1. 1.
    +1
    sorun beyler
    ...
  1. 2.
    0
    Panpa ne soralim anlat amk ya call of duty modern warfare 2de gormustum cok urpeticiydi amk
    ...
  2. 3.
    0
    @2 aynı o oyundaki gibi panpa. harbi korkutucu bir yer.
    ...
  3. 4.
    +1
    Anlat oglum iste sorduk farzet
    ...
  4. 5.
    0
    çernobil felaketinden etkilenen mekan deil miydi la orası ukraynadaki.ben mi yanlış hatırlıyorum? çernobil hakkında bir iki şey biliyom da pripyat hakkında bilgisizim
    ...
  5. 6.
    +3
    beyler kiev de yani ukraynanın başkentinde bulunan bir yer burası. pripyat çernobil nükleer santraliyle beraber kurulmuş bir şehir. aslında şehir değil ama büyük olması bir şehri andırıyor. lojman orası. o apartmanlarda santralde çalışan işçiler aileleriyle birlikte kalıyorlarmış. hatta o kadar büyük ki içinde her türlü bina var. kerane hariç. 26 nisan 1986 yılında santralde sızma oluyor. ve 50 bin küsür insan 3 saat içinde hiçbir eşyalarını almadan şehri terk ediyorlar. ve o insanların eşyaları halen evlerinde beyler. aile fotoğrafları bile. ama zamanında pripyat hayalet şehir olunca yağmacılar tarafından yağmalanıyor değerli eşyalar alınıyor evlerden ve başka insanlara satıyorlar bunları. ve bu eşyaları alan insanların hepsi kanser. bu da radyasyonun ne denli tehlike saçtığını belli ediyor. oyunlarda da görmüşsünüzdür. bir tane dönme dolap var. o dönme dolap patlama bi kaç hafta önce yapılmış. eğer patlama olmasaymış bir hafta sonra kutlama yapacaklarmış bahar festivali işte. ve o evlerde dikkatimi çeken şey. çoğu evin duvarında türk kilimleri var işte geleneksel kilimlerimiz var ya onlardan. ben gittiğimde rehber aracılığıyla gittik. zaten çok sıkı tedbirli bir yer. şehrin girişinde askerler var. sadece belli yerleri gezebiliyorsun. santralin yakınındaki yerleşim yerlerindeki apartmanlara gidemiyorsun ve ormana yakın olan apartmanlara giremiyorsun çünkü o apartmanları artık ayılar ve kurtlar kullanıyor. sadece belli yerler ve sadece 2 3 saat gezebiliyorsun.
    ...
  6. 7.
    0
    @5 aynen öyle
    ...
  7. 8.
    0
    Vay aminakiiii panpa oyunu oynadiysan oyunda cocuk sesleri falan geliyor ordan gecerken. O donme dolapta harbiden cok urkutucuydu amk. Cok ilginc harbiden
    ...
  8. 9.
    0
    resmen sırtım koptu amk ...
    ...
  9. 10.
    0
    @8 ben oradan gezerken sanki apartmandan çocuk çıkacak diye zütüm zütümü kemirdi kardeşim çok korkunç var ya
    ...
  10. 11.
    0
    @10 oyunu oynadin herhalde panpa. Harbiden fena bir yere benziyor oyunda bile baska yerlere gidince radyasyondan oluyordun ama o biraz sacmaydi amk kosarak kacabiliyodun *
    ...
  11. 12.
    0
    @11 radyasyon halen var orada bazen artış gösteriyormuş.
    ...
  12. 13.
    0
    @12 onu biliyorum
    ...
  13. 14.
    0
    look at the place. fifty thousand people used to live in this city... but now it's a ghost town. i've never seen anything like it.

    cpt. macmillan efsanesi
    ...
  14. 15.
    0
    @13 bi kere gitmeye değer var ya
    ...
  15. 16.
    0
    panpa seviyorum böyle konuları, şukuladım.
    ...
  16. 17.
    0
    gibsen gitmem tirsarim ama sirf bak sirf o donme dolap icin giderim gidersem de
    ...
  17. 18.
    0
    şuktum
    ...
  18. 19.
    0
    @17 orada ne çarpışan arabalar ne salıncaklar kaydıraklar var. radyasyonun arttığını bazen rehberler salıncaklardan anlıyorlarmış
    ...
  19. 20.
    0
    ya bu ayılar kurtlar radyasyondan etkilenmiyo muymuş amk nası iş la.demek ki şehirleri gibtiretsek hayvanlar gelip konaklayacaklar ha.vay be
    ...