/i/Tespit

  1. 1.
    +292 -21
    Fotoya bakın 5 saniye kadar bekleyin tebrikler artık sizde ateist oldunuz
    ···
  1. 2.
    +41 -1
    Islandım.
    ···
    1. 1.
      0
      Yargılamak bana düşmez ama bu Kezban kesin ermeni tohumu.
      ···
    2. 2.
      +3
      31 cekecektim bunu gördüm gibim indi
      ···
  2. 3.
    +83 -1
    Erkek bu
    ···
    1. 1.
      +3
      Haykırdım
      ···
    2. 2.
      +10 -1
      Erkek bu huur çocuğu eğer erkek değilse de karşımda soyunsa gibim bile kalkmaz bir daha ciks yapmaya tövbekar olurum kendimi 40 gün 40 gece çilehaneye kapatıp Allah'a yalvarırım. Alnımı secdeden kaldırmam lan.
      Bu ne huur çocuğu bi de ben güzelim demiş intihar edesim geldi amk giberim böyle güzelliği.
      ···
      1. 1.
        0
        Hahahahahaha haykirdim pic kap sukunu
        ···
  3. 4.
    +42
    Allahım affet
    ···
  4. 5.
    +2
    https://www.youtube.com/watch?v=Fh5727T8DtY
    ···
    1. 1.
      +1
      double şuku veremiyomuyuz
      ···
      1. 1.
        -1
        Anan dıbını veriyor ama
        ···
      2. 2.
        +1
        kendi ananla karıştırmışsın huur çocuğu anan taksimde dıbını beleşe veriyor gibiyoruz bizde nabalım
        ···
  5. 6.
    0
    Bi bakima haklisin
    ···
  6. 7.
    +23 -1
    imam hatip girls are gettin' high.
    ···
    1. 1.
      0
      When u came from 9gag and didnt notice ur on inci sözlük
      ···
    2. 2.
      0
      fuck 9gag. you think you r a genius boi but you are not. good luck at future life you little sherlock.
      ···
  7. 8.
    0
    Ay zütüm
    ···
  8. 9.
    +4 -23
    eski dostum abdullah'a benziyor. ne gibişmiştik onunla beee
    (gayim)
    ···
    1. 1.
      +3
      Ne abdullah'ı huur çocuğu Grupçu Osman ve oğlu muhittin'e benziyor bu jigolo olanlar var ya, After before muhabbeti.
      ···
  9. 10.
    +1
    Bakmayın agnostiktim ateist oldum
    ···
  10. 11.
    0
    :((((((((((((
    ···
  11. 12.
    0
    Ahahahah
    ···
  12. 13.
    +3 -8
    Türbanlılara hayranım panpa
    (TÜRBANCIYIM VE ÇARŞAFÇIYIM)
    ···
    1. 1.
      +2
      Elimde çarşaflı fotosu var gir bı nick6 verem
      ···
    2. 2.
      0
      Eyvallah gerek yok panpa sağolasın. Benim mücadelem Türban'ı, Şal'ı ve Çarşaf'ı sevdirmek
      ···
  13. 14.
    +13
    O ne güzellik ateisttim müslüman oldum
    ···
  14. 15.
    +1
    I'm ateist I want to do Kabe
    ···
  15. 16.
    0
    anladım
    ···
  16. 17.
    -2
    😄😄😄😄😄😄😄
    ···
  17. 18.
    0
    Aman tanrım didim
    ···
  18. 19.
    +1 -1
    Türbanlı huurdur
    ···
    1. 1.
      0
      anan huurdur bin
      ···
  19. 20.
    0
    ateist oldum şansa bak bence bu tesadüf
    ···