/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +512 -78
    kendi uçağımız yapıorz tmm krdşm
    ···
  1. 2.
    +122 -205
    evet yapıyoruz?

    edit: savunma bakanı olmuş herkes hele yarrraklarıma bakın hele
    ···
    1. 1.
      +7
      gibtir tak
      ···
    2. 2.
      +7 -4
      Chp de aynı tak amk
      ···
    3. 3.
      +11 -4
      Chp sizin gibi sidik yarışına girip boş konuşmuyor en azından amk bişey dicekseniz sağlam diyin
      ···
      1. 1.
        0
        Sizin gibi derken? Akp li değilim.
        ···
      2. 2.
        +4 -5
        Chp ülkenin başına gelse aynı tak olulur. Hatta bu kılıçdaroğlu üleyi yönetemez bile
        ···
      3. 3.
        -7
        Burda Kılıcdaroğlunda Bahsediyoruz Tayyipten Kat kat iyi bir lider.
        Hatta Mükemmel Bilgileri ile Bizi Aydınlatıyor...
        Peygamberimizin Ayetleri gibi.
        ···
      4. diğerleri 1
    4. 4.
      -2
      Ahauah ahahah
      Helal et bin
      ···
    5. 5.
      0
      Bunun eski olduğunu biliyon demi
      ···
    6. 6.
      0
      cahil var kaçın
      ···
    7. 7.
      0
      Yarrrama bak konusmayi ogrenmis amk
      ···
    8. 8.
      0
      akpli çomarlar ve chpli çapulcular gelmeden diyecektim ki hepsi toplanmış. Hepar giber
      ···
    9. diğerleri 6
  2. 3.
    +44 -3
    Ih ıh gaysarıı
    ···
    1. 1.
      +1
      Ne alaka amk
      ···
    2. 2.
      -1
      Ne bilim amk dkfodjf
      ···
    3. 3.
      +1
      ne diyorsun lan üstüne pastırma atarım çemen kokarsın sevgilin vermek istemez lan
      ···
    4. 4.
      0
      Biri sivasa bir şey mi dedi
      ···
    5. 5.
      0
      Kayseri adamı öyle ıhlatır
      ···
    6. 6.
      0
      Biri Kayseri ye bişymi dedi
      ···
    7. 7.
      0
      Kayserime laf ettirmem Sucukla dönerim bak
      ···
    8. 8.
      -1
      Kayseri iyi de akpli çomar dolu
      ···
    9. 9.
      +1
      Herkes çomar .d
      ···
    10. 10.
      0
      Kayserime laf yok len amq
      ···
    11. diğerleri 8
  3. 4.
    +13
    Tmm krdşm
    ···
  4. 5.
    +64 -5
    Qhardeşiw yavvudi oyunu bunnar
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Ewet krdşm hep yavudiler yüzündn
      ···
  5. 6.
    +33
    Eyy cayna sen kimsin
    ···
  6. 7.
    +67 -10
    Hep cehape yüzünden beyler yoksa biz tank uçak üretiyoruz
    ···
    1. 1.
      +3
      inonu kapatmasa ataturk zamaninda baslamisti harp sanayisi. akpli degilim ama bunda suc tamamen hukumetin degil
      ···
    2. 2.
      +1 -3
      Sanki chp çok iyi işler başardı. akp,chp aynı tak
      ···
      1. 1.
        0
        Defol yandaş
        ···
    3. 3.
      +1
      istediğin kadar çüğü at. Bu gerçekleri değiştirmez.
      ···
    4. 4.
      +2
      Chp Atatürk döneminden sonra bitti.
      ···
    5. 5.
      +2 -1
      Atatürk bu ülkenin en milli lideridir. Bir o birde şuan yeni yeni milli ekonomi ye yatırım var
      ···
    6. 6.
      +1
      inönü maldır
      ···
      1. 1.
        +1
        Sadece mal değil Atatürk düşmanı
        ···
      2. 2.
        +1
        Aynn kardeşim
        ···
      3. diğerleri 0
    7. diğerleri 4
  7. 8.
    +19
    Al bi makarna ohh
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      makarnayı alanları gördük geçen sene
      ···
    2. 2.
      0
      Ulan amk boş anıma denk geldi ahahha
      ···
  8. 9.
    +8
    Hülooğ
    ···
  9. 10.
    +6 -1
    Up uP Up
    ···
  10. 11.
    +6 -1
    Yaptık geldi mi?
    ···
  11. 12.
    +26 -25
    15 saniyede en fazla 1 cugu verebilirsiniz
    ···
    1. 1.
      0
      Saol çok işime yarıcak
      ···
  12. 13.
    +31 -22
    Amk salağı , Çin'de insan gücü çok fazla oradaki fabrikalarda yapıyorlar o yüzden made in china oluyor
    ···
    1. 1.
      +6 -1
      dıbına koduğumun çocuğu 70 milyonluk ülkede yaşıyoruz ülkede insan mı yok
      ···
      1. 1.
        +5
        amerika 350 milyon civarı nüfusu var ama iphone'un çinde fabrikaları var hatta trump gelin burada üretin falan demişti bir ara
        ···
      2. 2.
        0
        işsizlik uçmuş gidiyo aç fabrikasını işsiz gençlere iş olur hem
        ···
      3. 3.
        0
        burda bi isciyr 1.4k tl para veriyon cinde 0.2k tl
        ···
      4. diğerleri 1
    2. 2.
      +6
      Adam haklı dıbına kodumun salaklar nike tan iphone a kadar herkes çinde yaptırıyor gibkırığı

      Yaptığın akpyi değil Türkiyeyi kötülemektir züt.
      ···
    3. 3.
      +1
      Lan gerizakali cinde uretilmesinjn sebebi cinde aylik 30 dolara isci bulabildiginden
      Huur adam nie burda aylik 400 dolara isci calistirsin
      ···
    4. 4.
      0
      Şşt beyler sakin olun başlığın sahibi liseli kardeşimiz çok haklı kendisi bu konunun ehli
      ···
    5. 5.
      0
      Parası da çine gidiyor amk aynştaynı
      ···
    6. diğerleri 3
  13. 14.
    +3
    up up up
    ···
  14. 15.
    -1
    up up up
    ···
  15. 16.
    -2
    Bu da son

    up up up
    ···
  16. 17.
    0
    Gelip sövücekler yapma
    ···
  17. 18.
    -1
    Up up up
    ···
  18. 19.
    +16 -6
    Bizim ülkede öyle eften püften şeyler yapmazlar. Oyuncak tarzı. Onu üretmeye harcayacağın parayla çinden kat kat ucuza alabilirsin.
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Amk bi kasket ne kadar olabilir 19 mayısta beleşe dağıttılar
      ···
      1. 1.
        +1
        Yav o kasket 1 kerelikti. Bunu süreklimi satacaklar. Adamlarda fabrika dolu. Sipariş ediyosun getiriyolar.
        ···
    2. 2.
      +1
      Ne anlar gerizekalılar, burda 50 tl yi bir tekstile verip atıyorum 30 nüsha alacağına ordan 50 tane alıyor, her şey ucuza getirme çabası amk
      ···
  19. 20.
    +4
    Ben uçakçıyım
    ···