/i/Haberler

İnciden al haberi
  1. 1.
    +226 -20
    ahahahahahhahahahahhahahahahahhhahahahhaahahahhhhahhahhah
    ···
  1. 2.
    +503 -9
    Nasil hizli gibmisse yangin cikarmis surtunmeden
    ···
    1. 1.
      +1
      Haykirdim amk helal sna nick6 girecem
      ···
      1. 1.
        0
        hahahahahahahahah
        ···
    2. 2.
      0
      Ahahahahahaha
      ···
    3. 3.
      -11

      ANANI YANGINDAN KURTARDIM 😍😘😎😂🌈

      ···
      1. 1.
        +1
        Emoji kullanma got veren pekekent
        ···
    4. 4.
      0
      Emoji atmis aq keli
      ···
    5. 5.
      -2
      Oglum sunu sukulamayin aglicam ya bos yere suku aliyor poposu kalkiyor amk zaten 10 basliktan 3 nu et2 olarak kapıyor itoluit
      ···
      1. 1.
        +2
        Yangin senin gotunle mi cikti niye bu kadar icerledin
        ···
      2. 2.
        -2
        Gebrikler baya iyi laf soktun lan 4 dakka dusundum amk
        ···
      3. diğerleri 0
    6. 6.
      0
      Helal amk güldürdün
      ···
    7. 7.
      0
      Helal amk güldürdün
      ···
    8. 8.
      0
      Bilimle açıkladı hll asfaasfa
      ···
    9. 9.
      0
      Haykırdim bin kwjfpwjfowkfowjrowiriwir
      ···
    10. 10.
      -1
      Adamin şukusu dolardan hizli yukseliyor amk çıldıracam
      ···
    11. 11.
      0
      SDF:ASF:aS:FAS:FAS
      ···
    12. 12.
      0
      Hahahahhahahajhajajjaja
      ···
    13. 13.
      0
      Başlık tan fazla şuku aldı aq
      ···
    14. 14.
      0
      Başlık tan fazla şuku aldı aq
      ···
    15. 15.
      0
      iste aradigim mizah
      ···
    16. diğerleri 13
  2. 3.
    +92 -4
    zinadan oldu
    ···
    1. 1.
      0
      sukunu verdim
      ···
  3. 4.
    +72
    Aç kalicaksin
    ···
    1. 1.
      +3
      kesin @1 çıkardı yangını amk nickine bakın
      ···
  4. 5.
    +88 -2
    Or*spunun vajinası alev almış
    ···
  5. 6.
    +46 -2
    Birisi gibilmeye gibilmeye ami alev almış amk
    ···
    1. 1.
      0
      Ahahahaha
      ···
    2. 2.
      0
      Helal et pampa
      ···
  6. 7.
    +6
    Ha gibtir lan ahahaha
    ···
  7. 8.
    +39 -2
    Ulan kaç kere dedik yatağa sürttürmeyin diye
    ···
  8. 9.
    +26 -21
    Annen yanarak ölmüş ağlicağına gülüyosun
    ···
  9. 10.
    +61 -1
    Cenabet gitti yala
    ···
  10. 11.
    +4 -41
    yalan haber oc genelevle kerhane ayni seymi genelev toplanti salonu demek
    ···
    1. 1.
      +15
      Annen toplantıya gidiyorum diye evden çıkarken aslında toplantıya gitmiyor panpa bu gün bunu öğrendin
      ···
  11. 12.
    +18 -2
    Anana bi fatiha gönderdim
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Ben buna neden çok güldüm lan
      ···
  12. 13.
    +5 -2
    knk okadar dedim Annene kayganlaştırıcı kullananlim diye dinletemedim.
    ···
  13. 14.
    +18 -3
    Annen işsiz kaldı demek ki.
    ···
    1. 1.
      +4
      Et 2 olsaydın keşke
      ···
    2. 2.
      0
      Sjdbisdjiajxidkefsifjsifn
      ···
  14. 15.
    +4
    Olen 1 adam tak yoluna gitti vay amk
    ···
  15. 16.
    +3 -1
    Statik elektriği güsul alarak bosaltmadan halıya basmış herhalde
    ···
  16. 17.
    +3
    Ölü için cehennem provası olmuştur
    ···
  17. 18.
    +1
    Nazilli keranası dedikleri bu la heralda hahahaha
    ···
  18. 19.
    +2
    Kesin kerhaneye bir liseli girmiştir
    ···
  19. 20.
    +12 -3
    Oysa hayatını kaybeden bir şehit olsaydı kimse bu kadar önemsemezdi.
    Nankörsünüz
    ···
    1. 1.
      +1
      ya gibtir git oç kim önemsemiyor prim kasma ananı giberim olay olur yavşak
      ···
      1. 1.
        0
        Annem yok benim iyi günler
        ···
      2. 2.
        0
        olmayan ananı gibeyin gibtir git duygu kasma
        ···
      3. 3.
        0
        Duygu kastığım filan yok kes şunu
        ···
      4. diğerleri 1