/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +7 -9
    liseli olup olmadığınızı anında söylüyorum gelin bakalım
    Edit: Trende girmişiz burdan fo rte piano nun aq
    ···
  1. 2.
    0
    Söyle söyle söyle söyle
    ···
    1. 1.
      -1
      Liselisin
      ···
      1. 1.
        -1
        Bir yılla ıskaladınız 😊
        Bu yıl mezun oldum
        ···
    2. 2.
      +4 -1
      Yalan atma yarak kafalı emojini giberim
      ···
    3. 3.
      +1

      ANANIN AMINDA ÖRGÜT KURARIM ORUSPU EVLADI

      ···
      1. 1.
        0

        aminakodumun meliği yine gelmiş büyük amNı giberim senin ha

        ···
      2. 2.
        0

        evde minderin üzerinde bagdaş kuran o 45 lik ananı domaltıp çenesine aduket atarım!!!

        ···
      3. diğerleri 0
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    +2
    aleyna tilkiye aşığım
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Liseli değilsin
      ···
      1. 1.
        +1
        ilkokullu çünkü
        ···
    2. 2.
      0
      Adam haklı dağılın
      ···
  3. 4.
    0
    Blr adet entry
    ···
    1. 1.
      +1
      Liseli değilsin
      ···
    2. 2.
      0
      Dogru bildi muneccim yarragi yemis mk
      ···
  4. 5.
    0
    Soyle hewal
    ···
    1. 1.
      0
      Liseli değilsin
      ···
    2. 2.
      0
      Doru şuku
      ···
  5. 6.
    -6
    Söyleee

    edit : bilemedi
    ···
    1. 1.
      -1
      Liselisin
      ···
  6. 7.
    0
    BoZKuRTLaR UlUsUn TeNqRi TurqU QoRUsUn...
    ···
    1. 1.
      0
      Unilisin hatta yeni geçtin
      ···
    2. 2.
      +12
      Bu sene teoga girecem ağla
      ···
      1. 1.
        0
        TEOG kalkmadı mı
        ···
  7. 8.
    +6
    ANANI gibMEYEYiM. gibiMiN DE BiR HAYSiYETi VAR.
    ···
    1. 1.
      -1
      Ortaokullusun
      ···
      1. 1.
        +1
        yanlış bildin tekrar dene.
        ···
  8. 9.
    0
    Yarami yi
    ···
    1. 1.
      0
      Senin liseli olduğunu bilmeyen mi var aq
      ···
      1. 1.
        0
        Hahahhahahahaha vardir belki
        ···
  9. 10.
    +2
    Liseliyim
    ···
    1. 1.
      0
      Liseli değilsin
      ···
  10. 11.
    +1
    evet söyle
    ···
    1. 1.
      0
      Liseli değilsin
      ···
    2. 2.
      0
      Değil tabi lan it
      ···
  11. 12.
    +1
    Nerden anlayacak acaba
    ···
    1. 1.
      0
      Değilsin
      ···
      1. 1.
        +1
        Nerden anladın acaba ?
        ···
  12. 13.
    -1
    Eski sözlüğü çok özledim...
    ···
    1. 1.
      +4
      Ağır liseli ve eli gibinde bir gencsin
      ···
  13. 14.
    0
    Liseli değilim
    ···
    1. 1.
      0
      Evet değilsin
      ···
  14. 15.
    0
    Bi bitmediniz mk her taktan bir analiz bir tahmin
    ···
    1. 1.
      0
      Liseli değilsin
      ···
  15. 16.
    0
    binicem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı...

    *bil ve şukunu al)" >*~
    ···
    1. 1.
      0
      Değilsin
      ···
  16. 17.
    0
    Tamam da adananın neresinden?
    ···
  17. 18.
    0
    ananı lisedeyken gibmiştim
    şimdi yaşlanmış biraz
    ···
    1. 1.
      +3
      Liseli değilsin ama oruspu çocuğusun
      ···
  18. 19.
    0
    Tüm vatan hainlerinin ta dıbına koyayım.
    ···
    1. 1.
      0
      Değilsin
      ···
  19. 20.
    0
    güzel şeyler çıkabilir
    ···
    1. 1.
      0
      Liseli değilsin
      ···
    2. 2.
      0
      6 sene oldu bitireli
      ···