1. 0
    bi kaleci vardı la zenci bişey neydi onun adı 6 tane yemişti de gülyodu falan hala neşel güleç bi çocuktu
    ...
  1. 0
    volkan demirel
    ...
  2. 0
    nuri bilge ceylan
    ...
  3. 0
    şımaykıl.
    ...
  4. 0
    barrack obama
    ...
  5. 0
    shorun mu lan (mu ayrı ama)
    ...
  6. 0
    hakanı dıyosan o 8 yemıstı ve beyazdı
    ...
  7. 0
    shaggy'di
    ...
  8. 0
    süleyman hamidu
    ...
  9. 0
    kova yaşar da olabilir
    ...
  10. 0
    mondragon vardı ama o ağlıyodu galiba.. yok lan o zenci değildi aq.
    ...
  11. 0
    zalad olabilir amk parayı alıodu yediği her golden sonra
    ...
  12. 0
    saba tümer
    ...
  13. 0
    şahin ka
    ...
  14. 0
    çorumlu şorumlu
    ...
  15. 0
    sabri sarıoğlu ?
    ...
  16. 0
    sabriyi bilemedinizmi amk
    ...
  17. 0
    danyel amokaçi
    ...
  18. 0
    necmettin erbakan
    ...
  19. 0
    he lan beşiktaş kalecisiydi shorun mu ne öyle bir ismi vardı. "çok güzel gol olur bu" diyip kurtarmamıştı falan bir maçta
    ...
  20. 0
    rooney

    http://4.bp.blogspot.com/...p9M0vI/s400/rooney+62.jpg
    ...
  21. 0
    ofsayt osman
    ...
  22. 0
    inci yarakosdu binler
    ...
  23. 0
    hayrettin !
    ...
  24. 0
    shorumnu aq
    ...