/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +5
    cok şey beklemyin amk
    ···
  1. 2.
    +1
    baya hızlısın aq
    ···
  2. 3.
    +2 -1
    ANANIN AMINA iNGiLiZCE FRANSIZCA ÇEViRi SÖZLÜK'Ü SOKARIM ( BAAAAK DiKKAT ET iNGiLiZCE TÜRKÇE DEĞiL , TÜRKÇEMiZi SENiN O ANANIN takLU GÖTÜ iLE KiRLETMEM) NEYSE SOKARIM O SÖZLÜĞÜ , AĞZINA YÜZÜNE FAAAAAKKK OOOOFFF BiTCH DiYE DiYE gibERiM . AMK MUN EVLADI ...
    ···
    1. 1.
      +1
      Caylak aticam simdi sana amk evladi
      ···
  3. 4.
    +2
    mod yapınca daha bi hoş oluyo öyle deme
    ···