Bu entry silinmiştir
  1. +1
    izdivac mı dıbına koyyım burası sıktır gıt.
    ...
  2. 0
    panpa burda zor bulursun
    ...
  3. 0
    kanım dondu amk
    ...
  4. 0
    @1 eskort anıl was here
    ...
  5. +2
    aktif abazayım istanbul içi aktif garı arıyom
    ...
  6. 0
    pm den bi resim at
    ...
  7. 0
    yolla zanzi
    ...
  8. 0
    @1 geçmiş olsun kardeş. doğru yolun am oldugunu anlarsın umarm bir gün.
    ...
  9. 0
    500 liraya 2 posta kayarım uyarsa pm at
    ...
  10. 0
    beyaz tenliysen neden olmasın tatlım
    ...
  11. 0
    @1 http://megaswf.com/simple_serve/99704/
    ...
  12. 0
    @1 püskevit
    ...
  13. 0
    zütümü gibtirticem adam arıyorum diyosun yani
    ...
  14. +1 -1
    Oc gibtr git lan amkk utanmadan soylyrr pic kurusu oluum biri pm atp senn agzını yüzünü gibsin de sende rahat et biz de tipsiz orspu ccgu
    ...