/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +11 -2
    hiç bir insan ırkını sevmem. Siyasi bir ideoloji değil zaten. Kendimize verdiğimiz zarar için bu yönlü bir insanım ben. var mı aramızda böyleleri ha? Böyle arada bir gelipte adam akıllı konuşacak insanlar? varsa arada mesaj atayım.

    belki bir grup için bir araya gelebilirdik ama grupların hiç bir faydası yok. topluluklar full zarar.
    (bkz: 6 harfliyim)
    (bkz: arjin7)
    (bkz: laggastr)
    (bkz: sookiee)
    (bkz: skewed)
    (bkz: ras al)
    (bkz: ultraviyolik ayar)
    ···
  1. 2.
    +2
    Offffff

    Oneeeee
    Be.
    ···
  2. 3.
    0
    oha amk
    ···
  3. 4.
    +1
    ben de mizantropum lan on numara bisey insanlari skm
    ···
    1. 1.
      0
      Seni listeme alayım panpa sevdim seni.
      ···
    2. 2.
      0
      BABANI SKM
      ···
  4. 5.
    +1
    Bende fazla yok ama arada böyle oluyor
    ···
    1. 1.
      +1
      Seni de sevdim panpam
      ···
  5. 6.
    +1
    Ben varım moruk.
    ···
    1. 1.
      0
      Seni de alıyorum listeme panpa dm atarım artık arada.
      ···
  6. 7.
    0
    cok iyi lan.
    ···
    1. 1.
      0
      Kim şu am cullamasi mi
      ···
  7. 8.
    0
    Olm orda bir ayrılık var niye öyle lan yeni mi çıkmış maçtan
    ···
    1. 1.
      0
      Orgazm sonrası kanka bu bak sigarasını yakmış
      ···
  8. 9.
    0
    Tekbenciyim
    ···
    1. 1.
      0
      iyi kardeşim arada sana yazarım
      ···
  9. 10.
    0
    Anladım kardesim link atar mısın
    ···
  10. 11.
    0
    res alayım yarın görsellerde aratıp buna bi 31 çekerim
    ···
  11. 12.
    0
    Oha yüzde yüz tam tersinim amk
    ···
  12. 13.
    +1
    mizantropist ne lan almayın ekşicileri sözlüğe
    ···
  13. 14.
    0
    Hepinizden tiksiniyorum
    ···
  14. 15.
    +2
    Ben de kısmen öyleyim denilebilir fakat nası desem yurtdışında bir türkle karşılaşınca mutlu olurum anlıyo musun? Bence millet bağı sadece kültürel şeyler için olmalı kalan durumlar kötü.
    ···
    1. 1.
      0
      Haklı olabilirsin.
      ···
    2. 2.
      0
      son cümlene katılıyorum
      ···
  15. 16.
    0
    (bkz: 1001 entry için nick 6)
    ···
  16. 17.
    0
    Rezervasyon
    ···
  17. 18.
    0
    Onu bunu boşverinde link veya karının adını verrrin kudurduğğm
    ···
  18. 19.
    +1
    Ulan ekran kirlenmişti
    Ekranı silerken bi baktım züt resmi mk
    ···
    1. 1.
      0
      Off hem de ne züt amk oyhşşş :D
      ···
  19. 20.
    0
    Sen şunun linkini at ben sana mesaj atayım
    ···