1. 0
    binler deniz ulaşımı hakkında yazı yazmam lazım vize niteliğinde lan çok önemli bi yardım edin hele
    ...
  1. 0
    bu mudur beyler hadi ya yaratıcı olun bişeyler yazın amk önemli diyorum insanlığınızı gibim
    lan yazana şuku verecem söz :/
    ...
  2. 0
    deniz ulaşımı iyidir çünkü yola gerek yoktur. trafik olmaz. akbil geçer. martılara simit falan atarsın işte.
    ...
  3. 0
    up up up
    ...
  4. 0
    @3 ya sağol pampa da biraz daha akademik düşünmek lazım ne bilim işte amk ya asistan huur çocuğu öyle istiyo
    ...
  5. 0
    yaya yok lan galiba denizde
    ...
  6. 0
    notunuda verdim hadi insanlık kazandı amk
    ...
  7. 0
    herkes yürümeyi bilir ama herkes yüzmeyi bilmez.

    burdan yola çık.
    ...
  8. 0
    @6 lan bin konu ciddi ama güldürdün amık ya tüm kan dolaşımım durdu
    ...
  9. 0
    @9 güleni gibim lan bende ciddiydim bin
    ...
  10. 0
    taşıtlarda alternatif enerjiden daha çok yararlanabilirsin. sudan rüzgardan ve güneşten tabiki. bunu yaz artı olarak
    ...
  11. 0
    hadi ama incide daha yaratıcı beyinler olduğuna eminim lan bu kadar mıyız amk
    ...
  12. 0
    @11 tamam pampa sağol attım bunuda hafızaya
    ...
  13. 0
    denizcilik lisesi terk
    ...
  14. 0
    denizleri aşta gel gurbanın olam
    ...
  15. 0
    lan ne biçim üni okuyon, "deniz ulaşımı hakkında yazı yazın" diye ödevi anca lisede verirlerdi bize. bence deniz ulaşımının tarihini falan istiyodur senden
    ...
  16. 0
    gemide filminin cdsini hocaya ver panpa... mesajı alsın...
    ...
  17. 0
    deniz ulaşımı ne lan deniz gezmişin faydalarını yaz.
    ...
  18. 0
    ne, deniz ulaşı mı .. ?
    ...
  19. 0
    @16 lan yannan kafalı konuları verdi içinden seçiyosun işte banada bu denk geldi amk ne yapıyım hocayı mı gibyim
    @14 denizcilik lisesi değil öğretmen lisesi çıkışlıyım bin yardımcı olacana gib gib konuşuyon amk
    ...
  20. 0
    @18 sakin ol adamım
    ...
  21. 0
    akademik yorgunluğa birebir, yavaş ama sağlıklı(mis gibi deniz havası derler). salladım zütten
    ...
  22. 0
    her limanda bi karı fantezisi
    ...
  23. 0
    @1 ınboxuna bak bin
    ...
  24. 0
    pampalar size kalsa akademik kariyerim gibim gibi tırtıkla dolu olur amk ya en iyisi ben bi osbir çekim siz iyi fikirler atana kadar
    ...