/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 1.
    +135 -20
    insan olan vatanını satar mı?
    Suyun içip ekmeğini yediniz.
    Dünyada vatandan aziz şey var mı?
    Beyler bu vatana nasıl kıydınız?

    Onu didik didik didiklediler,
    saçlarından tutup sürüklediler.
    zütürüp kâfire " Buyur " dediler.
    Beyler bu vatana nasıl kıydınız?

    Eli kolu zincirlere vurulmuş,
    vatan çırılçıplak yere serilmiş.
    Oturmuş göğsüne Teksaslı çavuş.
    Beyler bu vatana nasıl kıydınız?

    Günü gelir çarh düzüne çevrilir,
    günü gelir hesabınız görülür.
    Günü gelir sualiniz sorulur:
    Beyler bu vatana nasıl kıydınız?

    Edit: burada gelip ne oldu ne diyorsun diye soran hiçbirşeyden haberi olmayan vatanını umursamayan havuz medyasının etkisinde ki insanlara söylüyorum gözlerinizi açıp iyi okuyun 2002 den itibaren Türkiye Cumhuriyeti Kıbrıs ile birlikte 18. Adasını ecnebi tohumlarına kaptırıyor gelip vatan millet sakarya diye konuşan cahiller azıcık ferre izleyip 31 çekmekten uzaklaşıp ülke ne hale düştü onu görün yavru vatanı elimizden aliyorlar.
    ···
  1. 2.
    +29 -82
    Sen ne saçmalıyosun huur çocuğu
    ···
    1. 1.
      +6 -3
      Ferre izleyeceğine azıcık gündemi takip et anasını gibtigimin evladı egede ki 17 ada ve bir kayalıktan sonra 2002 itibaren Kıbrıs Türk Cumhuriyeti dahil 18 ada elimizden alındı
      ···
      1. 1.
        +6 -5
        Bordo klavyeli huur çocuğu, çık sokağa eylem yap buradan ne yazıyorsun dıbına kodumun çocuğu gibtir git gibtirme bana ananı avradını
        ···
      2. 2.
        +2 -7
        Sen bana küfür edene kadar azıcık bilinçlen amk satılmış köpeği anca lafta konuşursun sen tek başına eylem yapsam ne olacak millet laiklik dedigi anda iceri alınıyor sen ne konuşuyorsun ey seref yoksunu pekekent
        ···
      3. 3.
        -1
        Kıbrıslılar türkleri adada istemiyorlar tanınmak istiyorlar türkiyeyi tanınmanın önündeki engel olarak görüyorlar bak sana şunu söyleyeyim savaş çıksa bizi arkamızdan ilk vuracak olanlarda onlar emin ol... ha bu arada 18 ada demissin say sana hangi adalar bunlar
        ···
      4. 4.
        0
        http://www.trthaber.com/m...d=68543&category_id=1 al oku
        ···
      5. 5.
        -1
        dıbına koduğum nereye gidiyor giden gitmiş 100 sene önce bir yere gittiği yok kaynak kıllı züt deliği
        ···
      6. diğerleri 3
    2. 2.
      0
      https://tr.sputniknews.co...029-yunanistan-ege-isgal/
      ···
  2. 3.
    +9
    harbi gidiyo la
    ···
    1. 1.
      +2
      Şimdide toprak kaybetmeye başladık
      ···
      1. 1.
        -1
        ataları abdülhamit gibi bunlarda kıprısı satıyor
        ···
      2. 2.
        0
        Dun abdulhamiti anlattim basligi silmisler
        ···
  3. 4.
    +7 -5
    Ulan şiirde "Oturmuş göğsüne teksaslı çavuş" yazıyor burda hangi çavuştan bahsediyon onu çözebilsem problem kalmıcak
    ···
    1. 1.
      0
      lan nedıyon huur cocugu
      ···
  4. 5.
    +2 -1
    harbi gitmesin lan vize fln isterler sonra
    ···
    1. 1.
      +3
      Bir yere gittiği yok amk kaynak huur çocuğunun kıllı züt deliği
      ···
    2. 2.
      0
      Tek düşündüğün şey bu mu yani ?
      ···
  5. 6.
    +1 -1
    Rezerve
    ···
  6. 7.
    +12 -1
    Haberiniz yok tabi amk ana akım medya takipçisisiniz.
    Yakında öğrenirsiniz kör cahiller sizi..
    ···
    1. 1.
      0
      Bunlarda bir gram akıl yok amk
      ···
  7. 8.
    +13 -29
    cokta gibimde iyi ki birleşiyor huur cocukları analarının amlarına soksunalr gibim kadar topraklarını o adada yaşayan herkes huur çocugudur rumuda türküde. o ada komple yakılmalıdır. bana burda kıbrısı sakın anlatmaya kalkma 2 yıl yaşadım anasının dıbını gibtimin yerinde. atalarımız keşke almasaymış.
    ···
    1. 1.
      +3
      Boş konuşuyorsun bilader
      TSK: 498 ölü ve 1.200 yaralı
      Kıbrıs T.Y :70 mücahit ölü, 270 sivil ölü, 803 kayıp sivil, 1.000 dolaylarında yaralı ile alınan vatan toprağı kolay mı kazanıldı?
      ···
    2. 2.
      +2
      Ben hâlâ yaşıyorum huur çocuğu neyi var gayet güzel
      ···
    3. 3.
      0
      Niye amk ne yaptılar sana
      ···
    4. 4.
      +1
      O zaman... sende huur çocuğusun.. kendini gibti amk XD
      ···
    5. 5.
      0
      Ananin amina sokacaklar huur cocu merak etme sen
      ···
    6. 6.
      0
      Kardeşim ne olursa olsun şehitlerimizin kanı var. Ayrıca ülkemiz açısından stratejik önemi var.
      ···
      1. 1.
        0
        Aynen öyle panpa sehitlerimizin kanı var
        ···
    7. 7.
      0
      Ne diyorsun bre huur evladı
      ···
    8. 8.
      0
      huur cougu kıbrıslı olmayanların anasını gibem
      ···
    9. 9.
      +1
      En iyisi rumlarla birleşmeleri amk bize anca zarar veriyolar su beleş hem şimdi bitleşseler daha türk katliamı falan olmaz
      ···
    10. 10.
      0
      O gelen su senin musluğun dan akan su değil kardeşim normalde denize akan bir nehirden geliyor suda beleş zannediyorsun.
      ···
    11. diğerleri 8
  8. 9.
    +1 -1
    Beyler vatan bu şekilde yok ediliyor hic mi gibinizde değil vatansız kalmak sizin hiç mi umrunuzda değil atalarımızın kanının döküldüğü toprakları ele geçiriyorlar teker teker.
    ···
  9. 10.
    +22 -11
    oğlum bi gidin araştırın lan, Başkanlığı rejim değiştiriliyor diye sanan adamlarsınız. Rumlarla Türkler barış ilan ediyor,iç savaş bitip tek devlet olacaklar. hiç kimse ne savaşa gidecek ne de ülkeden atılacak. ekonomi,olimpiyat, futbol maçları olayıyla tek devlet olacaklar.lan herşeyi geçtim diyelim ki türkiye ve türkler bundan memnun olmadı ve iç savaş çıktı... Türkiye Kıbrısa askeri harekat düzenlese bizim kronik köpekler iyi yaptık diye sevinecek mi yoksa "Kıbrısta ne işimiz var yea" mı diyecek?
    ···
    1. 1.
      +3
      Senin su soylediklerin icin 30 bin askerin adayi terketmesi gerekiyor öncelikle
      ···
    2. 2.
      +2
      Ne 30 bin askerler gördük kardeş biz vatana 30 bin değil 300 bin feda olsun yeterki Vatan Sağolsun
      ···
    3. 3.
      +1
      Aynen öyle kardeşim
      ···
    4. 4.
      +1 -1
      huur çocuğu türk toprağı elden gidiyor sen anca uzun adam huur çocuğu çomar
      ···
      1. 1.
        +1
        lan anasını gibtiğim anlatıyorum sana işin özünü zütünle mi okuyorsun?
        ···
      2. 2.
        0
        Sen hiç bir şeyin farkında değilsin birleşirlerse her şey rumlara geçer bin
        ···
      3. diğerleri 0
    5. 5.
      +3
      Senin kadar çomar görmedim bin paralimi calisiyon huur evladı her yerdesin aq savundukarinda saçma sapan seyler
      ···
    6. 6.
      +1
      Amk comari got kili
      ···
    7. 7.
      +1
      Kıbrıs Türklerindir
      ···
    8. 8.
      0
      Aptal sınırlı sayıda adaya türk alınacak ben kıbrıs doğumluyum belki beni bile almazlar aq
      ···
    9. diğerleri 6
  10. 11.
    +3 -1
    bu film geldi aklıma lan :(




    ···
    1. 1.
      -3
      Izlemedim panpa
      ···
  11. 12.
    0
    Masaya oturulacak . Daha bir şey vermedik
    ···
    1. 1.
      0
      Ilk madde 30 bin türk askerinin adadan çekilmesi
      ···
      1. 1.
        0
        Bu olmayabilir masaya oturdular diye cekilcek değiller. Her madde kabul edilmez.
        ···
      2. 2.
        0
        Inşallah temennimiz o panpa
        ···
  12. 13.
    0
    Rez sonra okurum
    ···
  13. 14.
    0
    Boyle daha iyi olcak amk en azından kavga bitiyo
    ···
    1. 1.
      0
      Öyle düşünürsek doguyu komple silip atalim 86 dan itibaren verilen şehit sayisi yok olur değil mi
      ···
    2. 2.
      +2
      Aptal mısın amk herkes ölüsünün intikdıbını almaya kalksa dünyada insan kalmaz barış lazım artık
      ···
      1. 1.
        0
        O askerler niye şehit düştü o zaman ? Boşuna mı öldüler ?
        ···
  14. 15.
    +1 -1
    Kktc yi birakirsak, ulkeyi kaybederiz konumu cok onemli
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Kesinlikle öyle abdülhamitin düştüğü hataya düşecek bu adam
      ···
  15. 16.
    0
    Yok vermeyelim verirsk sıkıntı çok
    ···
    1. 1.
      0
      Verirsek i kalmadi artık panpa yeni haritalar iki ülke yoneticileri tarafından birbirine sunuldu
      ···
  16. 17.
    +1
    isviçrede anlaştılar haritalar sunuldu ve isviçrede şu anda haritalar çelik kasada uygulama kısmı kaldı
    ···
    1. 1.
      0
      Anayasa tasarısı bahanesiyle ülkemiz parsel parsel satılıyor
      ···
  17. 18.
    0
    insan olan ırkdaşının parasına bakarmı amın evladı kıbrısdakilerin çoğu huurnun önde gideni
    ···
    1. 1.
      0
      Yargılama panpa orada şehit kanı var
      ···
  18. 19.
    +5
    Madem çok biliyorsun sebebini söylesene amk bana burda Özdemir Asaf kesilip tripli modlara girme
    ···
    1. 1.
      0
      Sebebi ada halkını 2002 de unuttuğumuz diger 17 ada gibi unutmamiz
      ···
  19. 20.
    0
    Panpalar 1 saat sonra Cenevre görüşmeleri başlıyor yani 1 saat sonra resmi olarak toprak bütünlüğümüz yok edilecek.
    ···