizlarla asla evlenilmez de amk huuru seni
      ···
      1. 1.
        +2
        Çekerken ben bununla ne evlenirim diye mi çekiyor yarram
        ···
  2. 3.
    -5
    Tamam o zaman
    ···
    1. 1.
      0
      lezbiyen ol pampa
      ···
    2. 2.
      +2
      seni ., dışarda istedigi ilgiyi bulamamış sanalda varoş kıllı kapkara lağamdan farksız amınla ilgi bulmaya çalışan bununla birlikte amım var ben kralım ayaklarına yatan kezban seni. sen gibiimim 10 cm si kadar ilgi görüyorsan dünyada oda bizim gibine sahip olamayan amsalak insanlarımız yüzündendir o ilgide am ilgisidir. belki verir umuduyla yazılmıs şeylere deger verip kendini bir tak zanneden klagib türk kızı seni senin gibiler haysiyetsiz huurlardır hayatta bir amacı olmayan sadece babasının dikkatsizligi sonucu oluşmuş ve bakmaya katlanılmış düşünme özürlü insanlar sürüsü. şimdi sen sözlükte yada baska bi sitede ilgi görüyom diye sevinyon demi gibtir , gibtirrr kahpe seni senin o varoş amın için hepsi bunlar aslında sen yoksun amın var sadece seni gerizekalı seni ne diye millete böyle yazılar yazıyosun ki sen git kürt kekolara dıbını gibtir tabi paralı kekolar bin kurusu seni
      (bkz: kadinlardaki mantik hatasi)
      ···
    3. 3.
      -1
      Birileri içerlemiş
      ···
      1. 1.
        0
        Birileri icerlememis. Senin gibi huurlar sözlüğü batırıyor
        ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +38 -2
    Kızlar her şeye ağlıyor, adam haklı şuku
    ···
    1. 1.
      0
      Helal et

      Kızların silahı ağlamak amk buna kanan maldır açık ve net
      ···
  4. 5.
    +4 -3
    Git zıbar amk
    ···
  5. 6.
    +6
    am hastaları her yerde
    ···
  6. 7.
    +34 -22
    erkekler le mi evlenelim anlamıyorum ki muallak misin değil misin
    ···
    1. 1.
      +6
      sen okuma ulan ayı git evlen
      ···
      1. 1.
        +5
        hadi gel vuruşak
        ···
    2. 2.
      +1
      Aktiftin sen değil mi ?
      Gel şöyle.
      ···
  7. 8.
    +1
    okumadım ama gib at
    ···
  8. 9.
    +9 -1
    Hayvana sevgi gösterdiğinde o hayvan kadınlardan daha samimidir daha çok sevgi gösterir
    ···
    1. 1.
      +2
      Aynen kediler falan :D
      ···
  9. 10.
    +10
    teşekkür ederim sayende erkek gibiyorum
    ···
  10. 11.
    +15 -4
    Bir hayvanı kıskananını da ilk kez görüyorum. O hayvanı aklı en azından 7/24 uçkurunda değil. O hayvan en azından nankör değil. Bari adam akıllı deseydin arkadaşlar ben Gayım diye.
    ···
    1. 1.
      +1
      Alakası yok gaylikle saçmalama, hem kadını hayvandan kıskandığımı hem de gay olduğumu iddia edemezsin
      ···
    2. 2.
      0
      Yaptığın açıklamadan bunu çıkarttım kardeşim.
      ···
    3. 3.
      0
      seni ., dışarda istedigi ilgiyi bulamamış sanalda varoş kıllı kapkara lağamdan farksız amınla ilgi bulmaya çalışan bununla birlikte amım var ben kralım ayaklarına yatan kezban seni. sen gibiimim 10 cm si kadar ilgi görüyorsan dünyada oda bizim gibine sahip olamayan amsalak insanlarımız yüzündendir o ilgide am ilgisidir. belki verir umuduyla yazılmıs şeylere deger verip kendini bir tak zanneden klagib türk kızı seni senin gibiler haysiyetsiz huurlardır hayatta bir amacı olmayan sadece babasının dikkatsizligi sonucu oluşmuş ve bakmaya katlanılmış düşünme özürlü insanlar sürüsü. şimdi sen sözlükte yada baska bi sitede ilgi görüyom diye sevinyon demi gibtir , gibtirrr kahpe seni senin o varoş amın için hepsi bunlar aslında sen yoksun amın var sadece seni gerizekalı seni ne diye millete böyle yazılar yazıyosun ki sen git kürt kekolara dıbını gibtir tabi paralı kekolar bin kurusu seni
      (bkz: kadinlardaki mantik hatasi)
      ···
    4. 4.
      0
      laflarına özellikle de babam ile ilgili kuracağın cümlelere dikkat et. Pardin da daha nereliyim onu bilmiyorsun. Türk kızı diyorsun. daha bir kere bile görmedin kezban diyorsun. Kendime ait evim var varoş diyorsun. Amım var diye kimseden ilgi beklemiyorum ki 1 yıl 8 aydır da sevgilim var. Pardon da sen hayvanları kızlardan kıskanacak kadar geri zekalı ve düşük sevileyi bir insanken bana bunları söylemek bana hakaret etmek ne haddine senin ? Ben buradan ilgi görüyorum diye sevinmiyorum. Sana ilgi gördüğümü de iddia etmedim. Kimseden de ilgi istemedim. Sen bu önyargıyla şakağından vurulursun benden söylemesi. Git ilk başta biraz bile olsa insan olmak için çabala. sonra bana küfür etmeye çabalarsın. Varoş dediğin kızın maaşını sen anca resim olarak görürsün. huur dediğin kızın parasız pulsuz birini sadık sevdiğini bilseydin diyemezdin. Ama acıyorum sana biliyor musun ? Yüz vermeyen kız yollu triplerine girmene acıyorum. entrye haklısın panpa desem direk pm atacağına adım gibi de eminim. Git önce bi Allah'ın yarattığı varlıklara saygı göstermeyi öğren. Senin bu dünyada o kedi köpek kadar değerin olmadı olmayacakda. Eee nede olsa yarası olan gocunur
      ···
    5. 5.
      0
      Maneki gerisini okuyamadığım su linki izle hayvanlar uckurunda değil diyorsun http://yahttps://www.goog...w&iact=mrc&uact=8
      ···
    6. 6.
      0
      7/24 değil diyorum. siz öyle misiniz ? nerede bayan orada am düşüncesine sahipsiniz ben bundan bahsediyorum. ben üşümemek için birbirine sokulup uyuyan hayvanlar da gördüm. en azından sokak köpeğini dahi eve aldığında bir kaç aya egitebilmen mümkün. otur desen oturur kalk desen kalkar. o hayvan bile bunları öğrenebiliyorken sizin bayanları ciks objesi olarak görmemeyi öğrenememeniz garip
      ···
    7. diğerleri 4
  11. 12.
    +10
    Yakışıklı ol , paran olsun senin için bileklerini keserler.
    Gerçi erkekler de öyle amq güzel olmayan kıza değer vermezler

    Kısacası insanin bi menfaati olmayacaksa birine bağlanmaz, sevmez
    ···
  12. 13.
    +1
    Gel evlenelim amk. Sevişmeyiz sadece.
    ···
    1. 1.
      +1
      Bende homofobi var şöyle mal espriler yapmayın
      ···
      1. 1.
        +1
        Vay amk. Bende de var.
        ···
  13. 14.
    +1
    Haklı amk
    ···
  14. 15.
    +2
    Okumayın gay oldum
    ···
  15. 16.
    +1
    Gel evlenlm
    ···
  16. 17.
    +1
    Sevgilim olmayınca ben
    ···
  17. 18.
    +2 -1
    Erkeklerle mi evlenilir aq? Çok delikanlı, içten seviyo kediyi köpeği mi diyelim??
    ···
  18. 19.
    +7
    Eşek giberek mi çoğalacaz dalyarak
    ···
    1. 1.
      +2
      bintirdün gül
      ···
  19. 20.
    0
    Adm gay çıktı rıza baba
    ···