1. 1.
    0
    Boynuna sürterek göğüslerinin arasından, aşağıya, kalçanın yanına kadar getirip, yuvasına oturttum, çıkan şılak sesiyle içindeydim.

    Herkes Sevgiliye gönderilebilecek erotik-sexi sms mesajı yazsın ccc inci affetmez ccc
    Lazım oldukça isteyen kullanır mınıskim
    ...
  1. 2.
    0
    ccc reserved ccc buralar değerlenir
    ...
  2. 3.
    +6 -2
    huurdan sevgili olmaz güzel kardeşim.
    ...
  3. 4.
    +5
    o şlak olmamış panpa
    ...
  4. 5.
    +4 -1
    dıbına yogurt doker ayran olana kadar sıkerım
    ...
  5. 6.
    +6
    boynuna sürttüğünle sevgilinin yuvasına oturttuğun aynı şey mi?

    edit: editlemiş amk havada kalmasın mesajım.
    ...
  6. 7.
    +2
    şişt güçlü şirin..
    ...
  7. 8.
    0
    @3 kap şukunu
    ...
  8. 9.
    0
    evet panpalar yararıcı olun yazın la liselide yoktur bu saatte gibecem ha
    ...
  9. 10.
    +3
    bunu rusçaya çevir şukuya boğarım seni
    ...
  10. 11.
    +1 -1
    dıbını dizine indiririm böyle başlık mı olur bin böyle sevgili mi olur
    ...
  11. 12.
    +1
    dudaklarımı anlından çenene kadar sürtüp ordan boynunun o sıcak kıvrımlarında
    deli bir gezinti ahhh neler vermezdim...
    ...
  12. 13.
    +2
    dudaklarının arasından kayıp giderken dudaklarım göğüs uçlarını yalamaya başlamıştım. kızı 69a getirirken beli kırıldı öldü amk.
    ...
  13. 14.
    0
    @1 sevgiliye gerek yok, bence
    sohbet hatlarini arasan ayni muameleyi görürsün
    ...
  14. 15.
    0
    bağırma sevgilim
    ...
  15. 16.
    0
    http://inciswf.com/1296743538.swf
    ...
  16. 17.
    0
    @14 panpa sevgili ya da sex partneri mesele o diiil asıl mesele tahrik mesajları panpa önemli bi konu la . @10 ünideyken rusca aldım panpa ama cevremde rus bulamadım unuttum zütümde yemez zaten ama bir ara bakcam @18 panpa işte belimleme budur reyiz suku
    ...
  17. 18.
    0
    devlet’i osmani ali’de terfi’i temayuzilim irfan ile olmaz .ya olacak kuvvetli iltimas, ya olacak medeni haz ,ya da olacak delikle temas.
    ...
  18. 19.
    0
    panpişler için öneriler : şu anda aklıma geldiğin anda gögüs uçlarım dimdik oldular senin dilini istiyorlar zaten aklıma geldikçe ıslanıyorum nerdesin gelsene artık sabırsız kaldım...
    ...
  19. 20.
    0
    yıl olmus 2012 hala up çekiliyo mk
    ...