/i/Haberler

İnciden al haberi
  1. 1.
    +31 -2
    dıbına koyayım düşünsenize gerçek olduğunu
    ···
  1. 2.
    +18 -1
    Gerçek zaten
    ···
    1. 1.
      0
      kanıtlandı mı bunlar? geçen gün baktığımda abd den bilgi istemiş mahkeme ama sonrasını bulamadım. bu yüzden mi haksız tahrik uygulanmış?
      ···
    2. 2.
      +22
      komşusu hep tek kalırdı ama olaydan 1 kaç gün evvel evinde 4 5 kişi vardı gibisinden 1 cümle kurmuştu.
      ···
    3. 3.
      -2
      Abd’den şifre geldi ve telefonda bununla alakalı hiç bir veri bulunamadı.
      ···
      1. 1.
        +9
        Böyle bir şeyi yapabilecek kapasitede olan hangi insan telefonunda yedekleme yapar?
        ···
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    +9
    demek ki arkada tek beliren sen değilmişsin bro.
    ···
    1. 1.
      0
      Müşteki sanık olarak seni çağırmasınlar usta?
      ···
    2. 2.
      0
      muğlada yaşamıyorum usta.
      ···
  3. 4.
    +16
    WOMEN... ☕️
    ···
    1. 1.
      +16 -1
      Ne womenı bu şeytan amk, kadın olsun olsun en fazla aldatsın, arkandan iş çevirsin, dedikodu yapsin, hadi en fazla iftira atsın, bu bildiğin deccallik amk
      ···
  4. 5.
    +5
    Fotolara link var mı serii
    ···
  5. 6.
    +7
    Ölen biri kendini savunamaz istediği kadar uydurabilir ama bunlar gerçek de olabilir
    ···
    1. 1.
      0
      Burda kendini savunacak bir şey yok zaten araştırılıp böyle bir şey yaşandı mı yaşanmadı mı polisler tespit etmeli
      ···
      1. 1.
        +1 -2
        araştırılmış yokmuş görüntüler
        ···
  6. 7.
    +10 -2
    aga böyle bir şey uyduramaz bir adam. Bana gerçek gibi geldi. Tabi kanıt yok ortada ama kanıtlanırsa böyle birşeyin olduğu adamın hapisten çıkartılması lazım.
    ···
    1. 1.
      +8
      Ağırlaştırılmış müebbetten yırtmak için uyduramayacağı şey olmaz.
      ···
      1. 1.
        0
        Namus onenli sey kardas abdullah ucmak bu yuzdem yatio seref onemlidir .
        ···
      2. 2.
        0
        Hakkısın pnp, hapisten yırtmak için isterse 20 zenci agzıma verdi bayıltana kadar beni gibtiler desin, her şey beklenir bu muallaklerden
        ···
  7. 8.
    +4
    Gerçek bu kaynağım saglam.
    ···
    1. 1.
      +14 -1
      kaynak: zütü
      ···
      1. 1.
        +5
        Harbiden sağlam kaynakmış 👍
        ···
      2. 2.
        0
        Gotunu gibiyim .
        ···
  8. 9.
    +6
    Olay ne. En son Münevver Karabulut'ta kaldım ben. Cinayetler bayağı değişmiş
    ···
    1. 1.
      +4
      Oha AMK 2008
      ···
  9. 10.
    +18 -2
    Bunu bilmem de bu cinayetin bu kadar ünlü olmasının tek sebebi maktülün güzel ve genç olması. Fakir köylü çirkin birisi olsa yerel haber sitelerinden öteye geçmezdi haberi
    ···
    1. 1.
      +2 -2
      salak mısın bilader, varile koymuş, canlı iken yakmış, senin o olmayan beynini gibeyim.
      ···
      1. 1.
        +1 -2
        Vooovvv türkiyede hiç olmamış bir olaaayyy
        ···
    2. 2.
      +6
      Maktül güzel de değil ki amk
      ···
      1. 1.
        +1
        Maktulu gibiyim .
        ···
  10. 11.
    +3
    Öldürülen kızın ailesi katil yakalanınca olay anında oradalarmış gibi ifadeler kullanıyordu. Şöyle yapmış böyle kesmiş pişirmiş gibi.
    ···
  11. 12.
    +1
    Eğer doğruysa adama ciddi bı indurim gelirli geldi zaten
    ···
  12. 13.
    +3
    (bkz: hammurabi)
    ···
  13. 14.
    +1
    Yav he he. iyi hikayeymiş
    ···
  14. 15.
    +6
    zütten gibilmişse, anal testte ortaya çıkar. muhtemelen avukat mükemmel bir hikaye uydurdu, bu da o.
    ···
  15. 16.
    0
    Adamın zütten gibilme fantezileri var demek ki
    ···
  16. 17.
    0
    doğru mu bu ona göre ciks partilerine gideceğim bundan sonra..
    ···
  17. 18.
    +4
    Doğru bence
    ···
  18. 19.
    +3
    bu olay doğru. kızın ailesi geçmişi telefonu kurcalamayın falan diyor ortaya çıkmasın diye aq.
    ···
  19. 20.
    0
    konusu buna benzer olan bir porn izlemiştim çok iyiydi, kadın erkek arkadaşını çikolata renkli abilere bafilettiriyordu. sonu mutluydu tabi böyle değildi.
    ···