/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +7 -29
    SiZLERi YILAN YAPMAYA GELDiM TISSSSSSSSSSSSS MÜPTEZEL SAMEEEET ÖLÜM KOKUYOOOOR ÖLÜÜÜÜM

    KÖLE DEĞiLiM KÖLEMSiNiZ PiÇLER
    ···
  1. 2.
    +1
    Şunun da takunu çıkardılar
    ···
  2. 3.
    +4
    kardeşim, yılan yap kendini 🐍
    ···
    1. 1.
      +1
      Tısssssss🐍🐍🐍
      ···
  3. 4.
    +7
    Annen yilanimi isirdi :( birakmiyor
    ···
    1. 1.
      -2
      O zaman ananı gibeyim tıssss🐍😂😂😂👌👌👌
      ···
  4. 5.
    +2
    Olamaz müptezel samet ölüm kokuyor😩😩😩😩
    ···
  5. 6.
    +11 -2
    Gün geçmiyor ki sözlüğe yeni bir orrospu çocuğu gelmesin eyyyyy ulular ulu orrospu çocuğu ananın dıbını kobramla ısırayım bacının kafasına yumurta atayım senin babanı katledeyim leşini gibeyim huur çocuğu anana yılan gibi sarılıp tüm kemiklerini kırayım dıbını ezip suyuna sıçayım alagavat oğlu ulugavat bacını ısırıp gebermesine 3 dakka kala 3 posta daha atıp panzehir gibi boşalayım dıbına üstüne kireç döküp sıçayım eyy huur evladı anana yannanımı çatal yapıp tısss diye sokayım yerle bir edeyim ananı yok edeyim s.g sözlükten yoksa ananı yılanlı kuyuyu atar bayıltır sonra kobra gibi yannanı olan zencilere gibtiririm.
    ···
  6. 7.
    +1
    Eğlenceli yazar panpamdır bu insanlara sövüyosunuz ama bunlar giderse ekşiden ne farkımız kalır lan
    ···
  7. 8.
    +1
    Bir huur çocuğu daha hoş gelmiş
    ···
    1. 1.
      0
      Hoş bulduuuuum 👌
      ···
  8. 9.
    +1
    Mal

    ···
  9. 10.
    0
    Buralar degerlenir şimdi
    ···
  10. 11.
    0
    nick6 sı trende giren bir yazar
    ···
  11. 12.
    0
    Bi salak daha türedi amk
    ···
  12. 13.
    0
    Ya bunları bi elde toplayıp teker teker gibeceksin
    ···
  13. 14.
    +1 -1
    Yunan ordusuna hoşgeldin

    http://c12.incisozluk.com...11506/5/3274065_o5ed8.jpg
    ···
  14. 15.
    -1

    huur ÇOCUĞU

    ···
    1. 1.
      0
      Aynen dogru sen huur cocusun
      ···
  15. 16.
    0
    bu ne kardeşim mekgibadan mı kopardın bunları
    ···
  16. 17.
    0
    Bu ne hahahaha mall
    ···
  17. 18.
    0
    Defol git amk liselisi.
    ···
  18. 19.
    0
    TISSSSS YILAN YAP BAKiYiM KENDiNi

    http://c12.incisozluk.com...11502/2/3274642_o96ca.jpg
    ···
    1. 1.
      +1
      Tısssssssss🐍🐍🐍🐍👌😂
      ···
  19. 20.
    +2
    Su içene dokunmayan bi panpamız 💦🐍
    ···