/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +8 -3
    https://voca.ro/18H7SiGin0K1 😞😞😞
    ···
  1. 2.
    0
    porçay senin başka dertlerin yok mu aga mahkeme falan
    ···
    1. 1.
      0
      içerde bana prenses gibi bakıyorlar, sorun yok ✊🏿
      ···
  2. 3.
    0
    lan caz yapma giberim anani
    ···
    1. 1.
      0
      noname yazarlara cevap yok ama içimden geldi "YARRAĞIMI EMCÜKLE 😎"
      ···
  3. 4.
    +1
    bir daha yani dersen valideni sesimi kasa kasa giberim
    edit: ııı dahil
    ···
    1. 1.
      -1
      hiçbişey yapabileceğini sanmıyorum seviyesi düşük varlık 😎
      ···
    2. 2.
      -1
      17 bilemedim 18 yaşında gibtiğimin liselisi
      yahu hiç mi utanmadın o sesi atmaya buraya bire kendini bilmez
      bir de ıııııııııııı demesi diksiyon hitabetin sıfırlığı utanmaz hur çocuğu
      hala daha utanmadan cevap verebiliyor
      hadi terk et burayı yorma milleti
      ···
    3. 3.
      -1
      prensesinibekleyenkurbağa
      ···
      1. 1.
        -1
        mapavrilus "oybirinci liseli"
        ···
    4. diğerleri 1
  4. 5.
    0
    yapma bunu ezme beniiiiiii
    ···
    1. 1.
      0
      hala buradasın 😶 çıkış yap
      ···
      1. 1.
        0
        yapiciğim birazdan insin şu bölüm hele
        ···
  5. 6.
    0
    Gözlükler olmadan tanıyamadım aq
    ···
    1. 1.
      0
      Cezaevinde kırdılar
      ···
  6. 7.
    +2
    var ya bir şey diyeyim mi harbi benziyor lan sesi. ses kaydı hukuken delil sayılıyorsa çok canlar yanabilir.
    ···
  7. 8.
    -2
    Çok rahatsız edici konuşuyorsun, dinleyemedim.
    ···
  8. 9.
    +1
    hücre arkadaşlarımla ot içiyorum 😀
    ···