/i/Başıma Geldi

Hayatta başınıza gelenlerden ibaret değil midir?
  1. 1.
    +1804 -90
    istanbul Kadıköyde bir dershanede mezun grubundayım. Çok güzel bir kız var beyler sınıfta ismi melis. Bugün şans eseri ekranına baktım inci sözlükte dolaşıyordu. Nickini vermeyeceğim şimdi. Hep onu stalkliyorum. Umarım o bu başlığı görmeden yeni açılanlar arasında kaybolur gider. Hoşlanıyorum ondan

    edit: beyler yapmayın lan
    edit2: Oğlum yapmayın amk görcek lan. Melis kusura bakma kötü amacım yoktu ehehe ^-^
    edit 3: beyler şerefsizsiniz amk daha mesaj gelmedi ama sıçtım ya ooof
    edit 4 ve son edit: saat 19.00 oldu beyler. mesaj atti yarim saat once anca editledim. Kim olduğumu filan söyledim yarın sabah buluşup konuşacağız. Sövsemmi yoksa sevinsem mi bilemedim. Oğlum umarım olumlu geçer lan. Seviyorum sizi. Eyvallah adamsınız
    ···
  1. 2.
    +522 -5
    O resim ne huur çocuğu

    edit:buradan silik yiyen wqerw kardeşime selamlar
    ···
    1. 1.
      +18 -1
      MELiS ALTIMDA XDXD
      ···
    2. 2.
      +4
      Salak bide dersahenin adını verseydin de tam ifşa olsaydık
      ···
    3. 3.
      +3
      MELiS ÜSTÜMDE XDXD
      ···
    4. 4.
      0
      Melis altımda inliyo
      ···
    5. 5.
      0
      De ayrı panpa
      ···
    6. 6.
      0
      ilk çugu benden eheueheuwhueheueue
      ···
    7. 7.
      +2
      Olum çalıntı başlığa bin şuku ne Aq hepiniz hastasınız
      ···
    8. 8.
      0
      resim breaking bad den
      ···
      1. 1.
        0
        Profil fotoğrafından bahsetmiyor
        ···
    9. 9.
      0
      Şukuya bak AMK cocu trenddeki başlıklardan çok
      ···
    10. diğerleri 7
  2. 3.
    +226 -8
    Mezuna kalmış amk verse gibmem
    o kadar da düşmedik
    ···
    1. 1.
      +1
      Çalıntı başlıklar trende bravo modlarrr
      ···
    2. 2.
      +4
      Verse heyecandan kendimi bile giberim amk
      ···
    3. 3.
      0
      https://youtu.be/uaq4FZc1tvY
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +418 -3
    Trende tasıyakta gorsn binlik degilmi
    ···
    1. 1.
      0
      Kizin nicki nedir
      ···
    2. 2.
      +3
      Nick e baktım da aklıma geldi
      Pes 2010 da roma da juan diye bu stoper vardı allah cezasını versin onun
      ···
    3. 3.
      +1
      Senin Melis şimdi mervelerdeymiş
      ···
    4. diğerleri 1
  4. 5.
    +4 -33
    Park edeyim
    ···
    1. 1.
      +1
      Ben de yanına park edeyim
      ···
    2. 2.
      -1
      bende şöyle şuraya
      ···
      1. 1.
        +6
        Orasi engelli park yeri pnp cek ordan
        ···
      2. 2.
        +1
        pardon pnp yerini işgal etmişiz
        ···
      3. 3.
        0
        ben engelliyim panpa
        ···
      4. diğerleri 1
  5. 6.
    +143 -2
    Ben biliyorum o kızı eheheh
    ···
    1. 1.
      0
      https://youtu.be/uaq4FZc1tvY
      ···
  6. 7.
    +16 -91
    melis yanımda
    reklamlar:muslim drogba
    edit : cügüler için eyW
    ···
  7. 8.
    +41 -1
    Trende tasiyalim eheueheueheu
    ···
  8. 9.
    +8 -2
    Up up up
    ···
  9. 10.
    +2
    Up up up up up
    ···
  10. 11.
    +3
    Up up up up
    ···
  11. 12.
    +2 -1
    Up up up
    ···
  12. 13.
    +2
    Up up up
    ···
  13. 14.
    +2
    Up up up
    ···
  14. 15.
    +1
    Up up up
    ···
  15. 16.
    +2
    Beyler hadi trende tasiyoz
    ···
  16. 17.
    +2
    Up up up up
    ···
  17. 18.
    +2 -1
    Up up up up
    ···
  18. 19.
    +2
    Up up up
    ···
  19. 20.
    +2 -1
    Up up up
    ···